Problémy s mým "angličákem"
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6973
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problémy s mým "angličákem"
Ale můžeš si zkusit ten test s kamerou.
Re: Problémy s mým "angličákem"
Tak a je asi mrtvej
Dnes ráno se mu ani nechtělo startovat, když chytl na 6tý pokus tak na 2válce, po chvíli se to rozchodil na 3válce a po asi 10sec jel normálně s kolísavými otáčky.. Chvíli jsem ho nechal běžet a volnoběh se zpravil. Tak jsem si oškrábal čelní okno a vyrazil do práce.. Po ujetí asi 3km se přepl na plyn, chvíli to jelo a na kruháči se auto rozcukalo jako prvně v autoškole a scípl Bohužel nechtěl nastartovat ani na benzín ani na plyn jako bych měl v nádržích sucho (tankoval jsem ve čtvrtek 20l LPG a 10l benzínu), musel jsem startérem dohopsat z hlavní na parkoviště a do práce mě hodil kolega...
teď babo raď, nebyl čas kontrolovat vodu či olej, musel jsem do práce ale žeby se těsnění fouklo naráz natolik, že to chcíplo a ani neškytne???
Nebo se mohlo stát, že se to na plyn přeplo dříve pak je možnost že zamrzla tryska nebo něco a než to chytne na benzín tak to chvíli trvá, už se mě to stalo ale že by to takhle scíplo to teda né..
Dnes ráno se mu ani nechtělo startovat, když chytl na 6tý pokus tak na 2válce, po chvíli se to rozchodil na 3válce a po asi 10sec jel normálně s kolísavými otáčky.. Chvíli jsem ho nechal běžet a volnoběh se zpravil. Tak jsem si oškrábal čelní okno a vyrazil do práce.. Po ujetí asi 3km se přepl na plyn, chvíli to jelo a na kruháči se auto rozcukalo jako prvně v autoškole a scípl Bohužel nechtěl nastartovat ani na benzín ani na plyn jako bych měl v nádržích sucho (tankoval jsem ve čtvrtek 20l LPG a 10l benzínu), musel jsem startérem dohopsat z hlavní na parkoviště a do práce mě hodil kolega...
teď babo raď, nebyl čas kontrolovat vodu či olej, musel jsem do práce ale žeby se těsnění fouklo naráz natolik, že to chcíplo a ani neškytne???
Nebo se mohlo stát, že se to na plyn přeplo dříve pak je možnost že zamrzla tryska nebo něco a než to chytne na benzín tak to chvíli trvá, už se mě to stalo ale že by to takhle scíplo to teda né..
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
Re: Problémy s mým "angličákem"
Poprosil bych jestli někdo neví, čímto, že mě na benzín "zacuká" neb se jakoby "zadusí" v nízkých otáčkách při přidání plynu?
Dělá to do cca 2000ot/min a ve vyšších otáčkách už bezproblémů. Zkoušel jsem několikrát nabrat benzín odjinud a bez výsledku. Už mě to nebaví se rozjíždět jako v autoškole
Filtry, svíce, náplně jsou měněný někdy v únoru..
Dělá to do cca 2000ot/min a ve vyšších otáčkách už bezproblémů. Zkoušel jsem několikrát nabrat benzín odjinud a bez výsledku. Už mě to nebaví se rozjíždět jako v autoškole
Filtry, svíce, náplně jsou měněný někdy v únoru..
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
- walkerik11
- Příspěvky: 219
- Registrován: úte bře 16, 2010 11:37
- Bydliště: Prešov
Re: Problémy s mým "angličákem"
zapalovacie klable?...ci?
BEFORE: Rover 414Si, Nightfire Red, 1996 http://img594.imageshack.us/img594/5498/dsc00076y.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
NOW: Rover 620 SDi, Pearl British Racing Green, 1998 http://img838.imageshack.us/img838/6373/600ka.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
NOW: Rover 620 SDi, Pearl British Racing Green, 1998 http://img838.imageshack.us/img838/6373/600ka.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Problémy s mým "angličákem"
Neblblo by obojí i u LPG? já právěže netuším..
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
Re: Problémy s mým "angličákem"
Tak teď už to je jedno co to bylo.. Fouklo se těsnění, 2.válec nadobro utopen ..
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
Re: Problémy s mým "angličákem"
Poklesla vlozka valce....
Re: Problémy s mým "angličákem"
to by snad ani nemělo jít ???? to by musel dle mého být motor fakt v <> a snad prorezlý skrz naskrz
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
Re: Problémy s mým "angličákem"
Toz nevim jak je to u tohohle Hondiho motoru, ale treba u nasi Kacek se tenhle problem obcasa objevi... ja jsem treba jednu pokleslou mel, ale motorar si s tim poradil... ono je to tam totiz jaksi blbe reseny, ze ta vlozka stoji na cemsi mekkem...
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: Problémy s mým "angličákem"
No řekl bych že ta honda to bude mít jako tíčka tedy bez samostatných vložek, jen blok Ty vložky se ustálujou pomocí měděných "podložek" aby se dosáhlo správného navýšení, za ty roky to chce pak překontrolovat, když už je palice dole, ale sem rád že to mám už v jednom kusu, než se s tím sr*át a rozm*rdat celej motor, FUJ
2x Rover 620ti
Re: Problémy s mým "angličákem"
... jako ze ty vlozky nejsou samostatne, ale jeden blok ctyr spojenych vlozek? Jestli jo, tak to se mate Kazdopadne pri vymene tesneni je potreba presah zkontrolovat... ono totiz to fouknuti tesneni byva mnohdy zpusobene prave tim, ze klesnou vlozky...
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: Problémy s mým "angličákem"
NE, je to jenom vyvrtanej blok, vložku nikdy nevyndáš, ani nevyměníš, protože tam žádná neni, nanejvejš by ti někde udělali výbrus + větší písty na výbrus Takže se ani nemušíš bát, že by byla zapuštěná
2x Rover 620ti
Re: Problémy s mým "angličákem"
Jo taaaak Takze kdyz se kroupne pist, tak je po ftakach Ale to by stejne asi neresil nikdo ani na Kacku
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: Problémy s mým "angličákem"
Píst se snad nekousne, když se to zadře tak většinou na klice nebo ojnicích a pak ti třeba tím blokem vylejí ven Pak už je to všechno jedno
2x Rover 620ti