Stránka 15 z 17

Re: Problémy s mým "angličákem"

Napsal: čtv led 05, 2012 18:06
od LANiN
My ho máme myslím za 250k.. Tehda měl myslím 4roky? .. Právě mi to přijde moc, když je to auto v podstatě z "hloupé" hondy :-D (rejp) .. nu což, do jara budu šetřit, teď pod auto rozhodně nepolezu ml:


Pak k těm čepům spodním, musí to pod lis nebo ho z ramena vyklepu "doma na koberci" ? Jen ať vím na co se připravit ať mi pak nevyskočí žíla na krku a poletí to do koše :-D

Re: Problémy s mým "angličákem"

Napsal: čtv led 05, 2012 18:42
od AnderN
S tou žílou opatrně ... jednou rupne a do smrti taháš nohu :!: :D

Re: Problémy s mým "angličákem"

Napsal: čtv led 05, 2012 18:51
od Hombre
LANiN píše:Pak k těm čepům spodním, musí to pod lis nebo ho z ramena vyklepu "doma na koberci" ? Jen ať vím na co se připravit ať mi pak nevyskočí žíla na krku a poletí to do koše :-D
Povolíš matku a podložíš čep zespodu a lehce spustíš na podložku. Pak vytočíš rejd na tu stranu, kde měníš čep a úderem větším kladivem zboku do těhlice (v místě, kde je kužel čepu) dosáhneš toho, že čep vyskočí z kužele. v rameni ho drží ještě segerovka, ale na zavěšeném rameni ho nevyklepeš, a už vůbec ne nový nazpět. Minimálně na svěrák, je tam celkem přesah.
A už máš zjištěno, který to je?

Re: Problémy s mým "angličákem"

Napsal: čtv led 05, 2012 20:37
od Roman620ti
No ten čep tam bude asi dost držet, ani u jednoho nemám závlačku, ikdyž se k čepu dodává, je to tam lehce nalisovaný, ale známej co to lisoval řikal že to šlo dost lehce, každopádně to měl ale na lisu...

Re: Problémy s mým "angličákem"

Napsal: čtv led 05, 2012 21:15
od LANiN
Hombre: vím jak se vytahuje čep z těhlice :wink: jenže to co mi popisuješ mi nikdy nefungovalo.. ani 2rebarbory proti sobě (jedním klepat druhé na opačnou stranu do protitahu držet) .. vždy jsem musel stahovákem na čepy :wink:


a ano myslel jsem z ramena.. ono jestli nebude lepší vyměnit celý rameno pro klid duše :idea: :?: ale nevšiml jsem si žeby na něm byly silenty špatný..

Re: Problémy s mým "angličákem"

Napsal: pát led 06, 2012 0:01
od seba
S tou metodou povoleni a spusteni auta se mi to povedlo jen jednou jinak to nešlo.Mam na to stahovak a to pak de jak po másle.Větší problém je dostat to z těhlice, protože tam vadí klec ložiska!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Musí se povolit ložisko a šoupnout o 1- 2 mm stranou (kdyz to neni zarezly tak to je jen povolit 4 srouby a 2x klepnout, když to je zarezly tak je z toho zabava na denDDDDDDDDDDDD)A pak ten starej čep v pohodě vymlátíš kladivem zespoda , uplně v pohodě, pak pořádně očistit a novej tam namlatis taky v pohode na autě.Ale musis to fakt dobre ocistit a jit rovne v ose . de to v pohode na aute.

Re: Problémy s mým "angličákem"

Napsal: pát led 06, 2012 9:58
od LANiN
ložisko ven kvůli čepu?? na to asi nebudu mít znovu nervy ml:

Re: Problémy s mým "angličákem"

Napsal: sob led 07, 2012 2:34
od seba
Ale nemusíš ho rozlisovávat..Jen celej náboj, povolit 4 srouby a o kousek vyklepnout.Mě u obou aut vadil 1mm třeba tam nemam origo náboje nebo fakt nevim jestli by to takhle tupě někdo moh vymyslet jedině že by to ten čep jistilo pro všechny případy-LOL

Re: Problémy s mým "angličákem"

Napsal: pon led 09, 2012 22:48
od LANiN
jde mi oto, že se bude muset povolit poloosa od ložiska a to já nerad, může začít hučel ložisko ještě více při dalším povolení/utáhnutí.. mám s tím šatné zkušenosti.. na to se vrhnu až budu měnit ložisko, udělá se to komplet najednou a né na 10x jako u blbů.. na to fakt nemám čas.. to zas padne výplata za "pár" dílů :?

Re: Problémy s mým "angličákem"

Napsal: sob lis 10, 2012 14:19
od LANiN
Tak se pod louhé době ozývám.

Včera večer se mi střihl spodní levý čep, no, jel jsem krokem a do kopce. V podstatě auto jen nadskočilo jako na nějakém hrbu ale žy nějaká pecka nebo tak něco to né, vlastně jsem to ani necítil ... :-D

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Re: Problémy s mým "angličákem"

Napsal: sob lis 10, 2012 17:24
od Roman620ti
Tak to jsi měl teda štěstí v neštěstí, že jsi jel ještě tak pomalu, to při vyšší rychlosti by to mohlo dopadnout ještě hůř. I tak je to hroznej pohled, jak se to kolo vyrvalo, nezničilo to i podběh s blatníkem? :x Nechápu, jak se to může stát, dyt tady na foŕu už se to stalo snad ve 3třech případech minimálně, se začínam zas akorát bát, furt odkládám výměnu čepů na silverovi, ale je už zima tak to chci nechat až na jaro. by mě zajímalo co to bylo za výrobce toho čepu, ale koukám, že jsi ho asi ještě neměnil, takže to nezistíme. Jinak co sem kupoval na červeného, tak sem si raději připlatil a vzal Nipartse, ale čert ví proč to praská :roll: :|

Re: Problémy s mým "angličákem"

Napsal: sob lis 10, 2012 18:34
od LANiN
Já vím taky jsem si to říkal.. Tenhle týden to je už 3 auto co nám v "rodině" kleklo, takže tohle jsem bral už fakt s humorem :-D
Já jsem čepy spodní neměnil, minulý rok jsem měnil celé horní ramena.. Ale abych se přiznal, teď o výplatě jsem je chtěl měnit i s ložisky a homoklouby a rovnou obě strany abych měl klid a ta potvora si prdne týden před výplatou mrška, co už stane se, hlavně jak se nikoimu nic nestalo :D

Čep i ložisko jsem dnes vylisoval u kámoše a už nejde poznat co je to zač.. Já obědnal čepy Febi, ložiska Ruville a homoklouby Matelli

Re: Problémy s mým "angličákem"

Napsal: sob lis 10, 2012 21:21
od Roman620ti
Tak snad už budeš zase jezdit, ale to bude peněz. :o Ale zaslouží si nějakej dárek, když se blížej ty Vánoce :)

Re: Problémy s mým "angličákem"

Napsal: pon lis 12, 2012 8:49
od LANiN
No kurnik, skoro půl výplaty to polkne.. Chtěl jsem to udělat půl napůl přez zimu ale radši udělám obě strany a snad bude klid :o

PS: poloosu jsem tam nakonec napasoval, takže možná nebude potřeba jiná ale asi bude klepat ten vnitřní kloub :roll:
až to budu skládat, udělám páru fotek :wink:

:arrow: Ještě jsem se chtěl zeptat, nedávno (asi 14dní) mi zmizela kapalina z nádobky pro spojku. vím že jsem ji kontroloval pár dní před tím ale ráno jsem vyjel a spojka zvadla.. jenže pod autem ani nikde kolem hadic jsem nenašel žádný únik. Všiml jsem si že se to nějak spojuje na převodovce.. v Haynes knize otom je 00prd, nějake tipy rady?? :?: :?: :idea:

Re: Problémy s mým "angličákem"

Napsal: pon lis 12, 2012 10:50
od Roman620ti
No s tou spojkou nevím jak u Honda motoru, ale u roveráckýho jsou jen dva válce, kudy by to mohlo utéct, když nepočítám možnost poškození hadice. Ještě aby to neukapávalo tím u pedálu na koberce, to je největší postrach hydtraulickýho systému, asi by to už nešlo pořádně vyčistit.