Stránka 2 z 4

Re: Spotřeba 620ti + něco pro kolegu Xvas

Napsal: pát úno 06, 2009 6:43
od Fujitsu
To jsem tuhle jel a řikal jsem si, že zkusím držet pedál plynu tak, aby to nepřerostlo aktuální spotřebu 10l....bral jsem to v úvahu až od 3. rychlosti. No, odpovídá to hodně citlivému zacházení s plynem, o nějaké akceleraci nemůže být řeč, a člověk se až diví, jak moc záleží na terénu. I sebemenší kopeček a už si ten motor bere o litr nebo dva víc. V podstatě to při tech 10l/100km zrychlovalo velice pozvolna, ale i na rovině :lol:. Stejně mi pořád nejde do hlavy, jak potom výsledná spotřeba může být 7, nebo 8 litrů, když aktuální udaj málokdy klesne pod tyto hodnoty :) .

Re: Spotřeba 620ti + něco pro kolegu Xvas

Napsal: pát úno 06, 2009 10:57
od AnderN
S tou aktualni spotrebou to je hodne zavadejici. Kdysi jsem jel s Favoritem 135 a na rozjezdech bral taky 40 l/100 km. Je to ale vzdy jen na par sekund. Kdyz jedete konstantni rychlosti po rovine, je spotreba minimalni; pri brzdeni motorem je pak nulova.

Re: Spotřeba 620ti + něco pro kolegu Xvas

Napsal: ned úno 08, 2009 23:59
od seba
AnderN píše:S tou aktualni spotrebou to je hodne zavadejici. Kdysi jsem jel s Favoritem 135 a na rozjezdech bral taky 40 l/100 km. Je to ale vzdy jen na par sekund. Kdyz jedete konstantni rychlosti po rovine, je spotreba minimalni; pri brzdeni motorem je pak nulova.
Pokud má motor vstřikování :?:

Re: Spotřeba 620ti + něco pro kolegu Xvas

Napsal: sob úno 14, 2009 11:19
od Eny45
jj, motor vypne vstřikování a jede se zadarmo. Ovšem třeba studenému motoru to nedělám, radši vyřadím, nechám ho z kopce běžet naprázdno. Ani s ním moc nebrzdím.

A bejt váma u spotřeby 9 i 13l, bych uvažoval o plynu :) spotřeba stejná, litr stojí nějakejch 15kč, výkon stejnej, čistčí motor, akorád svíčky prej častejc odejdou. 30 000Km benzín při 9 litrech je asi 67 500Kč, a s plynem 40 500Kč, a nádrž s montáží prej asi 30 000Kč :) takže za 30 000km je nádrž zplacena. Ale tak třeba já ujel za 4 roky jen 25 000Km, mě se to nevyplatí.

O návratnosti plynu u Jaguára si nedělám pochybnosti. je to jistej způsob jak mít auto s velkou spotřebou, ale moc zato neplatit.

Re: Spotřeba 620ti + něco pro kolegu Xvas

Napsal: sob úno 14, 2009 11:35
od Roman620ti
No plyn mi nesmí do chalupy :lol: Fuj, neměl jsem ho rád, když jsem to viděl ve škodovkách, natož ho nacpat do anglické elegance. To raději budu jezdit za 10l :lol: U nového Jaguára jsem LPG víčko viděl taky a nechápu proč si ho někdo koupí, když pak nemá peníze na benzín :roll:

Re: Spotřeba 620ti + něco pro kolegu Xvas

Napsal: sob úno 14, 2009 13:24
od Tommi_82
S plynem to není jen o svíčkách. Kromě svíček taky častější výměna oleje, rychlejší rezavění výfuku(jistě dá se to napravit tím že před vypnutím necháš motor pár kilometrů běžet na benzín a vypálíš ty kyselý srajdy) a nesmíš parkovat v některých garážích. Každopádně vyplatí se to víc jak beneli to je jasný...

Re: Spotřeba 620ti + něco pro kolegu Xvas

Napsal: sob úno 14, 2009 23:21
od AnderN
Naprosty souhlas s Romanem -- prestavbou na LPG at si nekdo przni firemni Felicie nebo Fabie, ale ne Rovery, Jaguary, BMW a podobne technicke skvosty. Tomu, kdo to udela, aby mraz prdel roztrhal :twisted: Nekupujte ty auta, kdyz do jejich provozu nechcete investovat. Pokud jdete po nejnizsich provoznich nakladech, kupte si Forda, Fiata nebo jine prumerne auto.

Re: Spotřeba 620ti + něco pro kolegu Xvas

Napsal: pon úno 16, 2009 0:21
od Robo
Ohledně tý spotřeby mam zajímavej poznatek s tímto motorem,jednalo se sice o coupe,ale bylo to tak zásadní a motor to byl stejnej,jezdil jsem s ním asi půl roku a spotřeba byla doslova hrozná,tj. s lehkou nohou 10l. a naplno 15 a víc.Vůbec by mě nenapadlo s tím něco dělat,motor měl už sice 180t. km,ale jezdil pořád slušně,z nuly na sto ve dvou za 7vt.,což šlo,ale začal brát olej trochu víc a tak jsem změřil tlaky,to jsem se dost zhrozil,některý válce měli 8 a dva 9,takže jsem musel namontovat nový kroužky(záběhový Getze) a nový ojniční ložiska i hlavní,jelikož klika byla už měněná,nemusela se brousit.Výsledek byl ohromující,po ujetí 1000km,tj. po záběhu kroužků se dalo zase pořádně jezdit,motor byl super,ale hlavně spotřeba byla na 7l. při solidní jízdě a při rychl. okolo 150 i akcelerování zůstávala na deseti litrech.Po té jsem auto prodal na moravu a nový majitel mi volal po půl roce a spotřebu sám potvrdil,takže jsem se nespletl.Chystam se ted pořídit taky 620 ti,tak první asi bude revize motoru,vřele doporučuji,mě to tehdy vyšlo na pět tisíc(myslím tím materiál,práci jsem si dělal sám),věřte že se to vyplatí!

Re: Spotřeba 620ti + něco pro kolegu Xvas

Napsal: pon úno 16, 2009 1:31
od seba
Robo píše:Ohledně tý spotřeby mam zajímavej poznatek s tímto motorem,jednalo se sice o coupe,ale bylo to tak zásadní a motor to byl stejnej,jezdil jsem s ním asi půl roku a spotřeba byla doslova hrozná,tj. s lehkou nohou 10l. a naplno 15 a víc.Vůbec by mě nenapadlo s tím něco dělat,motor měl už sice 180t. km,ale jezdil pořád slušně,z nuly na sto ve dvou za 7vt.,což šlo,ale začal brát olej trochu víc a tak jsem změřil tlaky,to jsem se dost zhrozil,některý válce měli 8 a dva 9,takže jsem musel namontovat nový kroužky(záběhový Getze) a nový ojniční ložiska i hlavní,jelikož klika byla už měněná,nemusela se brousit.Výsledek byl ohromující,po ujetí 1000km,tj. po záběhu kroužků se dalo zase pořádně jezdit,motor byl super,ale hlavně spotřeba byla na 7l. při solidní jízdě a při rychl. okolo 150 i akcelerování zůstávala na deseti litrech.Po té jsem auto prodal na moravu a nový majitel mi volal po půl roce a spotřebu sám potvrdil,takže jsem se nespletl.Chystam se ted pořídit taky 620 ti,tak první asi bude revize motoru,vřele doporučuji,mě to tehdy vyšlo na pět tisíc(myslím tím materiál,práci jsem si dělal sám),věřte že se to vyplatí!
Čau,
přesně tak:)Zvýší se ůčinnost a to pak je rozdíl jako pipka:)Můžu se zeptat kolik má bejt tlak když jsou kruhy ok a jaké jsi dosáh po výměně?nechce se mi to počítat :oops: Honoval jsi aspň trochu stěny když jsi to měnil nebo jaký si měl povrch válce?Na kolik tě vyšli kroužky?Já můžu mít od MAHLE sadu na válec za 700kč:)Jaký byla mezera mezi konci kroužku před a po?

A ložiska na kliku jsi sehnal přímo na Rover 620Ti?NEbo jsi tam dal ty na slabší verzi?Já sem hrozně dlouho sháněl ložiska a nakonec sehnal.Tak prosim napiš jaké si sehnal, kde, za kolik a pro co byly určené.Čím si měřil vůli mezi pánví a čepem?Já budu kupovat plastigage z czechmot.Tak jestli nevíš kde se dá koupit v Praze:)A co jsi použil na ložiska na namazání před sestavením?Olej nebo specialní přípravek, jaký?Pokus se prosím napsat co nejvíc, budu ti vděčnej:)

Oči se mi klíží, chce se mi spát, čau. :-D :-D :-D

Re: Spotřeba 620ti + něco pro kolegu Xvas

Napsal: čtv úno 19, 2009 21:08
od Robo
Když tak mi napiš email,odpovím ti,tlaky jsou okolo 12,mezi válci nemá být větší rozdíl jak 0,5-1.Na mazání použíj vždy aspon olej co přijde do motoru,jedině u vaček bys měl použít specielní pastu,ale týká se to nové vačky když ji montuješ poprvé.Nezapomen na jednu zásadu,vše musí jít volně,nepřetáhnout šrouby,správné momenty a motor protočit bez svíček (odpojit čidlo otáček) dokud nezhasne kontrolka mazání,poté teprve první ostrý start !Mnoho štěstí.

Re: Spotřeba 620ti + něco pro kolegu Xvas

Napsal: ned kvě 10, 2009 7:53
od Roman620ti
Tommi_82 píše:Na bráchovým autě mu ukazuje aktuální spotřebu ručička, stupnici má 0-25 litrů na sto a velice ráda leží na té zarážce u 25 litrů. :-) Naštěstí vždy jen při rozjezdech :-)
Lepší to nevidět :lol:

Re: Spotřeba 620ti

Napsal: ned kvě 10, 2009 7:57
od Roman620ti
Tak sem měřil spotřebu na náš sraz v Mostě. Celkem jsem najel 430km. Po dálnici jsem nejel, takže takovou půlku tratě mě navigace vedla po vesničkách a takovejch zákoutí + nějaké to protáhnutí po okruhu a výsledná spotřeba 8.5l/100km mě mile překvapila. Na druhou stranu jsdem jel do 125km/h, jen vyjímečně jsem jel rychleji...

Zajímala by mě spotřeba Tobiáše, hádám kolem 16ti, díky projížďce po polygónu :twisted:

Re: Spotřeba 620ti + něco pro kolegu Xvas

Napsal: ned kvě 10, 2009 13:21
od Mirek 1234.cz
Roman620ti píše:Hm...brácha to taky říká, já ráno ani neotevírám kohout na topení, ať se motor rychlejc zahřeje, protože jinak mám teplo až skoro v cíli a motoru trvá odost déle, než se rafička zastaví na provozní teplotě. Už jsem se začínal bát, že je něco v nepořádku, teď jezdím věčně s plnou nádrží, tak ta spotřeba jde lehce vypočítat. Snad bude benál ještě dlouho za takovou cenu. Tak díky za uklidnění, ten palubák je stejně dobrá věc, ikdyž tu spotřebu bych vidět snad ani nechtěl. By mě zajímala spotřeba u toho 4.6l MG ZT, to bych asi ráno jezdil za 20l na 100km :lol:
No, Range Rover s motorem 4,6V8 2002 (stálá 4x4) dlouhodobý průměr 17L. Na druhou stranu 14, nebo 22L je extrém, takže MG ZT na tom musí být mnohem lépe, jelikož má min. o tunu míň než Range.

Re: Spotřeba 620ti

Napsal: ned kvě 24, 2009 6:07
od Henri
Vážení.... Nevím ještě kolik má spotřebu moje 620 Si , ale nevím taky jak se dostat do fóra. Chtěl jsem se dostat na téma " náhr. díly poptávka ". Asi jsem počítačový negramot , nebo se v tom uspořádání neumím orientovat. Může mi někdo pomoci ? Děkuji. :oops:

Re: Spotřeba 620ti

Napsal: ned kvě 24, 2009 6:51
od Roman620ti
Henri píše:Vážení.... Nevím ještě kolik má spotřebu moje 620 Si , ale nevím taky jak se dostat do fóra. Chtěl jsem se dostat na téma " náhr. díly poptávka ". Asi jsem počítačový negramot , nebo se v tom uspořádání neumím orientovat. Může mi někdo pomoci ? Děkuji. :oops:
No musíš kliknout na "obsah fóra" Je to hned pod klubovým znakem tady v diskuzi. Pak už se Ti zobrazí všechny složky a stačí si jen vybrat :mrgreen: