Problémy s mým "angličákem"

Odpovědět
F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od F.i.s.h.men » čtv pro 22, 2011 17:01

ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Uživatelský avatar
LANiN
Příspěvky: 432
Registrován: ned dub 26, 2009 9:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od LANiN » čtv pro 22, 2011 17:05

ukazuješ mi ale jiný třmen takže to úplně stejné rozhodně být nemůže :-D
http://img1.rajce.idnes.cz/d0103/4/4072 ... 230070.jpg

kdyby nebylo venku tak jak je, natruc bych to znovu rozebral ale takhle na to s... :-D

PS: jestl ise semnou chcete hádat, můžu vám tady nahodit 2třmeny z R19, napovrch total stejné ale vnitřky úplně jiné, přitom ze stejnéhou auta stejné výbavy i roku... a takhle je to se všemi značky aut, takhle to prostě brát nemůžeš.. třeba je to druhovýroba někde z turecka, bůh ví kno na tom jak šetřil.. pro mne je důležité to, že ručka jde a šmitec :-D
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech

http://lanin.rajce.idnes.cz/"

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od F.i.s.h.men » čtv pro 22, 2011 17:17

No původně jsem ti chtěl poradit. Už jsi to rozebral několikrát a stále to není ono, proto jsem tě chtěl navést na to ložisko což je vlastně "ložisko problému" klec se rozbije -> začne to zadrhávat.

Má jinak úchyty jinak je to stejné. Dělej si co chceš.


Tady ložisko nahrazeno plastovým pouzdrem

Obrázek
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od F.i.s.h.men » čtv pro 22, 2011 17:21

LANiN píše:PS: jestl ise semnou chcete hádat, můžu vám tady nahodit 2třmeny z R19, napovrch total stejné ale vnitřky úplně jiné, přitom ze stejnéhou auta stejné výbavy i roku... a takhle je to se všemi značky aut, takhle to prostě brát nemůžeš.. třeba je to druhovýroba někde z turecka, bůh ví kno na tom jak šetřil.. pro mne je důležité to, že ručka jde a šmitec :-D

Se podívej, že je vnitřek úplně stejný. Dějak se myslím dvě varianty velikosti pístu, tak ty máš možná ten větší píst.
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18051
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od Trunda » čtv pro 22, 2011 17:22

Ty ale Fishi ja fakt zacinam mit pocit, ze do starsich roveru se davalo s loziskem a do novejsich uz se na to vykaslali...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
LANiN
Příspěvky: 432
Registrován: ned dub 26, 2009 9:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od LANiN » čtv pro 22, 2011 17:30

konečně někdo rozumný :-D
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech

http://lanin.rajce.idnes.cz/"

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od F.i.s.h.men » čtv pro 22, 2011 17:32

Jo to je pravda, oni vůbec v roveru všechno inovovali a modernizovali.

Ale proč si to myslíš? To že to není v manuálu nic neznamená, protože já to tam taky nemám (v žádným co jsem viděl).

Takže zatím co jsem viděl je originál s ložiskem a náhrady si tam dělali majitelé poté co přestala ručka fungovat.


LANiN: měl by jsi hodit do placu důkazy. Já to viděl, dokázal jsem to fotkama a i jsem to 100%ně repasoval, což se o tobě říct nedá.
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Uživatelský avatar
LANiN
Příspěvky: 432
Registrován: ned dub 26, 2009 9:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od LANiN » čtv pro 22, 2011 17:44

Jako s malým dítětem.. Já tam žádný ložisko neviděl, nenahmatal ani žádné zbytky z něj nevypadly.. Pokud tam někdo předemnou dával místo něj vložku rozhodně bych to poznal.. Extra pro tebe až bude teplo, léto, rozeberu oba třmeny a nahodím fotky a pak se můžem zasmát na nějakém sraze že ten nebo tamten je šulda :-D
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech

http://lanin.rajce.idnes.cz/"

Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 1309
Registrován: sob říj 04, 2008 10:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od seba » čtv pro 22, 2011 19:06

To ložisko tam na miliardu procent je!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vim to.

Viz moje práce-pouzdra
Obrázek

Obrázek

Obrázek
Miluji Rover Club. T16 turbo power.

Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 1309
Registrován: sob říj 04, 2008 10:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od seba » čtv pro 22, 2011 19:12

Trunda píše:Takze ted jsem se dival do Rave a ve vykresu brzdice fakt zadny jehlovy lozisko neni... nezda se mi, ze by mohla byt varianta, ze by brali to lozisko jako nevymenitelnou cast tela brzdice a proto to treba ve vykresu neuvedli.... dle toho vykresu to vypada, ze je to resene pouze jako "kluzne lozisko" ....
zadni_brzdic.png
Ty mas Fishi nekde fotku toho jehloveho loziska z tveho brzdice? .... leda ze by jeste byla moznost, ze prave kvuli tomu, ze se to jehlove lozisko neosvedcilo, tak to od urciteho roku resili pomoci kluzneho..
Neni todle jinej brzdič?
Miluji Rover Club. T16 turbo power.

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od F.i.s.h.men » čtv pro 22, 2011 19:58

Jinej tvarem, ale vnitřní systém je stejnej. Spíš jen úchytama jinej.
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18051
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od Trunda » pát pro 23, 2011 18:44

Koukall jsem na to v RAVE pro R600 i XW.... koukal jsem na to na Rimmerovi a tam to taky v nakresech ani u jednoho nebylo. Ty mas Sebo ty brzdy z ktereho rocniku? Ale teda musim rict ze to byla pekna odvaha od inzenyru tam dat to lozisko :-) Jo asi to Lanine pro objasneni musis kuchnout ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 1309
Registrován: sob říj 04, 2008 10:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od seba » sob pro 24, 2011 0:56

Měl sem rozebraný 2 třmeny a u obou to bylo. R620 Ti rok 1997 obojí. - to ložisko by fungovalo v pohodě, problém je v O kroužku kterym je prostor s ložiskem oddělenej od hydraulickyho systemu ve třmenu. Časem přestane těsnit a brzdová kapalina se dostane do ložiska a to mu nejspíš nedělá dobře i když by měla bejt antikorozni ale asi ne k materialu tech valecku v lozisku to nevim jiste..
Miluji Rover Club. T16 turbo power.

Uživatelský avatar
LANiN
Příspěvky: 432
Registrován: ned dub 26, 2009 9:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od LANiN » pon pro 26, 2011 9:40

tam jde spíše o to, že brzdovka rozpouští vazelínu a pokud to ložisko není komplet ponořený, vazelína z tama vlastně "zmizí" a rez je na světě
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech

http://lanin.rajce.idnes.cz/"

Uživatelský avatar
LANiN
Příspěvky: 432
Registrován: ned dub 26, 2009 9:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od LANiN » pon led 02, 2012 1:32

Tak mám asi (ne)problém

Něco mi vepředu na nápravě vrže.. Nedokážu přijít na to co by to mohlo být. Původně jsem myslel že to jsou ty horní ramena ale ty jsou vyměněný a zvuk tady stále je.. Nedokáže mi to říct ani technik na STK..
Vrže to jak při zvednutí nebo zhoupnutí předku za blatník či čelo ale taky ten samý zvuk se ozývá když točím s volantem .. Zkoušel jsem napatlat WD40 na vše co se na nápravě "hýbe", povolit šrouby nastříkat utáhnout a bez výsledku..

Nesetkal se nějaký majitel R600 s něčím podobným??
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech

http://lanin.rajce.idnes.cz/"

Odpovědět