Stránka 2 z 7

Re: Rover 620Ti nestartuje.

Napsal: pon říj 06, 2008 19:27
od seba
Roman620ti píše:Kdysi jsme si nechal měnit rozvody v Hondě a za práci si řekli něco kolem 2800kč. Ale dělalo to nějaké hova.do a musely se dělat po 5000km znovu. To už mi je udělal brácha zadarmo :P
Pokud bez svíček točí motor rychle a se svícema ztěžka, tak by to mohlo bejt ok a traba bude mít aj dobrý tlaky. Jsem zvědavej, až je změříš. A jiskry to hází? U tohoto motoru žádnej klasickej rozdělovač neni, jenom taková cívka, do které vedou kabely od svíček. Ta je nerozebiratelná. A jestli tam jde i benzín, tak to bude velkej oříšek pro nějakého šikovného mechanika...
Čau, jo ty jsi ten co má recenzi na tom serveru jak tam sou recenze viď?Čet jsem to komplet ještě před koupí....

Jinak sem byl v servisu a řikal že když tam de voda tak to nechytne nehlede na to ze tam nebudou tlaky takze to stejne nechytne ze je v pytli tesneni.Zadreny to prej nebude ze by nešlo točit starterem.Prostě že tam de do valcu voda předtim že šla jen do jednoho asi a teť už do víc...(i barva jedny svíčky byla divná..(1 válec)).Tak že se příští týden přijede kouknout a řekne mi ale předběžně řikal že za práci tak kolem 1500 za výmněnu těsnění a komplet rozvody...A ještě řikal že pokud ventili těsní neni duvod je zabrušovat že prej když má motor najeto 200 000 tak se to muže zabrousit ale že to nevydrží prej spodek...Klikova hridel a šálky..Co si myslite o tom zabrušování ventilů?Chtěl jsem to zabrousit když už to bude dole..A jak se to pozna jestli ventil těsní..??KDy a za jakych podminek se to pozná..?

Re: Rover 620Ti nestartuje.

Napsal: pon říj 06, 2008 20:01
od Vilém
Vezmeš hlavu, a do komor k ventilům naleješ tech. benzín. Nesmí protéct.Tak jsem to dělal na zahradě. :D

Re: Rover 620Ti nestartuje.

Napsal: pon říj 06, 2008 20:07
od seba
Vilém píše:Vezmeš hlavu, a do komor k ventilům naleješ tech. benzín. Nesmí protéct.Tak jsem to dělal na zahradě. :D
Dik za radu, řeknu až bude mít hlavu dole ať mi zavola na mobil ja přijdu s pixlou technicaku a zkusim si to protože nedam jen an to že řeknou že těsní...Když už bude dole tak ať se to musi zbrousit kdyby to netěsnilo.No na to se ho zeptam až to pujde okouknout ať zkontroluje jestli těsní...A kdyby ne tak se musí zabrousit u pistu a zaroven i podlozka na kterou tlačí vačka ne?

Re: Rover 620Ti nestartuje.

Napsal: pon říj 06, 2008 20:12
od Vilém
Nechápu otázku, ale to je věc pro odborníky, jsou na to frézky a ne každej servis se tím zaobírá.

Re: Rover 620Ti nestartuje.

Napsal: pon říj 06, 2008 20:18
od seba
Jo chapu no když se obrousi sedlo ventilu tak sem slyyšel že se musi kuli vuli i zbrousit podložka na kterou tlačí vačkový hřídel...Teda podle toho o kolik a jak je na tom vůle...A u těchdle motorů se vůle seřizuje sama nebo jak to je?No ja se s nim dohodnu podle toho jestli to bude těsnit..

Re: Rover 620Ti nestartuje.

Napsal: pon říj 06, 2008 21:33
od seba
Joo tak tam nejsou aha tak to sorry.Sem to mel otevreny a yvpadalo to jak ty podložky..A když necham azbrousit ventilove sedla co musim udělat..?jen dat vetsi vuli ze bude moc mala ne?

Jo a co do tech Ti lijete za specifikaci oleje?

Re: Rover 620Ti nestartuje.

Napsal: pon říj 06, 2008 21:38
od Vilém
Tos viděl hydraulický zdvihátka :D :D :D

Re: Rover 620Ti nestartuje.

Napsal: pon říj 06, 2008 21:40
od seba
Jo to mi prej klepe hydroštel...:-DTo je hydraulicky no jo to sem si myslel :-DTo neni uz z praveku co?:-dNo tak v tom pripade kdyz enbude tetsnit tak nechavam zbrousit a hydrostel si s tim uz poradi..A co je to "Když cvaka hydroštel" :-D Noooo jsem nezkušenej noooo..Jsem nezkušenýýý :oops: :oops: :oops:

Re: Rover 620Ti nestartuje.

Napsal: pon říj 06, 2008 21:54
od Zakar
U moderních motorů které jezdí na bezoolovnatý benzín a mají tvrdá ventilová sedla se ventily nezabrušují !

Re: Rover 620Ti nestartuje.

Napsal: pon říj 06, 2008 21:58
od seba
No do haje :-D JA to čet tady http://mtw.fordclubs.org/article.php?ar ... 5&rubrik=1 A ještě někdo psal že když nechává rovnat hlavu tak rovnou nechává dělat i ventily a sedla:-D Takže to je u tohodle auta asi blbost teda...A u toho fordu to dělali jen proto že byly poškozený..No po tom radši nebudu patrat..prostě když budou těsnit tak nebrousit a když nebudou těsnit tak se zeptam.:-D

Re: Rover 620Ti nestartuje.

Napsal: úte říj 07, 2008 19:24
od Mišak
Pokud se to rozhodneš dát na díly beru komplet interier :wink: Podle mě se dočkam neber to jako uražku...

Re: Rover 620Ti nestartuje.

Napsal: úte říj 07, 2008 19:26
od seba
Mišak píše:Pokud se to rozhodneš dát na díly beru komplet interier :wink: Podle mě se dočkam neber to jako uražku...
Tak to se spolehni že se nedočkáš :!: :!: :!: :!: :!:

Re: Rover 620Ti nestartuje.

Napsal: úte říj 07, 2008 19:33
od Roman620ti
Přesně tak, dej to dokupy a na dalším srazu pořádně pokecáme. Na letošním srazu Kost, jsme tam byli ze stovky účastníků jen 3 s 620ti a kolega Xvas už se zlatého zbavil... :x Aspoń by měl Tobiáš dvojníka, ma ho ve stejných barvách :lol:

Mišak - Pokud chceš šedou kůži na 600ku, tak v Jeseníku měl v top stavu, prej tak zachovalé ještě neviděl. Tak mu zkus zavolat a uvidíš, jaká bude cenovka...

Re: Rover 620Ti nestartuje.

Napsal: úte říj 07, 2008 19:41
od seba
No jasny ja ho proste dam do kupy na díly určitě nepujde.Kdyby bylo nejhůř koupím celej motor z vrakoviště abcd teť tam jeden maji.Ale nebude třeba ono to nebude až tak vážný a interiér je zachovalej takže o rozprodavani tady určitě nepujde už sem si to auto zamiloval denně v něm sedíl a mačkám si čudlíky:-D:-D:-D
Zítra musím vyměnit rozbyté sklo zrcátka to sem zvedavej jak to udelam koukal sem na to a bude potreba sundat tapecirunk a to nějak nešlo no zkusim to zitra už se smrákalo.A olej do motoru se tam lije 5W 40 ?A těsnění pod hlavu bude stačit plechove ajusa?Ty plechovy prej držej ale jinak prej ninc moc kor na preplnonvanej motor.No to kovovy by melo vydržet ne?

Re: Rover 620Ti nestartuje.

Napsal: úte říj 07, 2008 19:59
od Roman620ti
Jj interiér je moc příjemnej :P , jako vlastně celé auto. Pokud máš rozbité sklo zrcátka, tak čalounění nemusíš sundávat. Všechno se dělá venku, ale je to taková pakárna, protože se můžou polámat plastové pacičky. Musíš bejt opatrnej, bude to chtít elektricky posunout na kraj, abys viděl dovnitř zrcátka a tam uvidíš různě nakladený pacičky. Pokud se ti to povede zkus opatrně sundat nejdříve ten plast s nalepeným zrcátkem, když je stejně rozbité, tak to bude jednodušší :lol: Potom jsem oddělal jednodušše ten vemkovní plastový kryt a zpět jsem nejdříve dal zrcátko a pak až ten venkovní kryt. Mě se to tak dělalo nejlíp. To vyhřívání jde taky opatrně odlepit a přelepit na nové a drží. S tím těsněním Ti já neporadím, protože vůbec nevím...