Problémy s mým "angličákem"
-
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Re: Problémy s mým "angličákem"
Toto nejsou moje fotky, ale je to naprosto stejné.
http://nzulu.hustej.net/Brzdy/IMAG0121u.jpg
http://nzulu.hustej.net/Brzdy/IMAG0123u.jpg
http://nzulu.hustej.net/Brzdy/IMAG0121u.jpg
http://nzulu.hustej.net/Brzdy/IMAG0123u.jpg
Re: Problémy s mým "angličákem"
ukazuješ mi ale jiný třmen takže to úplně stejné rozhodně být nemůže
http://img1.rajce.idnes.cz/d0103/4/4072 ... 230070.jpg
kdyby nebylo venku tak jak je, natruc bych to znovu rozebral ale takhle na to s...
PS: jestl ise semnou chcete hádat, můžu vám tady nahodit 2třmeny z R19, napovrch total stejné ale vnitřky úplně jiné, přitom ze stejnéhou auta stejné výbavy i roku... a takhle je to se všemi značky aut, takhle to prostě brát nemůžeš.. třeba je to druhovýroba někde z turecka, bůh ví kno na tom jak šetřil.. pro mne je důležité to, že ručka jde a šmitec
http://img1.rajce.idnes.cz/d0103/4/4072 ... 230070.jpg
kdyby nebylo venku tak jak je, natruc bych to znovu rozebral ale takhle na to s...
PS: jestl ise semnou chcete hádat, můžu vám tady nahodit 2třmeny z R19, napovrch total stejné ale vnitřky úplně jiné, přitom ze stejnéhou auta stejné výbavy i roku... a takhle je to se všemi značky aut, takhle to prostě brát nemůžeš.. třeba je to druhovýroba někde z turecka, bůh ví kno na tom jak šetřil.. pro mne je důležité to, že ručka jde a šmitec
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
-
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Re: Problémy s mým "angličákem"
No původně jsem ti chtěl poradit. Už jsi to rozebral několikrát a stále to není ono, proto jsem tě chtěl navést na to ložisko což je vlastně "ložisko problému" klec se rozbije -> začne to zadrhávat.
Má jinak úchyty jinak je to stejné. Dělej si co chceš.
Tady ložisko nahrazeno plastovým pouzdrem
Má jinak úchyty jinak je to stejné. Dělej si co chceš.
Tady ložisko nahrazeno plastovým pouzdrem
-
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Re: Problémy s mým "angličákem"
LANiN píše:PS: jestl ise semnou chcete hádat, můžu vám tady nahodit 2třmeny z R19, napovrch total stejné ale vnitřky úplně jiné, přitom ze stejnéhou auta stejné výbavy i roku... a takhle je to se všemi značky aut, takhle to prostě brát nemůžeš.. třeba je to druhovýroba někde z turecka, bůh ví kno na tom jak šetřil.. pro mne je důležité to, že ručka jde a šmitec
Se podívej, že je vnitřek úplně stejný. Dějak se myslím dvě varianty velikosti pístu, tak ty máš možná ten větší píst.
Re: Problémy s mým "angličákem"
Ty ale Fishi ja fakt zacinam mit pocit, ze do starsich roveru se davalo s loziskem a do novejsich uz se na to vykaslali...
Re: Problémy s mým "angličákem"
konečně někdo rozumný
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
-
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Re: Problémy s mým "angličákem"
Jo to je pravda, oni vůbec v roveru všechno inovovali a modernizovali.
Ale proč si to myslíš? To že to není v manuálu nic neznamená, protože já to tam taky nemám (v žádným co jsem viděl).
Takže zatím co jsem viděl je originál s ložiskem a náhrady si tam dělali majitelé poté co přestala ručka fungovat.
LANiN: měl by jsi hodit do placu důkazy. Já to viděl, dokázal jsem to fotkama a i jsem to 100%ně repasoval, což se o tobě říct nedá.
Ale proč si to myslíš? To že to není v manuálu nic neznamená, protože já to tam taky nemám (v žádným co jsem viděl).
Takže zatím co jsem viděl je originál s ložiskem a náhrady si tam dělali majitelé poté co přestala ručka fungovat.
LANiN: měl by jsi hodit do placu důkazy. Já to viděl, dokázal jsem to fotkama a i jsem to 100%ně repasoval, což se o tobě říct nedá.
Re: Problémy s mým "angličákem"
Jako s malým dítětem.. Já tam žádný ložisko neviděl, nenahmatal ani žádné zbytky z něj nevypadly.. Pokud tam někdo předemnou dával místo něj vložku rozhodně bych to poznal.. Extra pro tebe až bude teplo, léto, rozeberu oba třmeny a nahodím fotky a pak se můžem zasmát na nějakém sraze že ten nebo tamten je šulda
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
Re: Problémy s mým "angličákem"
To ložisko tam na miliardu procent je!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vim to.
Viz moje práce-pouzdra
Viz moje práce-pouzdra
Miluji Rover Club. T16 turbo power.
Re: Problémy s mým "angličákem"
Neni todle jinej brzdič?Trunda píše:Takze ted jsem se dival do Rave a ve vykresu brzdice fakt zadny jehlovy lozisko neni... nezda se mi, ze by mohla byt varianta, ze by brali to lozisko jako nevymenitelnou cast tela brzdice a proto to treba ve vykresu neuvedli.... dle toho vykresu to vypada, ze je to resene pouze jako "kluzne lozisko" ....
Ty mas Fishi nekde fotku toho jehloveho loziska z tveho brzdice? .... leda ze by jeste byla moznost, ze prave kvuli tomu, ze se to jehlove lozisko neosvedcilo, tak to od urciteho roku resili pomoci kluzneho..
Miluji Rover Club. T16 turbo power.
-
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Re: Problémy s mým "angličákem"
Jinej tvarem, ale vnitřní systém je stejnej. Spíš jen úchytama jinej.
Re: Problémy s mým "angličákem"
Koukall jsem na to v RAVE pro R600 i XW.... koukal jsem na to na Rimmerovi a tam to taky v nakresech ani u jednoho nebylo. Ty mas Sebo ty brzdy z ktereho rocniku? Ale teda musim rict ze to byla pekna odvaha od inzenyru tam dat to lozisko Jo asi to Lanine pro objasneni musis kuchnout
Re: Problémy s mým "angličákem"
Měl sem rozebraný 2 třmeny a u obou to bylo. R620 Ti rok 1997 obojí. - to ložisko by fungovalo v pohodě, problém je v O kroužku kterym je prostor s ložiskem oddělenej od hydraulickyho systemu ve třmenu. Časem přestane těsnit a brzdová kapalina se dostane do ložiska a to mu nejspíš nedělá dobře i když by měla bejt antikorozni ale asi ne k materialu tech valecku v lozisku to nevim jiste..
Miluji Rover Club. T16 turbo power.
Re: Problémy s mým "angličákem"
tam jde spíše o to, že brzdovka rozpouští vazelínu a pokud to ložisko není komplet ponořený, vazelína z tama vlastně "zmizí" a rez je na světě
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
Re: Problémy s mým "angličákem"
Tak mám asi (ne)problém
Něco mi vepředu na nápravě vrže.. Nedokážu přijít na to co by to mohlo být. Původně jsem myslel že to jsou ty horní ramena ale ty jsou vyměněný a zvuk tady stále je.. Nedokáže mi to říct ani technik na STK..
Vrže to jak při zvednutí nebo zhoupnutí předku za blatník či čelo ale taky ten samý zvuk se ozývá když točím s volantem .. Zkoušel jsem napatlat WD40 na vše co se na nápravě "hýbe", povolit šrouby nastříkat utáhnout a bez výsledku..
Nesetkal se nějaký majitel R600 s něčím podobným??
Něco mi vepředu na nápravě vrže.. Nedokážu přijít na to co by to mohlo být. Původně jsem myslel že to jsou ty horní ramena ale ty jsou vyměněný a zvuk tady stále je.. Nedokáže mi to říct ani technik na STK..
Vrže to jak při zvednutí nebo zhoupnutí předku za blatník či čelo ale taky ten samý zvuk se ozývá když točím s volantem .. Zkoušel jsem napatlat WD40 na vše co se na nápravě "hýbe", povolit šrouby nastříkat utáhnout a bez výsledku..
Nesetkal se nějaký majitel R600 s něčím podobným??
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"