Drnčící řadička
Re: Drnčící řadička
4 Seba.
Mas uz temer tyden nevyzvednutou PM. Rad bych se nejak domluvil, ale reakce nikde.
Mas uz temer tyden nevyzvednutou PM. Rad bych se nejak domluvil, ale reakce nikde.
R 620 SD r.v. 1998
www.tomsfoto.xf.cz
www.tomsfoto.xf.cz
Re: Drnčící řadička
Dnes mi dorazila sada na opravu kloubu radicky. Timto Sebovi dekuji.
Jen me dostalo, ze cerne casti na ( viz foto) jsou z plastu a tomu dle meho nazoru absolutne neodpovida cena. Vyrobni cenu odhaduji na 10,- Kc. ( tim rozhodne nic nevycitam Sebovi) Ale co, uz je to doma. Jen jsem zvedav, co ten plast vydrzi. Jakmile bude cas, vse vymenim a poreferuji. Pred tim ale vse premerim zakreslim a priste si to necham vytocit u kamose na soustruhu ze silonu za lahvinku neceho dobreho.

R 620 SD r.v. 1998
www.tomsfoto.xf.cz
www.tomsfoto.xf.cz
-
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Re: Drnčící řadička
zloději . . . 

Re: Drnčící řadička
Kdyz tak na to doma rozmrzele koukam, tak zcinam pochybovat o funkcnosti. Tedy respektive delsi nez mesic, ci 1000 km. 
Seba, ty to mas vazne instalovany a je to funkcni???

Seba, ty to mas vazne instalovany a je to funkcni???
R 620 SD r.v. 1998
www.tomsfoto.xf.cz
www.tomsfoto.xf.cz
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6976
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Drnčící řadička
Řešil jsem to kdysi taky ... životnost je cca 80 tis. km (± 20 tis.) podle způsobu použití, četnosti řazení apod.
Re: Drnčící řadička
Zdarr neblbni a hod to na auto, ja mam v mobilu snad jeste nekde video jak se mi kinklala a muzu ti to natocit tet, je to parada včetně zpátečky. Matroš je plast a sice polyamid dokonce s příměsí grafitu či moliky pro lepší kluzný vlastnosti. Dělaj se z toho i ozubený kola a kluzný ložiska, to se nevyčvachtá, já s tim mam najeto 8000km mojim stylem a drží furt stejně. Mám měněnej i ten malej zespod přímo na řadičcec ale ten vymletej tak často nebejvá.
Miluji Rover Club. T16 turbo power.
Re: Drnčící řadička
Tak to su klidny.
Jen cekam az povolej mrazy, bo nemam pristup na zvedak, ale jen k sousedovi na rampu a pak to tam hodim. Uz me fakt nebavi jezdit s rukou na radicce.

R 620 SD r.v. 1998
www.tomsfoto.xf.cz
www.tomsfoto.xf.cz
Re: Drnčící řadička
Takze vymeneno. Vymena samotna byl docela horor, bo neslo vytahnout perko u prevedovky pred kloubem a tak jsme museli brousit. Vymenit bylo potreba jen jedno futro, (to svisle). Vodorovne bylo OK. Kazdopadne to stale drnci, ale uz to nezvoni, tudis to neni temer slyset. Jeste bych potreboval vymenit gumu, ktera je vzadu u radicky, kde vchazi do kabiny. (Viz foto). Netusi nekdo co je ta za cislo dilu, pripadne kde ji koupit?
- Přílohy
-
- IMAG0008.jpg (41.05 KiB) Zobrazeno 4803 x
R 620 SD r.v. 1998
www.tomsfoto.xf.cz
www.tomsfoto.xf.cz
- white.lexus
- Příspěvky: 66
- Registrován: sob pro 04, 2010 23:48
Re: Drnčící řadička
Zdar, neviete či má honda accord 77kw/105hp motor 20TN2 rovnaku aj radiacu páku? prípadne celý jej mechanizmuz...či by sa nenašla lacnejsia varianta tých nových podložiek nez ten EBAY?? diky
Rover 620 SDi Limited
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6976
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Drnčící řadička
Má stejný motor, převodovku, prakticky celý podvozek a kus karoserie i interiéru ... nevidím důvod, proč by měla mít jinou řadičku. Ale silně pochybuji, že v Hondě ušetříš ... i když bych se rád pletl.
- white.lexus
- Příspěvky: 66
- Registrován: sob pro 04, 2010 23:48
Re: Drnčící řadička
Další spokojený uživatel opravné sady z clubu:
white.lexus:
cau, tak dnes rano to doslo, vymenené, funkčnédalo to dost prace, magor co to mal predomnou to zvaril dokopy trebalo dost brusit..inak velke diky
som rad ze uz to nedrnci
![]()
Miluji Rover Club. T16 turbo power.
Re: Drnčící řadička
Nabízím k prodeji finální kompletní přestavbový kit na uložení táhel řazení. Garantuji stoprocentní spokojenost vrácením peněz. Vývoj tohoto kytu probíhal velmi dlouho a předcházelo mu mnoho nedokonalých verzí.Tato verze je konečná a finální, testuji ji již 3 měsíce na svém voze a jsem 100% spokojen!
EDIT: Zapomněl jsem napsat nejdůležitější věc a to že po aplikaci tohoto kitu chodí řazení naprosto zlehka a jednotlivé stupně mají přesnou dráhu chodu. Do řadičky stačí cvrnknout a rychlost tam sama cvakne.I zpátečka jde již řadit bez problémů.Cestování je mnohem pohodlněší a je to uplně radost řadit-Natočím video.

K výhodám patří:
-Nový ocelový rám s dvojitou antikorozní úpravou, naprosto souosými a přesnými dírami.
-Ocelový rám je správně naohýbaný a ze silnějšího materiálu takže již nikdy nepraskne.
-Ocelový rám nemá prostřední odlehčovací díru a špatně navržené ohyby kvůli kterým praskal.
-Uložení které se otáčí při dotažení jakoukoli silou díky distančním hliníkovým sloupkům.
-Jemný přesah pro nalisování silonových pouzder
-Silonová pouzdra z jednoho kusu-průchozí díra bude vždy přesně souosá
-Přesné kluzné uložení silonového pouzdra na distanční hliníkové trubičce-Lehce se otáčí ale tzv "neviklá"-
-Je zohledněna i tepelná dilatace pouzder při zahřátí, aby i pak bylo řazení lehké a přesné.
Pasuje na:
Rover 220 Petrol (Turbo Non-Turbo) (1994 to 1999)
Rover 220 Diesel (Turbo Non-Turbo) (1996 to 1999)
Rover 420 Petrol (Turbo Non-Turbo) (1994 to 1999)
Rover 420 Diesel (Turbo Non-Turbo) (1996 to 1999)
Rover 620 Petrol (Turbo Only) (1992 to 1999)
Rover 620 Diesel (Turbo Non-Turbo) (1996 to 1999)
Rover 820 Petrol (Turbo Non-Turbo) (1994 to 1999)
MG ZR Diesel (1999 to current)
MG ZS Diesel (1999 to current)
Cena tohoto kitu je 1360,- Kč + poštovné 37,-Kč, přičemž jen opravná sada 4 pouzder bez distančních sloupků vyjde z UK na 940,- Kč
Aktuální dostupný počet kusů:3
EDIT: Zapomněl jsem napsat nejdůležitější věc a to že po aplikaci tohoto kitu chodí řazení naprosto zlehka a jednotlivé stupně mají přesnou dráhu chodu. Do řadičky stačí cvrnknout a rychlost tam sama cvakne.I zpátečka jde již řadit bez problémů.Cestování je mnohem pohodlněší a je to uplně radost řadit-Natočím video.

K výhodám patří:
-Nový ocelový rám s dvojitou antikorozní úpravou, naprosto souosými a přesnými dírami.
-Ocelový rám je správně naohýbaný a ze silnějšího materiálu takže již nikdy nepraskne.
-Ocelový rám nemá prostřední odlehčovací díru a špatně navržené ohyby kvůli kterým praskal.
-Uložení které se otáčí při dotažení jakoukoli silou díky distančním hliníkovým sloupkům.
-Jemný přesah pro nalisování silonových pouzder
-Silonová pouzdra z jednoho kusu-průchozí díra bude vždy přesně souosá
-Přesné kluzné uložení silonového pouzdra na distanční hliníkové trubičce-Lehce se otáčí ale tzv "neviklá"-
-Je zohledněna i tepelná dilatace pouzder při zahřátí, aby i pak bylo řazení lehké a přesné.
Pasuje na:
Rover 220 Petrol (Turbo Non-Turbo) (1994 to 1999)
Rover 220 Diesel (Turbo Non-Turbo) (1996 to 1999)
Rover 420 Petrol (Turbo Non-Turbo) (1994 to 1999)
Rover 420 Diesel (Turbo Non-Turbo) (1996 to 1999)
Rover 620 Petrol (Turbo Only) (1992 to 1999)
Rover 620 Diesel (Turbo Non-Turbo) (1996 to 1999)
Rover 820 Petrol (Turbo Non-Turbo) (1994 to 1999)
MG ZR Diesel (1999 to current)
MG ZS Diesel (1999 to current)
Cena tohoto kitu je 1360,- Kč + poštovné 37,-Kč, přičemž jen opravná sada 4 pouzder bez distančních sloupků vyjde z UK na 940,- Kč
Aktuální dostupný počet kusů:3
Miluji Rover Club. T16 turbo power.