Výkon Turbáka (620Ti) na brzdě
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výkon Turbáka (620Ti) na brzdě
Neee to je ještě brzo
No budete se divit no
Graf bude taky, nebojte
No budete se divit no
Graf bude taky, nebojte
Re: Výkon Turbáka (620Ti) na brzdě
Kurnik, od koho jsi tyhle napínací manýry pochytil
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výkon Turbáka (620Ti) na brzdě
Nevim, tak mě to napadlo čekal jsem že tebe zrovna to bude bavit
A taky zajímat
A taky zajímat
Re: Výkon Turbáka (620Ti) na brzdě
Jasně, tohle musí bavit, ale do vánoc se doufám přiznáš, jinak to bude pěkně dlouhé vlákno
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: Výkon Turbáka (620Ti) na brzdě
Hele, tak já šel s těma 130 kg na světlo, tak teď ty
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výkon Turbáka (620Ti) na brzdě
Dej tomu ještě nějakej ten den Já to nečetl celý, čehože to bylo 130kg?
Aaaha už jsem si to přečetl, to je užitečný, to by jste koukali co toho zmizí na vrakáčích krasnýho
Jenom já tady unás už "odchytl" myslim 3rovery a o 2 dalších vim že zlikvidovaly
Aaaha už jsem si to přečetl, to je užitečný, to by jste koukali co toho zmizí na vrakáčích krasnýho
Jenom já tady unás už "odchytl" myslim 3rovery a o 2 dalších vim že zlikvidovaly
Re: Výkon Turbáka (620Ti) na brzdě
No tak koukám, že průběžně je to na plichtu, je to na Tobě Johny, aby jsi to rozseknul
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výkon Turbáka (620Ti) na brzdě
OK, teď jsem koukal na graf a sice jsem kecal a žádná odpověď neni správně, ale nejblíž bylo 139 a to stejně nikdo netipoval....
Tak se podržte a nebojte se napsat názory
Výkon série (6100 ot/min.) 147KW!!!! (197koní)
Naměřený výkon (6023 ot/min.) 141,2KW (189koní)
Krouťák v sérii (2100 ot/min.) 237Nm
Naměřený krouťák (4066 ot/min.) 290,1Nm
Tak se podržte a nebojte se napsat názory
Výkon série (6100 ot/min.) 147KW!!!! (197koní)
Naměřený výkon (6023 ot/min.) 141,2KW (189koní)
Krouťák v sérii (2100 ot/min.) 237Nm
Naměřený krouťák (4066 ot/min.) 290,1Nm
- Petr.stefl
- Příspěvky: 509
- Registrován: sob říj 20, 2007 23:21
- Bydliště: Studená
Re: Výkon Turbáka (620Ti) na brzdě
No to potěškoště špatnej benzín určitě
Kde by mohla být chyba?
Kde by mohla být chyba?
Bývalá auta: Rover 45, MG ZS 180, Mazda 6, Mazda 6 MPS, Mazda 3 BL
MG ZS 180 a Mazda 6 GJ
MG ZS 180 a Mazda 6 GJ
Re: Výkon Turbáka (620Ti) na brzdě
Budu úpřímný čekal jsem, že výkon i krouťák půjdou nahoru, takhle to na oko vypadá, že motor přišel o krásně placatý kroutící moment, který se posunul do vyšších otáček. Na druhou stranu, vždy je to o tom, jak auto znáš a jak dokážeš využít naladění motoru ve vztahu k převodům. Nepochybuji o tom, že auto musí jet lépe než dřív,protože i subjektivně nejlépe se tento motor cítí okolo 4 tisíc otáček, ale nejvíc oceňuji to, že sis tuto úpravu sám vymyslel a hlavně dokázal zrealizovat takže klobouk dolů a
Nemáš náhodou graf sériového motoru , zajímal by mě hlavně průběh krouťáku
Mimochodem co znamená to SARD FPS ?
Nemáš náhodou graf sériového motoru , zajímal by mě hlavně průběh krouťáku
Mimochodem co znamená to SARD FPS ?
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: Výkon Turbáka (620Ti) na brzdě
Jsem to říkal
A tak nemůže to být tak, že ti to nezvládá roztočit to velký turbo? Asi bych typoval, že vzhledem k tomu, že tam krom motoru máš všechno nesériový, tak by to chtělo poladit mapu.... a je fakt, že v Mejtu jsem čekal od tebe větší nářez, který se nedostavil....
A tak nemůže to být tak, že ti to nezvládá roztočit to velký turbo? Asi bych typoval, že vzhledem k tomu, že tam krom motoru máš všechno nesériový, tak by to chtělo poladit mapu.... a je fakt, že v Mejtu jsem čekal od tebe větší nářez, který se nedostavil....
-
- Příspěvky: 89
- Registrován: pát pro 17, 2010 10:21
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výkon Turbáka (620Ti) na brzdě
Petr.stefl píše:No to potěškoště špatnej benzín určitě
Kde by mohla být chyba?
já bych řekl příprava směsi, kolísavé napětí nebo to třeba saje falešný vzduch před Lambda sondou a určitě jonny to bude mít spojitost se špatnými teplými a studenými starty
já si myslím že bych s tím grafem dopadl stejně a nechci povyměnovat půlku auta abych na to přišel co to je
Koukni se na tohle https://www.dropbox.com/s/fq0ozutodqu88 ... ostika.pdf
Spíš by mě zajímalo co jsi ty všechno povyměnoval na přípravě směsi nebo co ti chybí
Jinak z toho grafu bych byl pěkně naštvanej ale trochu jsem to čekal že to bude mít méně právě kvůli tem startům ale co jsem nečekal že to bude pod sérii
Takže kde je chyba
Umění je se rozhodnout.
Auta: 114 GTI odešlo do věčných lovišt
214 SEI prodáno
620 Ti - turbo T2560R, zadní tlumiče Koni, přední standart Excel-G - KYB + standardní péra, výztuha mezi přední tlumiči, a zadní výztuha horní a dolní, filtr KN v airboxu, budíky tlak turba-oleje,teplota oleje a čerpadlo Walbro 255lph
75 CDT - filtr KN - stále skoro denně v provozu a už ho jen udržuji
620 si - na díly
75 Tourer CDti
Auta: 114 GTI odešlo do věčných lovišt
214 SEI prodáno
620 Ti - turbo T2560R, zadní tlumiče Koni, přední standart Excel-G - KYB + standardní péra, výztuha mezi přední tlumiči, a zadní výztuha horní a dolní, filtr KN v airboxu, budíky tlak turba-oleje,teplota oleje a čerpadlo Walbro 255lph
75 CDT - filtr KN - stále skoro denně v provozu a už ho jen udržuji
620 si - na díly
75 Tourer CDti
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6973
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výkon Turbáka (620Ti) na brzdě
No ... taky jsem tipoval víc.
Spíš mě zaráží jiná věc ... nejvyšší výkon ti sice klesl, ale důležitá je křivka momentu. Vždyť ty jsi zvýšil jeho nejvyšší hodnotu skoro o čtvrtinu ale dosahuješ ji až při vysokých otáčkách a oproti sérii jen na chvíli, křivka není zdaleka tak plochá.
Pokud série dosahuje 237 Nm / 2100 rpm, tak v oblasti nejvyššího výkonu 147 kW / 6100 rpm dává stále moment 230 Nm tedy v oblasti od 2 do 6 tisíc otáček neklesá pod 95% maxima. U tebe se drží maxima jen od cca 3600 do 4300 rpm, to je velmi úzké pásmo.
Spíš mě zaráží jiná věc ... nejvyšší výkon ti sice klesl, ale důležitá je křivka momentu. Vždyť ty jsi zvýšil jeho nejvyšší hodnotu skoro o čtvrtinu ale dosahuješ ji až při vysokých otáčkách a oproti sérii jen na chvíli, křivka není zdaleka tak plochá.
Pokud série dosahuje 237 Nm / 2100 rpm, tak v oblasti nejvyššího výkonu 147 kW / 6100 rpm dává stále moment 230 Nm tedy v oblasti od 2 do 6 tisíc otáček neklesá pod 95% maxima. U tebe se drží maxima jen od cca 3600 do 4300 rpm, to je velmi úzké pásmo.
Re: Výkon Turbáka (620Ti) na brzdě
Ander N
Pokud série dosahuje 237 Nm / 2100 rpm, tak v oblasti nejvyššího výkonu 147 kW / 6100 rpm dává stále moment 230 Nm tedy v oblasti od 2 do 6 tisíc otáček neklesá pod 95% maxima.
Opravdu to tak je , jestli ano, tak je to v sérii bombasticky naladěno
Nemáte někdo graf pro sériový motor?
Pokud série dosahuje 237 Nm / 2100 rpm, tak v oblasti nejvyššího výkonu 147 kW / 6100 rpm dává stále moment 230 Nm tedy v oblasti od 2 do 6 tisíc otáček neklesá pod 95% maxima.
Opravdu to tak je , jestli ano, tak je to v sérii bombasticky naladěno
Nemáte někdo graf pro sériový motor?
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: Výkon Turbáka (620Ti) na brzdě
Tady jsem našel jedno měření....