No slava,konecne mam kone pod kapotou a tocim do omezovace bez skubani...
Dal jsem normal svicky dle vyrobce,profoukl zpatecku z palivove listy a ejhle:rovrik jede jako zamlada...ale byly to nervy,scenare jsem videl jenom cerne a za moc penez...jeste blbne cidlo mazani,mirne prosvecuje kdy se mu chce,nezavisle na otackach a teplote motoru...vyzkum s tlakomerem prokazal,ze neni problem v tlaku,ale v cidle...za studena asi 7 baru pri 3000,volnobeh 5 baru,po zahrati volnobeh kolem 2 baru.v otackach do 7 baru...ma nekdo zkusenost ? Dle mne v poradku...
620 ti
Re: 620 ti
Tak ono by treba nebyl zas takovy problem v one svicce jako takove.... Problem je v tom, ze lidi koupi svicky a sup je tam.... Jenze predpokladem spravne fungujici svicky je to, ze se ji pred aplikaci nastavi spravny odtrh a to malokdo dela... Nicmene je znamo, ze Roverim motorum chutnaji nejvice uplne obycejme svicky... Bude to asi tim, ze jsou na ne konstruovane
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6973
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: 620 ti
Zpravidla kupuju svíčky na konkrétní auto se správným odtrhem.
Re: 620 ti
No jenze ten odtrh na svickach nemusi byt z vyroby spravne nastaveny.... Navic pri prevozu klepnute, zmacknute,.... Je lepsi to proste zkontrolovat....