Ahoj, po delší době se opět hlásím.
Takže malé Resumé, Zatím jsme do auta dal 20 000. Jsou to přední a zadní kotouče, destičky, trubky, stahovák na ložiska, nějaký udělátko na tvarování brzdových trubek, oleje, vazelíny, laky na spodek.
Sundal jsem nádrž, naštěstí mně nečekal tak hrozný pohled jak jsem se bál, nádrž celkem v pohodě, ale po obvodu u lemu rezavá a pak místy taky, tak jsem si řekl, že když už to dělám, tak jsme to celé zbrousil. A chystám se to nějak nalakovat. Krásné to nebude, ale snad mi to dá nějaký ten pátek pokoj.
Nad prostore, kde je nádrž, se už také začala objevovat rez, někde docela hodně, tak jsem to také zbrousil a chystám se to ochránit. Pak jsme trochu bojoval se všema trubkama, ty se vyloženě rozpadaly v ruce, takže obě brzdové jsou venku a tři co vedou do nádrže taky. Musim říct, že povolit koncovky trubek, co vedou vzadu do brzdových hadiček mi trvalo asi 2 hodinu a strašně sprostých slov. Protože ta matka, i když zrezlá nebyla měla měkké rohy, takž klasický klíč neuspěl,napadlo mě odstřihnout trubku a zkusit golu, ta už tam bohužel nešla, jak byla matka zničená, tak jsem asi po hodině zápasení se sikovkama matici povolil. To byla paráda. u druhý jsme to už udělal líp, rovnou jsme odstřihl trubku a pak to šlo pěkně. u motoru jsme to udělal stejně, takže to celkem šlo, ale dělal jsme to od 8 večer do půlnoci v sobotu a pak v neděli od 9 asi do 5 odpoledne. Pak jsme si řekl, že bych se mohl podívat i na řadící páku, to řazení je takové hodně máselnaté
. Tak jsem povolil matku, co drží šroub u řadící páky a myslel si, že jen použiju nějaký větší šroub, který by neměl vůli. Ale to jsme se spletl. šroub nechtěl ven. To už mi trochu začínala docházet trpělivost. Tak jsme vzal flexu a šroub i s matkou uřízl. byl to docela porod, žádný místo, auto má stojí na zadních kolech na nájezdech, žádné místo, no ale nakonec se povedlo, tak že táhlo konečně na zemi, ale prostřední část bývalého šroubu se mi stále vysmívá. Nevím, jak ji odtamtud dostat. Zítra asi vemu flexu a uvidíme.
Mimoto jsem čustil motor od oleje, to byla taky zábava, ale vypadá to o mnoho líp, i když stoprocentní to není. Když jsme se pak zvedal od motoru, tak se mi povedlo shodit držák kapoty a kapota mi spadla na hlavu. V tu chvíli jsme myslel, že to auto rozkopu a koupim si nové. Naštěstí mě to přešlo a povedlo se mi ještě natáhnout trubku k levému zadnímu kolu.
Když jsme se pak motal kolem auta, tak se mi povedlo sklopit zrcátko. To jsem neměl dělat, jeho aretace se odporoučela do věčných lovišť a já se na něj ještě budu muset kouknout. To byl druhý moment, kdy jsme toho začínal mít dost a uvažoval, že auto rozřežu a prodám do sběru.
Resumé: Trubky dozadu vyndány, zadní levá brzda by mohla začít fungovat. Zničené řazení, zničené zrcátko, 3 zlomené šrouby držáku ruční brzdy , umytý motor, vybroušená část podvozku a nádrže, zbroušeny tepelné kryty výfuku, vodní čerpadlo venku. Zjistil jsem, že víko ventilů bylo utěsněno nějakou pastou, či co, takže s tím budu muset taky něco udělat.
Tak to je zatím vše, zdravím a zase se přihlásím, až zase něco zničím.