Problémy s mým "angličákem"

Odpovědět
Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6973
Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od AnderN » čtv bře 03, 2011 17:03

Ale můžeš si zkusit ten test s kamerou.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Uživatelský avatar
LANiN
Příspěvky: 432
Registrován: ned dub 26, 2009 9:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od LANiN » úte bře 08, 2011 9:34

Tak a je asi mrtvej :(
Dnes ráno se mu ani nechtělo startovat, když chytl na 6tý pokus tak na 2válce, po chvíli se to rozchodil na 3válce a po asi 10sec jel normálně s kolísavými otáčky.. Chvíli jsem ho nechal běžet a volnoběh se zpravil. Tak jsem si oškrábal čelní okno a vyrazil do práce.. Po ujetí asi 3km se přepl na plyn, chvíli to jelo a na kruháči se auto rozcukalo jako prvně v autoškole a scípl :( Bohužel nechtěl nastartovat ani na benzín ani na plyn jako bych měl v nádržích sucho (tankoval jsem ve čtvrtek 20l LPG a 10l benzínu), musel jsem startérem dohopsat z hlavní na parkoviště a do práce mě hodil kolega... :(
teď babo raď, nebyl čas kontrolovat vodu či olej, musel jsem do práce ale žeby se těsnění fouklo naráz natolik, že to chcíplo a ani neškytne???
Nebo se mohlo stát, že se to na plyn přeplo dříve pak je možnost že zamrzla tryska nebo něco a než to chytne na benzín tak to chvíli trvá, už se mě to stalo ale že by to takhle scíplo to teda né.. :(
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech

http://lanin.rajce.idnes.cz/"

Uživatelský avatar
LANiN
Příspěvky: 432
Registrován: ned dub 26, 2009 9:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od LANiN » pon srp 01, 2011 19:25

Poprosil bych jestli někdo neví, čímto, že mě na benzín "zacuká" neb se jakoby "zadusí" v nízkých otáčkách při přidání plynu?
Dělá to do cca 2000ot/min a ve vyšších otáčkách už bezproblémů. Zkoušel jsem několikrát nabrat benzín odjinud a bez výsledku. Už mě to nebaví se rozjíždět jako v autoškole :evil:

Filtry, svíce, náplně jsou měněný někdy v únoru..
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech

http://lanin.rajce.idnes.cz/"

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od Trunda » pon srp 01, 2011 20:26

MAP?
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
walkerik11
Příspěvky: 219
Registrován: úte bře 16, 2010 11:37
Bydliště: Prešov

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od walkerik11 » úte srp 02, 2011 19:17

zapalovacie klable?...ci?
BEFORE: Rover 414Si, Nightfire Red, 1996 http://img594.imageshack.us/img594/5498/dsc00076y.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
NOW: Rover 620 SDi, Pearl British Racing Green, 1998 http://img838.imageshack.us/img838/6373/600ka.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrázek

Uživatelský avatar
LANiN
Příspěvky: 432
Registrován: ned dub 26, 2009 9:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od LANiN » úte srp 02, 2011 22:40

Neblblo by obojí i u LPG? já právěže netuším.. :?
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech

http://lanin.rajce.idnes.cz/"

Uživatelský avatar
LANiN
Příspěvky: 432
Registrován: ned dub 26, 2009 9:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od LANiN » pon srp 08, 2011 12:17

Tak teď už to je jedno co to bylo.. Fouklo se těsnění, 2.válec nadobro utopen :? ..
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech

http://lanin.rajce.idnes.cz/"

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od Trunda » úte srp 09, 2011 15:57

Poklesla vlozka valce....
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
LANiN
Příspěvky: 432
Registrován: ned dub 26, 2009 9:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od LANiN » úte srp 09, 2011 17:56

:shock: to by snad ani nemělo jít ???? to by musel dle mého být motor fakt v <> a snad prorezlý skrz naskrz :?: :?:
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech

http://lanin.rajce.idnes.cz/"

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od Trunda » úte srp 09, 2011 19:46

Toz nevim jak je to u tohohle Hondiho motoru, ale treba u nasi Kacek se tenhle problem obcasa objevi... ja jsem treba jednu pokleslou mel, ale motorar si s tim poradil... ono je to tam totiz jaksi blbe reseny, ze ta vlozka stoji na cemsi mekkem...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 5:58

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od Roman620ti » úte srp 09, 2011 20:13

No řekl bych že ta honda to bude mít jako tíčka tedy bez samostatných vložek, jen blok 8) :-D Ty vložky se ustálujou pomocí měděných "podložek" aby se dosáhlo správného navýšení, za ty roky to chce pak překontrolovat, když už je palice dole, ale sem rád že to mám už v jednom kusu, než se s tím sr*át a rozm*rdat celej motor, FUJ :-D
2x Rover 620ti

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od Trunda » úte srp 09, 2011 22:11

... jako ze ty vlozky nejsou samostatne, ale jeden blok ctyr spojenych vlozek? Jestli jo, tak to se mate :-) Kazdopadne pri vymene tesneni je potreba presah zkontrolovat... ono totiz to fouknuti tesneni byva mnohdy zpusobene prave tim, ze klesnou vlozky...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 5:58

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od Roman620ti » stř srp 10, 2011 16:42

NE, je to jenom vyvrtanej blok, vložku nikdy nevyndáš, ani nevyměníš, protože tam žádná neni, nanejvejš by ti někde udělali výbrus + větší písty na výbrus :) Takže se ani nemušíš bát, že by byla zapuštěná 8)
2x Rover 620ti

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od Trunda » stř srp 10, 2011 16:50

Jo taaaak :-) Takze kdyz se kroupne pist, tak je po ftakach :-) Ale to by stejne asi neresil nikdo ani na Kacku :-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 5:58

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od Roman620ti » stř srp 10, 2011 19:17

Píst se snad nekousne, když se to zadře tak většinou na klice nebo ojnicích a pak ti třeba tím blokem vylejí ven :lol: Pak už je to všechno jedno :roll:
2x Rover 620ti

Odpovědět