Stránka 2 z 3

Re: Ranní starty, chcípání, cukání...

Napsal: sob led 02, 2010 10:50
od tobias
Nějak jsem tu děsně dlouho nebyl :)

Karle, benzín mi v nádrži vydrží tak týden maximálně a to už musí teda být :) Je to moje jediný auto, takže jezdí každý den. A benzín beru většinou u Shellu a poslední dobou přecházím k benzině, která z testů vyšla nejlíp. Takže žádný Robin Oil :P
A jinak při startech to taky dělám tak, že zapnu motor a teprve potom jdu ometat a člověk už jede s teplým autem. A za těch 5 minut to nesežere skoro nic a potom člověk jede už s aspoň trochu zahřátým motorem. Sice jenom blokem, ale ale aspon neco, převodovka apod se zahřeje za chvilku.


Seba: Hele, já ti nevím...mě to občas topí jak blázen, občas málo.

Jo a ještě jedna věc...začíná se mi ztrácet voda...bože, ať to není těsnění...toho sem si užil už dost...mohlo by to spolu souviset?

Re: Ranní starty, chcípání, cukání. - VYŘEŠENO...snad

Napsal: čtv led 14, 2010 15:21
od tobias
Tak jsem byl konečně u pana MAredy. VYměnil mi jednu hadici, ze které mi stříkala voda na altík )docela pěkné kouřové efekty) a jednu u vrtule chlazení, která tu hadici prodřela skoro skrz. Zbývalo tak 10% :)
Každoppádně sem dal i novou baterku a auto startuje úplně jinak a ani bych se nebál, že bude chcípat.- Ačkoliv uvidíme zítra ráno...

A ty divné zvuky jsou způsobené tím, že mezi blokem a svodama to trochu utíká. Ale už jsem objednaný, tak uvidíme.

Re: Ranní starty, chcípání, cukání. - VYŘEŠENO...snad

Napsal: čtv led 14, 2010 21:15
od snaker
Jestli můžu něco přidat k tomu cukání v zimě za studena u tíčka. V podstatě jsem ho nemohl rozjet, anebo sem rozjel, ale při prvním přeřazování spadly otáčky až na nulu, takže zastavit a znova. Po poradě se znalcem Rover jsem dal novou lambda sondu a pozor!!! Od tý doby jezdím jak z partesu. Nastartuju, nechám mu těch 20-30vteřin na "rozcvičku" a můžu vyrazit. Samozřejmě kliďánko piánko. Co se týče topení - během prvních 5-ti km topí jako brko.

Re: Ranní starty, chcípání, cukání. - VYŘEŠENO...snad

Napsal: pát led 15, 2010 18:32
od tobias
Tak jsem to přechválil a dělá to znova to samý. Takže tím to nebylo.

Snaker: Jak to popisuješ, tak to je přesně ono! Takže lambda říkáš...bylo by to logický. A kde si sehnal novou?

Re: Ranní starty, chcípání, cukání. - VYŘEŠENO...snad

Napsal: pát led 15, 2010 18:39
od Keksin
Mrkni na ebay, třeba tam něco bude.

Re: Ranní starty, chcípání, cukání. - VYŘEŠENO...snad

Napsal: pát led 15, 2010 18:48
od Roman620ti
tobias píše:Tak jsem to přechválil a dělá to znova to samý. Takže tím to nebylo.

Snaker: Jak to popisuješ, tak to je přesně ono! Takže lambda říkáš...bylo by to logický. A kde si sehnal novou?
Lamdu ti zjistí na dialíze, pak jž budeš vědět, Novou lze koupit u nás, jednu tam mám v Pardubicích skladem navíc, ale je od NGK, pro sebe tam šetřím poslední, stahovanou z Polska origo Boscháckou, každopádně obě vycházej MO kolem 4000kč. Pak existujou univerzální, které se přeletujou akorát na naše konektory...jenže já tomu moc nevěřím, ikdyž je to asi úplně normální. Ty pak vychází kolem 2000kč, na ebayi i za 600,-kč :lol:

Re: Ranní starty, chcípání, cukání. - VYŘEŠENO...snad

Napsal: pát led 15, 2010 19:25
od tobias
budu muset počkat, ale je to čím dál tím horší. Motor už poskakuje jak koza a to mu určitě dobře nedělá.
A halvně když chcípne, tak nechce docela dlouho chytit. Musím ho chudáka trápit :(

Chci dát nový svíčky, lambdu a nechat udělat ten vejfuk.

Re: Ranní starty, chcípání, cukání. - VYŘEŠENO...snad

Napsal: pát led 15, 2010 19:26
od Tommi_82
To předělávání konektoru je podle mě v klidu, když to narychlo nedělá nějakej čuňas. Druhá věc je spíš kvalita té lambdy, životnost takové low end mr*ky. Ale zas nějch pár desítek tisíc km snad vydrží každá z těch prodávanejch.

Re: Ranní starty, chcípání, cukání. - VYŘEŠENO...snad

Napsal: pát led 15, 2010 19:28
od Roman620ti
No hlavně už to chce napíchnout, kdoví co ti to tam vypíše za hrůzi. Kdybys chtěl lamdu taky od bosche, tak bych to zkusil někde posehnat, ale ta univerzální by možná stačila. Chtělo by se ho to kdyžtak zeptat, jaký s tím má zkušenosti.

Tommi - no já si vždycky myslel, že je dělaná přímo na dané auto, proto mi to nejde do hlavy, že se dělá univerzální...to by znamenalo, že jsou všechny vesměs stejný, akorát s jiným konektorem a pak dost rozdílnou cenou...

Re: Ranní starty, chcípání, cukání. - VYŘEŠENO...snad

Napsal: pát led 15, 2010 19:36
od Tommi_82
Roman620ti píše:Tommi - no já si vždycky myslel, že je dělaná přímo na dané auto, proto mi to nejde do hlavy, že se dělá univerzální...to by znamenalo, že jsou všechny vesměs stejný, akorát s jiným konektorem a pak dost rozdílnou cenou...
Tak to jaký jsou tam rozdíly netuším.

Re: Ranní starty, chcípání, cukání. - VYŘEŠENO...snad

Napsal: pát led 15, 2010 19:53
od tobias
Koukal sem na ně na atuokelly a jsou univerzální od Bosche za cca 2000, což je asi to pro mě. Každopádně skvělý, protože to je další investice :( No jo, ale už to není tak děsný jako ta spojka a přetěsnění...vlastně nic už nemůže být tak děsný :)

http://autokelly.cz/#PATH=3761801;1105; ... |SD=0|ST=0|

Re: Ranní starty, chcípání, cukání. - VYŘEŠENO...snad

Napsal: pát led 15, 2010 20:26
od Tommi_82
Když chceš lítat, musíš platit. Kolega v práci auto nemá a prachy musí vyhazovat za takový věci jako vysavač za 45 litrů, nádobí v podobné cenové relaci a podobný věci. My máme výhodu že máme do čeho investovat a můžem si kupovat normální vysavače a normální nádobí. :D

Re: Ranní starty, chcípání, cukání. - VYŘEŠENO...snad

Napsal: pát led 15, 2010 20:40
od snaker
to Tobias:
moje zkušenost. Studený nastartování naprosto v pohodě. Nějaká ta chvilka na rozcvičení motoru a pro turbo. Pak odjezd (pokud se povedl), a při prvním přeřazení pád na nulu. Pak to nechce chvíli chytit, protože to právě nedovolí ta lambda. Můžeš to vyzkoušet takto: studenej nastartuj, nech 20-30vteřin běžet a chcípni ho. A pak ho okamžitě zkus nastartovat. Pokud nepůjde, věř mi, že je to ta lambda. Mechanismus proč to je tak dokonale nepopišu, já to měl od Beneše z Unipartu. Říkal mi "na tuti lambda". Koupil jsem bošáckou (po vyndání starý jsme zjistili, že je to ta samá dle typovýho označení, jen nemá připravenej konektor rover), ale v balení je spojka, tak ho akorát spojíš s původním. Cena byla cca 1600 po odečtu slevy v AutoDito HB (pokud vím, berou díly z AutoKelly). A od tý doby je klid!!! Největší prdel je, že když už na tý lamdbě je rover konektor přidělanej, je cena kolem 4000! To je zlodějna...
Předtím jsem ho nemohl dostat z garáže, mám tam docela prudkej výjezd a byl to horor. A to nemluvím o stání v práci na dvoře v zimě. Ze dvora to máme mírně do kopce a v podstatě jsem nebyl schopnej odjet domů.
Dokud nebudeš mít lambdu novou, ani nezkoušej startovat dřív jak po 10-15vteřinách. Prostě nechytne. Já takhle zůstal stát, v klidu jsem si zapálil, abych nevypadal trapně dělal jsem, že telefonuju a za dvacet vteřin jsem nastartoval a s cukáním odjel. Nechtěl jsem vypadat jako amatér, kterej neumí jezdit. :oops:

Re: Ranní starty, chcípání, cukání. - VYŘEŠENO...snad

Napsal: pát led 15, 2010 21:31
od tobias
Tak to je přesně to co popisuješ. Super :) koupím tu Bosch za 2000 a přepojím to, nebo spíš mi to mareda přepojí, jedu tam příští týden. Nebo to není tak složitý? Asi jo, co? :)

Už jsem taky zjistil, že nemá cenu to točit hnedka, protože jenom zbytečně vymlátím baterku. A snažím se vždycky vypadat, jako že to je naschvál :)

Re: Ranní starty, chcípání, cukání. - VYŘEŠENO...snad

Napsal: pát led 15, 2010 21:39
od Roman620ti
No jestli budeš kupovat tu univerzální ( 0 258 986 506 ), tak ta samá jde i do několik vozů Ferrari s nejvyšším výkonem až 420poníků, takže ti to do tejdne určitě roztrhne turbo :mrgreen: Koukal sem se na to a pasuje do hodně aut, včetně našich 620vitesse, tak yb to mělo bejt snad OK