roura 620ti - turbo - konečná
- Welinka
- Příspěvky: 1857
- Registrován: pon zář 17, 2007 22:07
- Bydliště: Liberecký kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: roura 620ti - turbo - konečná
Tu volbu jestli u mně nebo u Angličana mají lidé od začátku naší spolupráce,a stále si vypomáháme.. Mohu pomoci i s díly co se druhovýroby týká (čemuž jsem se dlouho bránila,ale já sama jsem čekala na díl hrozně dlouho a nešlo jinak než vzít náhradu), mám výborný kontakt na repasi turbín...ale někdy je repase za cenu použitého turba, ze zkušenosti vím že vychází kolem 10tis i s prací,pokud nemáš turbo úplně rozlétlé,možná to bude snažší.. V případě zájmu pošli SZ nebo mail.
-
- Příspěvky: 84
- Registrován: stř lis 25, 2009 7:28
- Bydliště: Keřkov (okr. Havlíčkův Brod)
- Kontaktovat uživatele:
Re: roura 620ti - turbo - konečná
No, díky Ti moc za nabídku, ale vzhledem k tomu, o jaký díl se jedná, tak do repasu ani použitýho nejdu. Jsem rozhodnutej vrazit peníze do novýho, už jsem se pro to rozhodnul. Jinak se druhovýrobě nebráním, ale vždycky uvažuju jak u čeho.
Další věc je, že se tam něco už určitě brousí, tak si myslím, že plášť už bude taky leda na vystavení do vitríny.
Co se týče doby dodání, tak klidně počkám, zato mi to stojí.
Tak zkus nahodit nějakou cenu, za co by bylo. A vzhledem k tomu, že mám možnost odpárat DPH, tak mě samozřejmě zajímá doklad. Ještě jednou díky.
Další věc je, že se tam něco už určitě brousí, tak si myslím, že plášť už bude taky leda na vystavení do vitríny.
Co se týče doby dodání, tak klidně počkám, zato mi to stojí.
Tak zkus nahodit nějakou cenu, za co by bylo. A vzhledem k tomu, že mám možnost odpárat DPH, tak mě samozřejmě zajímá doklad. Ještě jednou díky.
- Welinka
- Příspěvky: 1857
- Registrován: pon zář 17, 2007 22:07
- Bydliště: Liberecký kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: roura 620ti - turbo - konečná
snaker píše:No, díky Ti moc za nabídku, ale vzhledem k tomu, o jaký díl se jedná, tak do repasu ani použitýho nejdu. Jsem rozhodnutej vrazit peníze do novýho, už jsem se pro to rozhodnul. Jinak se druhovýrobě nebráním, ale vždycky uvažuju jak u čeho.
Další věc je, že se tam něco už určitě brousí, tak si myslím, že plášť už bude taky leda na vystavení do vitríny.
Co se týče doby dodání, tak klidně počkám, zato mi to stojí.
Tak zkus nahodit nějakou cenu, za co by bylo. A vzhledem k tomu, že mám možnost odpárat DPH, tak mě samozřejmě zajímá doklad. Ještě jednou díky.
Názor k repasi schvaluji
Pokud chceš originál přes nás, pošli mi VIN kod v SZ nebo na mail,doklad i záruka jsou samozřejmostí.
Re: roura 620ti - turbo - konečná
Asi si založim doma v garazi repas turb kdyz je to tak drahy:)
Miluji Rover Club. T16 turbo power.
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: roura 620ti - turbo - konečná
Tady u nás si za to berou ještě o 70 procent víc než napsala Weli. Švagr si nechal před 14 dny repasovat turbo na Octávce 1 a platil něco přes 17 litrů. Ale cena se liší podle modelu, takže těžko říct kolik by stálo na šestikilo.
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: roura 620ti - turbo - konečná
Já si myslím, že ten zvuk musej dělat ložiska, ta vrtulka má hrozný otáčky i přu těch 2000tis, takže by se to při kontaktu asi muselo rozlítnout...
2x Rover 620ti
Re: roura 620ti - turbo - konečná
Ale oni tam zadny loziska nejsou..jen hydrodynamicky tlakovym olejem že?
Miluji Rover Club. T16 turbo power.
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: roura 620ti - turbo - konečná
No musí tam bejt nějakej ložiskovéj střed, když sem byl se silverem u firmy přes turba, tak první co bylo hned sundal hadice a šahal do vstupu turba a zkoušel vůli, naštěstí řikal, že jí to nevykazuje a že bych jim ho muslel přivést dát na stolici...to bylo když sem řešil to chrastění, které naštěstí způsobovala ta volná klapka
Jinak je jasný, že tam nebudou normální ložiska, to by asi ten fofr nezvládali , ale něco tam ten kravál dělat musí, a tření lopatek o to hliníkové tělo se mi zdá divný, ikdyž možný to asi je
Jinak je jasný, že tam nebudou normální ložiska, to by asi ten fofr nezvládali , ale něco tam ten kravál dělat musí, a tření lopatek o to hliníkové tělo se mi zdá divný, ikdyž možný to asi je
2x Rover 620ti
Re: roura 620ti - turbo - konečná
Ja myslim že možný to neni protože jakmile by to škrtlo a kousíček lopatky se ulomil tak nevyvazena hridel v tisicich otackach se rozkmytá a rozmlati to cely:-D
No on tam je vhanenej olej pod tlakem a toci se to na tlakove vrstve oleje ktery tu hridel vystredi.Naka turba maji kulickove ale tohle ne.Tak sem prave myslel jestli mu to treba netesni to turbo ale kdyz to pry nezere olej tak asi ne.
No on tam je vhanenej olej pod tlakem a toci se to na tlakove vrstve oleje ktery tu hridel vystredi.Naka turba maji kulickove ale tohle ne.Tak sem prave myslel jestli mu to treba netesni to turbo ale kdyz to pry nezere olej tak asi ne.
Miluji Rover Club. T16 turbo power.
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: roura 620ti - turbo - konečná
No třeba ho uvidíme, jak bude vypadat venku, na fotky se případně těšíme Co sem četl na speciál turbu, tak tam něco o tom kontaktu se skříní bylo a myslím, že to bylo ve stupni opravy č2, pak č3 už byla destrukce rotoru. Jsem na to odcela zvědavej, zajímalo by mě, co by museli na repasi povyměňovat a případná cenovka. Ale v dnešní době si nechávat něco repasovat je o hubu, nakonec by stejně neuznali případnou chybu a hodili to na majitele, třeba že si nevyzkoušel případný tlak mazání, a nebo púodobnou výmluvu, jen aby od toho mohli dát ruce pryč. Nová turbínka bude okrasa motorového prostoru...jen nejezdit v dešti a soli
2x Rover 620ti
-
- Příspěvky: 84
- Registrován: stř lis 25, 2009 7:28
- Bydliště: Keřkov (okr. Havlíčkův Brod)
- Kontaktovat uživatele:
Re: roura 620ti - turbo - konečná
Ahoj kluci - a samozřejmě mladá paní Wellinko(či slečno?), tak jsem to dnes opět odstrojil a po kontrole jsem zjistil, že už to ani nebudu zpět kompletovat.
Takže jak to tam vypadá:
to dření či drnčení se projevovalo poslední týden - jakmile jsem začal přidávat plyn, už na 2000ot se to začalo ozývat, předtím to jen kvílelo a úpělo a jen párkrát jakoby zadrnčelo. Minulej víkend jsem to měl rozdělaný, tak můžu porovnávat, co se tam změnilo. čili klasickej postup - odendat baterku, filtrbox a hadice, abych tam mohl nakouknout. Už když jsem odstrojoval hadici vycházející z turba do chladiče, tak jsem objevil něco, co tam týden předtím nebylo. A tím byl KOVOVÝ PRÁŠEK nalepenej na stěnách hadice v jemný olejový vrstvě! Což stačilo k tomu, že už to auto nevyjede. Někde to skutečně dře. Další pohled pak na lopatky. Zjistil jsem, že osička turba není vyosená do stran (je v podstatě bez vůle), ale může se minimálně o milimetr posouvat v podélný ose. Což znamená, že jakmile to výfuk po přidání plynu natlakoval, osička se vysunula směrem dopředu a lopatky začaly škrtat o plášť turba v prostoru vstupu vzduchu od filtru. Taky jsou na jejich hranách už vybroušený zuby!!!!
To SEBA: takže vidíš, že je možný škrtání lopatek bez následný destrukce!
Takže jdu skutečně do novýho turba. Repas vylučuju, nehodlám do toho vrazit tisíce, abych třeba za půl roku či rok kupoval stejně nový. Souhlasím s Romanem, že by bylo pak tisíc výmluv, proč si zato může majitel a ne oni.
Kde ho koupím, je zatím nejistý. Zřejmě od Angličanů (RimmerBros), ale chci si nejdřív zjistit, jak to je s jejich DPH. Jestli to tady můžu odečíst. A poprosil bych Wellinku, kdyby mi dodala cenu a dodací lhůtu. Nebo jsem to tady někde přehlídnul? V SZ ti posílám VIN.
Samozřejmě až bude turbo venku, tak provedu podrobnou fotodokumentaci. To nemůžu neudělat. A bude detailní, jsem fotograf na vedlejšák (fotím svatby apod. - to jen kdybyste se chtěl někdo ženit ), tak výbavu mám, abych mohl jít do detailu.
Takže jak to tam vypadá:
to dření či drnčení se projevovalo poslední týden - jakmile jsem začal přidávat plyn, už na 2000ot se to začalo ozývat, předtím to jen kvílelo a úpělo a jen párkrát jakoby zadrnčelo. Minulej víkend jsem to měl rozdělaný, tak můžu porovnávat, co se tam změnilo. čili klasickej postup - odendat baterku, filtrbox a hadice, abych tam mohl nakouknout. Už když jsem odstrojoval hadici vycházející z turba do chladiče, tak jsem objevil něco, co tam týden předtím nebylo. A tím byl KOVOVÝ PRÁŠEK nalepenej na stěnách hadice v jemný olejový vrstvě! Což stačilo k tomu, že už to auto nevyjede. Někde to skutečně dře. Další pohled pak na lopatky. Zjistil jsem, že osička turba není vyosená do stran (je v podstatě bez vůle), ale může se minimálně o milimetr posouvat v podélný ose. Což znamená, že jakmile to výfuk po přidání plynu natlakoval, osička se vysunula směrem dopředu a lopatky začaly škrtat o plášť turba v prostoru vstupu vzduchu od filtru. Taky jsou na jejich hranách už vybroušený zuby!!!!
To SEBA: takže vidíš, že je možný škrtání lopatek bez následný destrukce!
Takže jdu skutečně do novýho turba. Repas vylučuju, nehodlám do toho vrazit tisíce, abych třeba za půl roku či rok kupoval stejně nový. Souhlasím s Romanem, že by bylo pak tisíc výmluv, proč si zato může majitel a ne oni.
Kde ho koupím, je zatím nejistý. Zřejmě od Angličanů (RimmerBros), ale chci si nejdřív zjistit, jak to je s jejich DPH. Jestli to tady můžu odečíst. A poprosil bych Wellinku, kdyby mi dodala cenu a dodací lhůtu. Nebo jsem to tady někde přehlídnul? V SZ ti posílám VIN.
Samozřejmě až bude turbo venku, tak provedu podrobnou fotodokumentaci. To nemůžu neudělat. A bude detailní, jsem fotograf na vedlejšák (fotím svatby apod. - to jen kdybyste se chtěl někdo ženit ), tak výbavu mám, abych mohl jít do detailu.
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: roura 620ti - turbo - konečná
Teda tak to je bomba, ještě že se to nezakouslo uplně, naštěstí asi nejvíc toho prášku zůstalo nalepený všude v hadicích a chladiči, by jeden nevěřil, co všechno je možný. Naštěstí to aspoň kvílelo, motoru po GO by byla převeliká škoda. Já sem na to v pátek nakonec stejně zapoměl a to sem si to napsal, byl to den na ho*. Ráno když sem chtěl konečně vyjet na rozvoz, zjistil sem roztrhlou zimní gumu na předku, kterou kolega minulej den asi prorval při parkovýní do garáže, takže nejhorší bylo zjistit, jak se vyndavá rezerva No a pak vyrazit se 3 zimníma a jedním letněkem do ledového království, to by jeden nevěřil, jak se to auto začne hned přetáčet při bržděním na ledu, takže sem všude jezdil pozdě a na telefonování úplně zapoměl. Ale stejně bych řekl, že to nedokážou, tenkrát sem u nich našel jen na ropu...ale za zkoušku to stojí...
2x Rover 620ti
-
- Příspěvky: 84
- Registrován: stř lis 25, 2009 7:28
- Bydliště: Keřkov (okr. Havlíčkův Brod)
- Kontaktovat uživatele:
Re: roura 620ti - turbo - konečná
Jo, ten prášek se asi dál nedostal. Zajedno jsem už jezdil piánko a pak jsem hned kontroloval hadice dál a tam jsem nenašel nic. Takže myslím, že to bude ok. Ten motor odrovnat by mě fakt mrzelo.
Žes zapoměl volat nevadí. Já už to nějak pořeším. Aspoň budu teď mít příležitost opravit a zrenovovat i hadice od chlazení. Resp. ty kovový trubky. Některý jsou částečně orezlý, tak jim dám generálku, když už bude vypuštěný chlazení. Apropo: Romane, prosím tě, kde přesně najdu vypouštěcí ventil chladící kapaliny?
Žes zapoměl volat nevadí. Já už to nějak pořeším. Aspoň budu teď mít příležitost opravit a zrenovovat i hadice od chlazení. Resp. ty kovový trubky. Některý jsou částečně orezlý, tak jim dám generálku, když už bude vypuštěný chlazení. Apropo: Romane, prosím tě, kde přesně najdu vypouštěcí ventil chladící kapaliny?
Re: roura 620ti - turbo - konečná
Tak to sem nečekal.Gartuluju že se to nerozlitlo.Za kolik ho prodas?Zkusim si ho zrepasovat:-D
Miluji Rover Club. T16 turbo power.
-
- Příspěvky: 84
- Registrován: stř lis 25, 2009 7:28
- Bydliště: Keřkov (okr. Havlíčkův Brod)
- Kontaktovat uživatele:
Re: roura 620ti - turbo - konečná
Hele zatím nespěchej, ještě nevíme jak vypadá vevnitř. Až ho sundám, můžem o tom hovořit. A v každým případě to chci nafotit. Dáme to do fotogalerie. Co se týče ceny, tak to bych neřešil. Já si to u Tebe vypiju. A bacha! Chlastat umím i přes můj pokročilej věk.seba píše:Tak to sem nečekal.Gartuluju že se to nerozlitlo.Za kolik ho prodas?Zkusim si ho zrepasovat:-D