Problémy s mým "angličákem"

Odpovědět
Uživatelský avatar
LANiN
Příspěvky: 432
Registrován: ned dub 26, 2009 9:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od LANiN » stř lis 10, 2010 9:33

Trunda píše:... no ale na druhou stranu takovy pripad je jeste snesitelny... horsi je, kdyz chrstne olej do vody... to je pak k placi videt ten zasranej motorovej prostor od kapucina ;-)
aspoň to tam pak neporezne :-D


mohu s tím odjezdit zimu? nebo je výměna těsnění neodkladná???? já sám pořádně nevím, takový příznak špatného těsnění jsem ještě nepotkal :?
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech

http://lanin.rajce.idnes.cz/"

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od Trunda » stř lis 10, 2010 9:46

Toz to ja bych to rozhodne nepokousel... hlavne pres zimu ne... vzdyt to motor a vsechno dostava jeste vetsi tepelny sok...
Zkus jeste polaborovat s vickem, ale taky bych spis tipoval tesneni... ale fakt s tim nevahej, nebo ti to nadela mnohem vetsi skodu nez jaka je ted... kor jestli jezdis na plyn...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
undy
Příspěvky: 974
Registrován: pon zář 17, 2007 16:14
Bydliště: Horné Saliby SR

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od undy » stř lis 10, 2010 9:49

Ťažko povedať, pokiaľ by sa s autom jazdilo opatrne, možno by to vydržalo aj viac zím, stačí ale jedno prehnanie a malá netesnosť sa môže zmeniť na veľkú. Tej výmene sa asi nedá vyhnúť, čím skôr sa urobí, tým menej škody sa napácha. Ak sa olej dostane do vody, môže sa tým zaniesť celý systém, vrátane chladiča a radiátora kúrenia a nikdy sa to dokonale neodstráni, hlavne ten radiátor kúrenia je háklivý a nikdy to už nebude kúriť /topiť/ ako predtým. A dokonca ak dôjde k jeho výmene za nový, aj ten sa časom môže zaniesť a upchať od tých mastných zbytkov, ktoré z motora ťažko dostať na 100% preč.
Predtým Rover Seventyfive 2,0 V6 AT, teraz Mercedes CLS 320 CDI, Chrysler 300 C 3,0 CRD

Uživatelský avatar
LANiN
Příspěvky: 432
Registrován: ned dub 26, 2009 9:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od LANiN » stř lis 10, 2010 9:59

vím, že se výměny nevyhnu ale že je to tak blbě před vánocemi :?
zkusím něco s víčkem a uvidím ..

koukám na mjauto.cz a kterou značku? Ajusa, Elring, Victor_Reinz .. která značka to posílá i se šrouby??
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech

http://lanin.rajce.idnes.cz/"

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od F.i.s.h.men » stř lis 10, 2010 10:07

LANiN píše:to by se pak mohla dělat emulze na olejovém víčku - nedělá
nejelo plynule ve všech otáčkách - bezproblémů
špatně startovalo za studena či za tepla - v obou případech nastartuje na první brnknutí
ve vodě by mohl být olej či bordel - voda je čistá bez olejových skvrn
atd atd ale žádné takové ani další příznaky auto nedělá, takže pochybuju ..

má být na té nádobce na víčku malá dírka? nebo ji tam někdo kdysi udělal :?
nemáte prosím někdo fotku kde by byla? (motor 2,0l SI)
To co si vypsal mi to taky nedelalo, jen mi varila voda a svete div se, Tesneni pod hlavou.

Ty se ucis na automechanika?
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Uživatelský avatar
LANiN
Příspěvky: 432
Registrován: ned dub 26, 2009 9:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od LANiN » stř lis 10, 2010 10:21

F.i.s.h.men píše:To co si vypsal mi to taky nedelalo, jen mi varila voda a svete div se, Tesneni pod hlavou.

Ty se ucis na automechanika?
mi voda ale nevaří ani nevařila.. ten zvuk bublající vody pod kapotou moc dobře znám z EX R19 .. ale u R600 jsem to nezpozoroval a vždy, kdy běží sahara, čekám než se vypne, atd prostě jsem důsledný a dávám si pozor na co můžu ..

Ne neučím se ani jsem se neučil.. jsem vyučený v IT s maturitou.. spíše jsem se automechanikem vyučil na ex R19, auta jsou odjakživa můj koníček ale v autoservise bych dělat nechtěl, je to jen koníček/vášeň/hračka k autu nic víc :-D
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech

http://lanin.rajce.idnes.cz/"

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od F.i.s.h.men » stř lis 10, 2010 10:41

No tak nebudeme slovickarit. Bubla ti ven nebo co jsi tam psal.
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Uživatelský avatar
LANiN
Příspěvky: 432
Registrován: ned dub 26, 2009 9:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od LANiN » stř lis 10, 2010 10:55

napsal jsem, ze kdyz jedu slusne tak se nic nedeje, kdyz motor prozenu nad 3500 leze vse do nadobky ale nic se nevrati.. po otevreni vicka na chladici neni ani zadny tlak .. dle meho je to špatné víčko :?
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech

http://lanin.rajce.idnes.cz/"

Uživatelský avatar
LANiN
Příspěvky: 432
Registrován: ned dub 26, 2009 9:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od LANiN » stř lis 10, 2010 13:44

Ví prosím někdo jaké mají být tlaky ve válcích??

kamarád mě to změří, snad na něco přijdem..
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech

http://lanin.rajce.idnes.cz/"

Uživatelský avatar
undy
Příspěvky: 974
Registrován: pon zář 17, 2007 16:14
Bydliště: Horné Saliby SR

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od undy » stř lis 10, 2010 13:57

Zbytočná námaha. Aj keby si niečo extrémne nameral, demontáži sa nevyhneš. A toto, čo opisuješ je tesnenie pod hlavou, nič iné za tým netreba hľadať. Ešte na okraj- rôzne prípravky na utesnenie chladiacej sústavy v tomto prípade neúčinné, aj keď výrobca bude tvrdiť opak. Pri netesnosti v chlad. okruhu totiž tlak smeruje von zo systému a rôzne chemicko-mechanické substancie netesnosť môžu teoreticky ucpať. V tomto prípade ale tlak smeruje do chladiaceho systému / zo spaľ. priestoru/ takže chemikália na utesnenie v chladiacej zmesi ani teoreticky nemôže upchať otvor, pretože tlakový gradient je opačným smerom. Keď sa budú objednávať tesnenia, doporučujem "upgraded" typ.
Predtým Rover Seventyfive 2,0 V6 AT, teraz Mercedes CLS 320 CDI, Chrysler 300 C 3,0 CRD

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od Trunda » stř lis 10, 2010 14:12

Kurnik... Undy za tu dobu, co bojoval s petasedmou ziskal pekne zkusenosti ;-) Jojo... taky jsem chtel dodat, ze kdyz uz vymenovat tesneni, tak za novejsi plechovy typ....
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
LANiN
Příspěvky: 432
Registrován: ned dub 26, 2009 9:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od LANiN » stř lis 10, 2010 14:14

díky za radu ale nevím proč tady píšeš o nějakých (sprominutím) srajdách do motoru.. to bych musel být fakt hodně zoufalý abych něco takového udělal.. leda tak do stodvacítky a i tak bych nad tím přemýšlel.. ...
zkusím prvně to víčko a změřit tlaky... až pak půjde palice ven :-D
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech

http://lanin.rajce.idnes.cz/"

Uživatelský avatar
LANiN
Příspěvky: 432
Registrován: ned dub 26, 2009 9:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od LANiN » stř lis 10, 2010 14:15

Trunda píše:Kurnik... Undy za tu dobu, co bojoval s petasedmou ziskal pekne zkusenosti ;-) Jojo... taky jsem chtel dodat, ze kdyz uz vymenovat tesneni, tak za novejsi plechovy typ....
a od které značky to bylo???? v eshopech nepíšou jestli je to takové či onaké :?:
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech

http://lanin.rajce.idnes.cz/"

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od Trunda » stř lis 10, 2010 14:29

http://cgi.ebay.com/ROVER-220-420-620-8 ... 483477bf41
... nevim teda jak je to u 600, jestli nahodou ty tesneni, co jsou tu k sehnani uz taky nejsou "multilayer"... ... kus, sorry, to je na TIcko..
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od Trunda » stř lis 10, 2010 14:44

Ty tam mas jeste Hondi motor...
http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-GRID003877
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Odpovědět