Stránka 13 z 17

Re: Problémy s mým "angličákem"

Napsal: čtv pro 22, 2011 17:01
od F.i.s.h.men

Re: Problémy s mým "angličákem"

Napsal: čtv pro 22, 2011 17:05
od LANiN
ukazuješ mi ale jiný třmen takže to úplně stejné rozhodně být nemůže :-D
http://img1.rajce.idnes.cz/d0103/4/4072 ... 230070.jpg

kdyby nebylo venku tak jak je, natruc bych to znovu rozebral ale takhle na to s... :-D

PS: jestl ise semnou chcete hádat, můžu vám tady nahodit 2třmeny z R19, napovrch total stejné ale vnitřky úplně jiné, přitom ze stejnéhou auta stejné výbavy i roku... a takhle je to se všemi značky aut, takhle to prostě brát nemůžeš.. třeba je to druhovýroba někde z turecka, bůh ví kno na tom jak šetřil.. pro mne je důležité to, že ručka jde a šmitec :-D

Re: Problémy s mým "angličákem"

Napsal: čtv pro 22, 2011 17:17
od F.i.s.h.men
No původně jsem ti chtěl poradit. Už jsi to rozebral několikrát a stále to není ono, proto jsem tě chtěl navést na to ložisko což je vlastně "ložisko problému" klec se rozbije -> začne to zadrhávat.

Má jinak úchyty jinak je to stejné. Dělej si co chceš.


Tady ložisko nahrazeno plastovým pouzdrem

Obrázek

Re: Problémy s mým "angličákem"

Napsal: čtv pro 22, 2011 17:21
od F.i.s.h.men
LANiN píše:PS: jestl ise semnou chcete hádat, můžu vám tady nahodit 2třmeny z R19, napovrch total stejné ale vnitřky úplně jiné, přitom ze stejnéhou auta stejné výbavy i roku... a takhle je to se všemi značky aut, takhle to prostě brát nemůžeš.. třeba je to druhovýroba někde z turecka, bůh ví kno na tom jak šetřil.. pro mne je důležité to, že ručka jde a šmitec :-D

Se podívej, že je vnitřek úplně stejný. Dějak se myslím dvě varianty velikosti pístu, tak ty máš možná ten větší píst.

Re: Problémy s mým "angličákem"

Napsal: čtv pro 22, 2011 17:22
od Trunda
Ty ale Fishi ja fakt zacinam mit pocit, ze do starsich roveru se davalo s loziskem a do novejsich uz se na to vykaslali...

Re: Problémy s mým "angličákem"

Napsal: čtv pro 22, 2011 17:30
od LANiN
konečně někdo rozumný :-D

Re: Problémy s mým "angličákem"

Napsal: čtv pro 22, 2011 17:32
od F.i.s.h.men
Jo to je pravda, oni vůbec v roveru všechno inovovali a modernizovali.

Ale proč si to myslíš? To že to není v manuálu nic neznamená, protože já to tam taky nemám (v žádným co jsem viděl).

Takže zatím co jsem viděl je originál s ložiskem a náhrady si tam dělali majitelé poté co přestala ručka fungovat.


LANiN: měl by jsi hodit do placu důkazy. Já to viděl, dokázal jsem to fotkama a i jsem to 100%ně repasoval, což se o tobě říct nedá.

Re: Problémy s mým "angličákem"

Napsal: čtv pro 22, 2011 17:44
od LANiN
Jako s malým dítětem.. Já tam žádný ložisko neviděl, nenahmatal ani žádné zbytky z něj nevypadly.. Pokud tam někdo předemnou dával místo něj vložku rozhodně bych to poznal.. Extra pro tebe až bude teplo, léto, rozeberu oba třmeny a nahodím fotky a pak se můžem zasmát na nějakém sraze že ten nebo tamten je šulda :-D

Re: Problémy s mým "angličákem"

Napsal: čtv pro 22, 2011 19:06
od seba
To ložisko tam na miliardu procent je!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vim to.

Viz moje práce-pouzdra
Obrázek

Obrázek

Obrázek

Re: Problémy s mým "angličákem"

Napsal: čtv pro 22, 2011 19:12
od seba
Trunda píše:Takze ted jsem se dival do Rave a ve vykresu brzdice fakt zadny jehlovy lozisko neni... nezda se mi, ze by mohla byt varianta, ze by brali to lozisko jako nevymenitelnou cast tela brzdice a proto to treba ve vykresu neuvedli.... dle toho vykresu to vypada, ze je to resene pouze jako "kluzne lozisko" ....
zadni_brzdic.png
Ty mas Fishi nekde fotku toho jehloveho loziska z tveho brzdice? .... leda ze by jeste byla moznost, ze prave kvuli tomu, ze se to jehlove lozisko neosvedcilo, tak to od urciteho roku resili pomoci kluzneho..
Neni todle jinej brzdič?

Re: Problémy s mým "angličákem"

Napsal: čtv pro 22, 2011 19:58
od F.i.s.h.men
Jinej tvarem, ale vnitřní systém je stejnej. Spíš jen úchytama jinej.

Re: Problémy s mým "angličákem"

Napsal: pát pro 23, 2011 18:44
od Trunda
Koukall jsem na to v RAVE pro R600 i XW.... koukal jsem na to na Rimmerovi a tam to taky v nakresech ani u jednoho nebylo. Ty mas Sebo ty brzdy z ktereho rocniku? Ale teda musim rict ze to byla pekna odvaha od inzenyru tam dat to lozisko :-) Jo asi to Lanine pro objasneni musis kuchnout ;-)

Re: Problémy s mým "angličákem"

Napsal: sob pro 24, 2011 0:56
od seba
Měl sem rozebraný 2 třmeny a u obou to bylo. R620 Ti rok 1997 obojí. - to ložisko by fungovalo v pohodě, problém je v O kroužku kterym je prostor s ložiskem oddělenej od hydraulickyho systemu ve třmenu. Časem přestane těsnit a brzdová kapalina se dostane do ložiska a to mu nejspíš nedělá dobře i když by měla bejt antikorozni ale asi ne k materialu tech valecku v lozisku to nevim jiste..

Re: Problémy s mým "angličákem"

Napsal: pon pro 26, 2011 9:40
od LANiN
tam jde spíše o to, že brzdovka rozpouští vazelínu a pokud to ložisko není komplet ponořený, vazelína z tama vlastně "zmizí" a rez je na světě

Re: Problémy s mým "angličákem"

Napsal: pon led 02, 2012 1:32
od LANiN
Tak mám asi (ne)problém

Něco mi vepředu na nápravě vrže.. Nedokážu přijít na to co by to mohlo být. Původně jsem myslel že to jsou ty horní ramena ale ty jsou vyměněný a zvuk tady stále je.. Nedokáže mi to říct ani technik na STK..
Vrže to jak při zvednutí nebo zhoupnutí předku za blatník či čelo ale taky ten samý zvuk se ozývá když točím s volantem .. Zkoušel jsem napatlat WD40 na vše co se na nápravě "hýbe", povolit šrouby nastříkat utáhnout a bez výsledku..

Nesetkal se nějaký majitel R600 s něčím podobným??