No jo, ale momentalne nemaju ziadneho rouvrikatobias píše: Jenom ty nejhorsi...doporucuju AutoESA. Jednaj ferove, a pokud ste slusni, tak vas treba i odvedou od auta, ktery vypada super...jakoby bezduvodne...ale oni vedi, ze tam neco neni v poradku.
Hlavniho manazera tam dela bejvalej otcuv spoluzak )
Dieslove motory
Re: SDi
Myslim, ze to by mi plne vyhovovalo. Aby to dobre jazdilo aj v nizsich otackach v meste a zaroven aby som sa nemusel bat predbiehat ked je treba. Benzin je od zaciatku troska lenivy. Kazdopadne si nejakeho naftaka este musim vyskusat Za SDi hra navyse aj lepsia spotreba, ktora pri jazdach po dialnici podla mna stoji za to...Kaja píše:Motor zabírá dobře hned od začátku, ale do sedačky tě zatlačí od 2000 otáček, oficielně má max. kroutícího momentu(210Nm) při 2100ot/min.
Při jízdě je dobrý ho držet kolem téhle oblasti, ale po rovině a ve městě bere v pohodě 1500-1600 ot/min
Re: SDi
to si třeba zrovna myslim, že pri rozumny jizde po dalnici se rozdily mezi benzinem a dieselem snizujou. Nejvetsi rozdil to je po meste.miles píše: Myslim, ze to by mi plne vyhovovalo. Aby to dobre jazdilo aj v nizsich otackach v meste a zaroven aby som sa nemusel bat predbiehat ked je treba. Benzin je od zaciatku troska lenivy. Kazdopadne si nejakeho naftaka este musim vyskusat Za SDi hra navyse aj lepsia spotreba, ktora pri jazdach po dialnici podla mna stoji za to...
prodany Rover 620ti
Mercedes 124-300 Coupe
Ochcafka na kazdy den
Mercedes 124-300 Coupe
Ochcafka na kazdy den
Tommi: jakmile to je pod takovejch 5 kilaku, tak auta proste zerou patniky kolem silnice a maly deti...sam jezdim kazdej den 10 kilaku a porad si rikam, jestli to vubec ma cenu...ale zase se rano mackat v metru, to si radsi pustim prima hudbu, zatopim si, zastavim se kdyztak na bagetu a proste si udelam hezky rano
prodany Rover 620ti
Mercedes 124-300 Coupe
Ochcafka na kazdy den
Mercedes 124-300 Coupe
Ochcafka na kazdy den
Myslel som to tak, ze pri vysokom pocte kilometrov uz sa ten rozdiel 1l na 100 km nejak prejavi a zivotnost motora by mala byt tiez vyssia. Niekde som tu cital milion km. Na druhu stranu ak sa nieco pokazi oprava moze byt drahsia. Diesle su mi proste asi sympatickejsie Tiez som sa tu na fore nestretol s problematickym tesnenim pod hlavou v pripade diesloveo motora.
To urcite, pokud jezdis vic, tak je diesel urcite vyhodnejsi...ja teda moc nemam co rikat, koupil sem si nejzravejsi benzin ) Ale zase od auta chci asi neco jinyho nez ty.miles píše:Myslel som to tak, ze pri vysokom pocte kilometrov uz sa ten rozdiel 1l na 100 km nejak prejavi a zivotnost motora by mala byt tiez vyssia. Niekde som tu cital milion km. Na druhu stranu ak sa nieco pokazi oprava moze byt drahsia. Diesle su mi proste asi sympatickejsie Tiez som sa tu na fore nestretol s problematickym tesnenim pod hlavou v pripade diesloveo motora.
Kazdopadne provoz starsiho diesela se vyplati podle me tak od 15 tisíc km ročně, u novyho auta je to tak 30 tisic ročně. Kdysi sme to počítali. Ale občas prostě kupujěš srdcem a ne hlavou
Jinak známej co má to SDičko tak si ho dost chválí, jezdí za pár korun a ten motor docela jede.
prodany Rover 620ti
Mercedes 124-300 Coupe
Ochcafka na kazdy den
Mercedes 124-300 Coupe
Ochcafka na kazdy den
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
ROFL )tobias píše:Tommi: jakmile to je pod takovejch 5 kilaku, tak auta proste zerou patniky kolem silnice a maly deti...
Já to mám do práce taky 10 km a už jsem se na to vykašlal a jezdím šalinou, jen pokud řádí chřipka nebo podobná havěť, dám týden nebo dva dojíždění autem a pak zase zpátky šalina. Navíc nemám garáž a nebaví mě škrábat ráno okna, takže auto stojí ve firemních garážích a spotřeba je nula, což je tutti frutti.
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
No to je jasný, dieslový motory maj jiný mouchy. Každopádně to těsnění nestojí za řeč, to není žádnej problém(taky jsem ho měnil), mění se to jednou za život a stojí to jak výměna spojky. Ty káčkový motory jsou jinak naprosto super a ani tahle moucha jim na kráse neubírá vůbec nic. Prostě těsnění pod hlavou je jen nafouknutá bublina díky které se dá v bazaru při koupi perfektně smlouvat. Ve finále je to stejně o tom jestli je tvému srdci bližžší "smraďoch" nebo "slaboch".miles píše: Tiez som sa tu na fore nestretol s problematickym tesnenim pod hlavou v pripade diesloveo motora.
Problémy:
časopis Autoojetiny: Největší bolestí motorů série K je selhávající těsnění pod hlavou válců. Jádro problému spočívá v plastových středicích kolících, na nichž je nasazena hlava válců. Ty jsou poměrně měkké, což má za následek sice minimální, avšak pro vznik závady dostačující pohyby hlavy vůči bloku. Těsnění se tak nejčastěji odchlípne v místě, kudy jím procházejí ony kolíky. Výrobce na to zareagoval až v roce 2002 a začal motory opatřovat kolíky kovovými. Ty jsou samozřejmě s plastovými plně záměnné a dnes je seženete řádově za stokoruny. Při výměně těsnění nechejte současně vyměnit šrouby, jimiž je hlava připevněna k bloku.
Z toho je snad jasný, že problém není těžký natrvalo odstranit, a není třeba se zážeháka bát, pokud to teda někdo nenechal dojít tak daleko, že to přehřál.
Diesely žádnou zradu, kterou si sám nezaviníš nemají. Rozvody jsou otázkou soudnosti majitele, jestli mu těch pár tisíc km přes limit stojí za riziko zničení motoru. Interval 140 000 je snad dost dlouhý, aby se vyplatilo vyměnit i tu napínací kladku. Váha vzduchu je strašák TDiček od WW, tady (prý) není tak drahá, a navíc nevím, že by ji někdo z mého okolí (3 SDi) musel měnit.
Jestli benzín, nebo naftu nemůžu teda objektivně doporučit, ani jeden není špatný. Mě se každopádně diesel vyplatí (od srpna už mám 12 000km), teď sem byl na horách, a i s dojížděním 9km na vlek to bylo za 5,9 l. Zase je pravda, že můj klapot mojí strojovny je slyšet už z dálky, a do 10ti km jízdy je v něm zima (pak už teda topí fest).
Z toho je snad jasný, že problém není těžký natrvalo odstranit, a není třeba se zážeháka bát, pokud to teda někdo nenechal dojít tak daleko, že to přehřál.
Diesely žádnou zradu, kterou si sám nezaviníš nemají. Rozvody jsou otázkou soudnosti majitele, jestli mu těch pár tisíc km přes limit stojí za riziko zničení motoru. Interval 140 000 je snad dost dlouhý, aby se vyplatilo vyměnit i tu napínací kladku. Váha vzduchu je strašák TDiček od WW, tady (prý) není tak drahá, a navíc nevím, že by ji někdo z mého okolí (3 SDi) musel měnit.
Jestli benzín, nebo naftu nemůžu teda objektivně doporučit, ani jeden není špatný. Mě se každopádně diesel vyplatí (od srpna už mám 12 000km), teď sem byl na horách, a i s dojížděním 9km na vlek to bylo za 5,9 l. Zase je pravda, že můj klapot mojí strojovny je slyšet už z dálky, a do 10ti km jízdy je v něm zima (pak už teda topí fest).
Re: Problémy:
Jasne, ten clanok som cital a viem o totm. Je to proste vec na ktoru si treba dat pri kupe pozor, aby sa motor nezadrel niekde v polovici cesty do prahy z bazaru napriklad v ostrave. Nevyhybam sa ani benzinaku, ked sa niekde objavi pekny kusok. Akurat uprednostnujem diesel...Kaja píše: Z toho je snad jasný, že problém není těžký natrvalo odstranit, a není třeba se zážeháka bát, pokud to teda někdo nenechal dojít tak daleko, že to přehřál.
A diky za vsetky prispevky, zas som o cosi mudrejsi
tobias píše: Jenom ty nejhorsi...doporucuju AutoESA. Jednaj ferove, a pokud ste slusni, tak vas treba i odvedou od auta, ktery vypada super...jakoby bezduvodne...ale oni vedi, ze tam neco neni v poradku.
Hlavniho manazera tam dela bejvalej otcuv spoluzak )
Zdravim,
V ESA je to mladej Bohuminskej? nebo jiz nedko jinej?
J
Jaroush: tak to nevim, když sme tam kupovali prarodičům oktávku (nesmějte se!!!) tak sme málem vzali mondeo, který bych bral všema deseti, ale radši nás od něj odvedli přitom vypadalo super...oni holt vědí co...dobrý bylo, jak ten šéf schválně zdůrazňoval tomu prodejci, aby nám prodal DOBRÝ auto
prodany Rover 620ti
Mercedes 124-300 Coupe
Ochcafka na kazdy den
Mercedes 124-300 Coupe
Ochcafka na kazdy den
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6973
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
No vidim, ze se tady siri myty, tak si dovolim zasahnout:
- v Roverech 200/400/600 se objevoval konstrukcne jediny motor o objemu 2.0 litru, ktery se montoval ve dvou vykonovych verzich - slabsi varianta o vykonu 63kW se montovala pouze do R200/R400, silnejsi 77kW take do R600. Jediny rozdil mezi nimi je v mezichladici stlaceneho vzduchu. Pokud nekdo nekdy videl slabsi verzi v R600, nejspise se jednalo o premontovany motor z jineho vozu R200/R400, coz bych osobne ve svem aute neakceptoval. Silnejsi verze dosahuje vykonu 77kW pri 4200 rpm a kroutici moment vrcholi hodnotou 210 Nm pri 2000 rpm.
- padla tu take zminka o rozdilnem oznaceni Di/SDi -- mam za to, ze se jednalo pouze o rozdilnou vybavu, verze Di je chudsi a prodavala se predevsim v Belgii/Nizozemi. Motor je alespon v R600 urcite stejny.
- spravne bylo receno, ze tesneni pod hlavou K-serie neni zadna tragedie, ostatne tato soucast odchazi take na mnoha dalsich motorech jinych vyrobcu. U motoru Rover je hlava prisroubovana dlouhymi srouby, ktere se musi spolu s tesnenim bezpodminecne vymenit take.
- co se tyka rozdilu v jizdnim projevu atmosferickeho benzinoveho a preplnovaneho dieseloveho motoru, je to pomerne jasne. Benzinovy motor ma vetsi rozsah otacek, ale kvuli absenci turba nedisponuje tak vysokym krouticim momentem jiz od nizkych otacek. Je proto potreba motor vice vytacet a casteji radit, coz ale nemusi byt vzdycky na skodu.
Osobne mam take 620 SDi a jizda s nim je jiste pohodlna. Je pravdou, ze neni nejtissi, ale oproti Octavii TDI je to porad oaza rajskeho klidu. Ma pomerne lehke prevody, coz mu dava velkou silu, ale ve svem zivlu jsme oba (ja i motor) predevsim na okreskach. Na dalnici by mu slusel 6. prevodovy stupen, pri 130 km/h toci uz kolem 3000 rpm a to je na diesel dost. Se stoupajici rychlosti pak uz neprijemne stoupa hluk i spotreba (nicmene dlouhodobych 160 km/h se s tim take da jet). Dlouhodoba spotreba je u me okolo 6,2 l/100 km, ale jezdim bohuzel prevazne dalnice a mesto.
- v Roverech 200/400/600 se objevoval konstrukcne jediny motor o objemu 2.0 litru, ktery se montoval ve dvou vykonovych verzich - slabsi varianta o vykonu 63kW se montovala pouze do R200/R400, silnejsi 77kW take do R600. Jediny rozdil mezi nimi je v mezichladici stlaceneho vzduchu. Pokud nekdo nekdy videl slabsi verzi v R600, nejspise se jednalo o premontovany motor z jineho vozu R200/R400, coz bych osobne ve svem aute neakceptoval. Silnejsi verze dosahuje vykonu 77kW pri 4200 rpm a kroutici moment vrcholi hodnotou 210 Nm pri 2000 rpm.
- padla tu take zminka o rozdilnem oznaceni Di/SDi -- mam za to, ze se jednalo pouze o rozdilnou vybavu, verze Di je chudsi a prodavala se predevsim v Belgii/Nizozemi. Motor je alespon v R600 urcite stejny.
- spravne bylo receno, ze tesneni pod hlavou K-serie neni zadna tragedie, ostatne tato soucast odchazi take na mnoha dalsich motorech jinych vyrobcu. U motoru Rover je hlava prisroubovana dlouhymi srouby, ktere se musi spolu s tesnenim bezpodminecne vymenit take.
- co se tyka rozdilu v jizdnim projevu atmosferickeho benzinoveho a preplnovaneho dieseloveho motoru, je to pomerne jasne. Benzinovy motor ma vetsi rozsah otacek, ale kvuli absenci turba nedisponuje tak vysokym krouticim momentem jiz od nizkych otacek. Je proto potreba motor vice vytacet a casteji radit, coz ale nemusi byt vzdycky na skodu.
Osobne mam take 620 SDi a jizda s nim je jiste pohodlna. Je pravdou, ze neni nejtissi, ale oproti Octavii TDI je to porad oaza rajskeho klidu. Ma pomerne lehke prevody, coz mu dava velkou silu, ale ve svem zivlu jsme oba (ja i motor) predevsim na okreskach. Na dalnici by mu slusel 6. prevodovy stupen, pri 130 km/h toci uz kolem 3000 rpm a to je na diesel dost. Se stoupajici rychlosti pak uz neprijemne stoupa hluk i spotreba (nicmene dlouhodobych 160 km/h se s tim take da jet). Dlouhodoba spotreba je u me okolo 6,2 l/100 km, ale jezdim bohuzel prevazne dalnice a mesto.