Stránka 2 z 3

Re: Trhání motoru ve vyšších otáčkách VYŘEŠENO :-(

Napsal: ned dub 06, 2008 19:07
od Roman620ti
Tu jsem dával obě nové, protože byly obě tak zpuchřelé, že se mi rozsypaly v ruce. Ale právě koukám všude po netu a nemůžu nic najít. Myslím, že na turbu jako takovém by se snad nemohlo nic poškodit, aby to dělalo takové nesmysle. Vždyť když zrychluji pomalu, tak to jde normálně vytočit k omezovači a na volnoběh to jde taky až do omezovače a bez cukání. Napadá mě jen, že by byl nějakej nemocnej podtlak, nebo ta přepouštěcí klapka turba. No nevím, nevím. Už jsme tři kolegové, co maj tenhle problém na R620ti. Ale díky :wink:

Re: Trhání motoru ve vyšších otáčkách VYŘEŠENO :-(

Napsal: sob kvě 24, 2008 20:46
od Roman620ti
Tak už mi ani stříbrnej necuká a doufám, že mi to vydrží... Pro všechny ostatní, co maj tenhle problém, tak za to může regulace klapky na výfukové části turba. Sehnal jsem jí na vrakáči a už to lítá jako krááá... Je to vlastně plechová uzavřená nádobka, ve které bude membránka a při tlaku začne působit na táhlo a otevře klapku, přes kterou můžou výfukové plyny rovnou za turbo do výfuku. Ta byla ve stříbrném prasklá, protože když jsem do té regulace pusou foukl, šlo to zadem ven a u červeného to nedělalo. Proto jsem jí začal schánět a je to ono.
Zajímavé je, že u toho stříbrného turbo nechrastilo, přitom většina Tíček prostě chrastí, jako i můj červenej no a teď, když jsem tam dal tu jinou regulaci, chrastí i ve stříbrném. Proto bych řekl, že ten zvuk vydává ta klapka, která začla chrastit až poté co jí začala nová regulace opět ovládat. Takže bych řekl, že obě záhady rozluštěny :lol: 8)

Konečně si můžu užívat toho super svezení i u stříbrného :P :P :P

Re: Trhání motoru ve vyšších otáčkách ZJIŠTĚNO - OPRAVENO

Napsal: úte srp 31, 2010 19:27
od qickshare
no ja mam asi sami problem myslim s tou klapkou ja som to zacal nejako nastavovat ked pootocil na jednu stranu viacej zacalo mi to nejako brumat chcel by som vas poprosit ci by nebolo mozne co mate rovra 620 sdi ze by ste mi to zmerali tam ako je ta matka od zaciatku zavitu sublerom ze kolko to asi ma aby som vedel ju dat tak ako ma byt tu unas nema nikto rovra a este jeden dotaz ja mam problem taky ze mi hlasi chybu na pocitaci nejaku chybu snimaca na jednej tryske a chcem sa opytat ked pridam na podlahu tak mi stym autom trhne raz a potom to auto uz nejde ledva vytahnem sneho 100km po rovine mali ste niekto stymto skusenost.Uz som v koncoch vymenil som uz dost veci len tato mi ostala

Re: Trhání motoru ve vyšších otáčkách ZJIŠTĚNO - OPRAVENO

Napsal: ned črc 24, 2011 13:25
od Mira76
Ahoj,chtěl bych reagovat na toto téma se kterým mám co dočinění (aspoň myslim) Měl jsem ten samý problém. Při pozvolna sešlapnutí plynu auto jelo jak drak,ale po sešlápnutí na podlalu a rychle se rozjet to cuklo že bych vypadnul a pro uši nic moc. Dal jsem to na diagnostiku a tam mi zjistili manžetu na turbu. Po rozebrání turba kupodivu měli odborníci pravdu a opravdu manžeta měla vsobě 3 malé dírky. Sehnal jsem si novou až z Jeseníka z vrakáče cca 600 Kč + 200,- poštovné (kurýr) a mám klid. Teď to má jen takový houpavý přidávání tak hledám další závadu,která podle mě už nebude na turbu,ale na váze vzduch. No uvidím

Re: Trhání motoru ve vyšších otáčkách ZJIŠTĚNO - OPRAVENO

Napsal: stř lis 02, 2011 23:30
od seba
Tak to mam prasklý taky, Přesně u 4000 otáček to najednou vynechá a cukne co s celym autem! Možná k tomu prispelo jak to mam přitažený, dám novou a nebudu jí přitahovat, ale připustim to boost controllerem.

Re: Trhání motoru ve vyšších otáčkách ZJIŠTĚNO - OPRAVENO

Napsal: stř lis 02, 2011 23:32
od seba
HAle a to cuknutí to bude asi FUEL CUT ne? Obtokáč se neotevře a ECU odpojí palivo aby se motor nepřeturbil :-DDDDD ze jo?

Re: Trhání motoru ve vyšších otáčkách ZJIŠTĚNO - OPRAVENO

Napsal: čtv lis 03, 2011 9:16
od LANiN
seba píše:HAle a to cuknutí to bude asi FUEL CUT ne? Obtokáč se neotevře a ECU odpojí palivo aby se motor nepřeturbil :-DDDDD ze jo?
Mělo by to tak fungovat.. ŘJ zaznamená jiné hodnota tlaku v "sání" které zřejmě nezná a vypíná vstřiky.. udivuje mě že je přímo vypne, většinou se setkávám že řj omezí přívod paliva ale vstřiky nevypína :shock:

Re: Trhání motoru ve vyšších otáčkách ZJIŠTĚNO - OPRAVENO

Napsal: ned říj 07, 2012 15:54
od Davidrtw
ahoj Taky se přidavam mam uplně stejny problem tak pořad hledam přičinu ale je tu hodně navrhu tak nevim z čeho si mam vybrat jestli to je tou regulaci na turbu,a nebo něčim jinym ještě poradte diky :(

Re: Trhání motoru ve vyšších otáčkách ZJIŠTĚNO - OPRAVENO

Napsal: ned říj 07, 2012 23:12
od seba
to bude membrana v solenoidu co ovlada wastegate,....to z ceho vede tahlo k vratkum na vyfukovy casti turba..

Re: Trhání motoru ve vyšších otáčkách ZJIŠTĚNO - OPRAVENO

Napsal: ned říj 07, 2012 23:52
od Davidrtw
nerozumim tomu tolik ale zeptam se lajcky je to takova ta banka na turbu s takovym tahlem?

Re: Trhání motoru ve vyšších otáčkách ZJIŠTĚNO - OPRAVENO

Napsal: úte říj 09, 2012 11:46
od seba
jo jasny to je ono....

Re: Trhání motoru ve vyšších otáčkách ZJIŠTĚNO - OPRAVENO

Napsal: stř říj 10, 2012 20:14
od Davidrtw
ok Diky moc tet ji musim akorad někde sehnat :(

Re: Trhání motoru ve vyšších otáčkách ZJIŠTĚNO - OPRAVENO

Napsal: stř říj 10, 2012 23:28
od seba
http://www.ebay.co.uk/itm/Internal-Wast ... 337caf7530

ale nevim ejstli to je ono a posta je nehorazne draha

Re: Trhání motoru ve vyšších otáčkách ZJIŠTĚNO - OPRAVENO

Napsal: pát říj 12, 2012 17:23
od Davidrtw
Mo asi je to ono Dival jsem se dnes na to a vypada uplně totožně děkuji moc !!!tak sem zvědavy kolik bude ta pošta koštovat :(

Re: Trhání motoru ve vyšších otáčkách ZJIŠTĚNO - OPRAVENO

Napsal: ned říj 14, 2012 11:22
od seba
US $39.55 posta to ej des, mozna by s nim slo domluvit enco lepsiho enbo kouknout jinde.