620 ti

lenkai1
Příspěvky: 7
Registrován: sob říj 06, 2012 11:47

Re: 620 ti

Příspěvek od lenkai1 » čtv lis 08, 2012 6:16

No slava,konecne mam kone pod kapotou a tocim do omezovace bez skubani...
Dal jsem normal svicky dle vyrobce,profoukl zpatecku z palivove listy a ejhle:rovrik jede jako zamlada...ale byly to nervy,scenare jsem videl jenom cerne a za moc penez...jeste blbne cidlo mazani,mirne prosvecuje kdy se mu chce,nezavisle na otackach a teplote motoru...vyzkum s tlakomerem prokazal,ze neni problem v tlaku,ale v cidle...za studena asi 7 baru pri 3000,volnobeh 5 baru,po zahrati volnobeh kolem 2 baru.v otackach do 7 baru...ma nekdo zkusenost ? Dle mne v poradku...

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18051
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: 620 ti

Příspěvek od Trunda » čtv lis 08, 2012 7:19

Tak ono by treba nebyl zas takovy problem v one svicce jako takove.... Problem je v tom, ze lidi koupi svicky a sup je tam.... Jenze predpokladem spravne fungujici svicky je to, ze se ji pred aplikaci nastavi spravny odtrh a to malokdo dela... Nicmene je znamo, ze Roverim motorum chutnaji nejvice uplne obycejme svicky... Bude to asi tim, ze jsou na ne konstruovane ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6973
Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: 620 ti

Příspěvek od AnderN » čtv lis 08, 2012 11:13

Zpravidla kupuju svíčky na konkrétní auto se správným odtrhem.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18051
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: 620 ti

Příspěvek od Trunda » čtv lis 08, 2012 12:11

No jenze ten odtrh na svickach nemusi byt z vyroby spravne nastaveny.... Navic pri prevozu klepnute, zmacknute,.... Je lepsi to proste zkontrolovat....
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Odpovědět