Stránka 3 z 3

Re: Ranní starty, chcípání, cukání. - VYŘEŠENO...snad

Napsal: pát led 15, 2010 21:47
od snaker
tobias píše:Tak to je přesně to co popisuješ. Super :) koupím tu Bosch za 2000 a přepojím to, nebo spíš mi to mareda přepojí, jedu tam příští týden. Nebo to není tak složitý? Asi jo, co? :)

Už jsem taky zjistil, že nemá cenu to točit hnedka, protože jenom zbytečně vymlátím baterku. A snažím se vždycky vypadat, jako že to je naschvál :)
Já to nedělal, ale držel jsem mýmu mechanikovi baterku a vypil mu kafe. :-D U toho jsem vykouřil dvě cigárka a za asi 45min práce volným tempem jsem odjížděl. Hlavně nezapomeň, že potřebuješ lambdu se čtyřmi vývody!

Re: Ranní starty, chcípání, cukání. - VYŘEŠENO...snad

Napsal: pát led 15, 2010 21:50
od tobias
No jo, na výkon Ferrari, ale kdo to má živit. Raději pěkně jako důchodce :)

Tak to asi počkám na Maredu, aby to udělal všechno najednou. Ale zase na druhou stranu už bych to chtěl mít hotový :( Zbývá už jenom ten výfuk a ten zase tolik nespěchá. Takže nechám udělat Lambdu a bude snad klid. Doufejme :)

Re: Ranní starty, chcípání, cukání. - VYŘEŠENO...snad

Napsal: pát led 15, 2010 21:54
od Roman620ti
Ale domluv se s ním, aby to pak neskončilo na tom, že jí nebudeš mít v ruce. Ale zase aby jsi jí zbytečně nekupoval a třeba nebude potřeba. Můžeš mrknout do katalogů, je to to vypsaný číslo o dva příspěvky nahoře.

Re: Ranní starty, chcípání, cukání. - VYŘEŠENO...snad

Napsal: pát led 15, 2010 22:06
od snaker
Schválně zítra ověřím to číslo lambdy u mýho. Jestli je to ono. Ale mě ty problémy po výměně skutečně ustaly.

Re: Ranní starty, chcípání, cukání. - VYŘEŠENO...snad

Napsal: pát led 15, 2010 22:09
od Roman620ti
snaker píše:Schválně zítra ověřím to číslo lambdy u mýho. Jestli je to ono. Ale mě ty problémy po výměně skutečně ustaly.
No na autě máš z 99% procent origo Bosche 0 258 003 193, ale ta díky konektoru vychází maloobchodně těch 4000kč. Na ní budeš mít i originální Roverácký číslo : MHK10004. To co sem vypsal je univerzální a může bejt použita na 620tíčko

Re: Ranní starty, chcípání, cukání. - VYŘEŠENO...snad

Napsal: pát led 15, 2010 22:19
od snaker
Jojo, to je pravda s tou cenou, ten konektor tam dělá rozdíl 2tisíce. Což je bomba. Ale já ji vzal tu samou bez konektoru a hned to byla jiná cena. U toho byla i special propojka na spojení s tím původním konektorem. Kdyby někdo chtěl, můžu to nafotit.

Re: Ranní starty, chcípání, cukání. - VYŘEŠENO...snad

Napsal: pát led 15, 2010 22:23
od Roman620ti
A nemáš její objednávací číslo, abych se podíval co je to zač?

Re: Ranní starty, chcípání, cukání. - VYŘEŠENO...snad

Napsal: pát led 15, 2010 22:25
od snaker
To Roman620ti:
Hele Romane, nemáš ještě někde tabulku ekvivalentů žárovek. To jejich angl. značení mi prd říká a nechce se mi všechny světla rozebírat a zjišťovat kde je jaká žárovka. To jsem nikde na netu nenašel. Možná jsem taky blbě hledal. A ty, jak zjišťuju, máš v tomhle dost dobrej přehled.

Objednací číslo nemám, ale fakt zítra mrknu na její označení a opíšu to sem. Ale bezpečně to bylo přes to AutoKelly resp AutoDito Havl. Brod - oni berou díly odsud.

Re: Ranní starty, chcípání, cukání. - VYŘEŠENO...snad

Napsal: sob led 16, 2010 9:13
od Roman620ti
Něco berou i z Elitu :D , na ty žárovky máme takovej divnej katalog, mrknu se do něho, myslím ale, že tam rover nebyl, ale hondice tam určo bude... Všechny žárovky jsou hračka, jediné cenné sou ty v přepínačích, a tlačítkách el. oken. ty v Hondě vycházely 200kč/kus. Ale dají se se hnat v dobrým elektru za 20kč a do plastové patice si jí přehodíš sám...jenže mají menší svítivost, takže už to není ono

Re: Ranní starty, chcípání, cukání. - VYŘEŠENO...snad

Napsal: ned led 17, 2010 9:12
od Big.T
U me 620 SDi mam trosku jiny problem pri studenych startech. (myslim tim tyto zimni). Pri startovani, motor po chvilicce normalne chytne, ale hned zhasne. Toto v pripade, ze je plynovy pedal v klidu. Proto jsem vychytal, ze po nazhaveni a otoceni klickem musim rychle v kratkych intervalech slapat na plyn. Sice to treba jeste tak dvakrat zhasne, ale tak napotreti uz chytne. Sice se prevaluje dost tezce, ale naskoci a uz drzi. Mel jsem za to, ze by to mohl byt stary palivovy filtr, ale dela to i po vymene. Olej je taky novy. Napada neco nekoho?

Re: Ranní starty, chcípání, cukání. - VYŘEŠENO...snad

Napsal: ned led 17, 2010 23:07
od AnderN
Mozna zkusit jinou naftu? Kde tankujes?

Re: Ranní starty, chcípání, cukání. - VYŘEŠENO...snad

Napsal: úte led 19, 2010 20:42
od Big.T
AnderN píše:Mozna zkusit jinou naftu? Kde tankujes?
Vzhledem k tomu, ze bydlim na PL hranicich, tak PL Orlen, pripadne PL SHELL. Se zvysujici se rannimi teplotami se to lepsi. Ted, kdy je kolem nuly nemam problem.

Re: Ranní starty, chcípání, cukání. - VYŘEŠENO...snad

Napsal: stř led 20, 2010 11:36
od AnderN
Tak v tom pripade asi vime, proc jsi mel ty problemy, ze?

Re: Ranní starty, chcípání, cukání. - VYŘEŠENO...snad

Napsal: stř led 20, 2010 18:47
od Big.T
Hmmm, tak to nevim, Zlobilo to i v dobe, kdy jsem vzal plnou nadrz u Euro-Oil v CZ. Respektive jsem nepoznal rozdil ve smyslu lepsiho startovani. Mesicne tankuju tak 2-3 nadrze. Tankuju vzdy v dobe, kdy jiz sviti hladove oko a vzdy plnou. Presvedcit me ale o tom, ze vse co je Polske stoji za ho... me muzes. :wink:

Re: Ranní starty, chcípání, cukání. - VYŘEŠENO...snad

Napsal: stř led 20, 2010 20:06
od AnderN
Nemyslel jsem, ze vsechno PL je spatne, EuroOil v CZ taky neni vyhra ... zkus neco normalniho v CZ (OMV, Shell, Agip, ESSO, apod.). Tady tem XXX-Oil se vyhybam velkym obloukem, jejich kvalita byva velmi diskutabilni a lisi se pumpa od pumpy.