Stránka 3 z 3

Re: Rover 620 Si 96 KW r.v.97

Napsal: pon srp 23, 2010 22:29
od seba
jakože paráda žes na to přišel.Proto jako prvni merim vzdicky komprese:-D

Re: Rover 620 Si 96 KW r.v.97

Napsal: úte srp 31, 2010 21:47
od Re-volt
seba píše:jakože paráda žes na to přišel.Proto jako prvni merim vzdicky komprese:-D
A čím je prosím tě měříš všechny naraz?

Samo že sem taky měřil komprese,ovšem musel bys je v tomto případě měřit všechny naráz a vědět kdy přesně je píst v HU.... jak poznáš,že se ti kompresní tlak přefoukl z válce vedlejšího??? Ale díky za radu :D

Re: Rover 620 Si 96 KW r.v.97

Napsal: úte srp 31, 2010 21:50
od Re-volt
Roman620Ti: Nene,to asi nebudu... jen mám rad vše dokončeno až do konce... Tak sem se tu opět stavil abych napsal,že je vše OK a že děkuju lidem co se snažili pomoct a napsal i příčinu,kdyby to třeba někdy někomu mohlo pomoct no a ted sem se stavil,abych se podíval,kolik generálu je po bitvě :D :D :D(nemyslím to zle)

Re: Rover 620 Si 96 KW r.v.97

Napsal: stř zář 01, 2010 0:20
od F.i.s.h.men
ja teda nevim jak se meri tlaky, ale kdyz se ten tlak prefoukne nekam jinam, tak tam nebude tak vysoky tlak, protoze se trochu uvolni, tim jak se prefoukne a podle toho to poznas no ne?

Re: Rover 620 Si 96 KW r.v.97

Napsal: stř zář 01, 2010 13:42
od seba
Nebudeš mi to věřit, ale kompresiometrem.

Re: Rover 620 Si 96 KW r.v.97

Napsal: stř zář 01, 2010 13:43
od F.i.s.h.men
F.i.s.h.men píše:ja teda nevim jak se meri tlaky, ale kdyz se ten tlak prefoukne nekam jinam, tak tam nebude tak vysoky tlak, protoze se trochu uvolni, tim jak se prefoukne a podle toho to poznas no ne?

Re: Rover 620 Si 96 KW r.v.97

Napsal: stř zář 01, 2010 15:23
od seba
Ja odepisoval jemu...

Re: Rover 620 Si 96 KW r.v.97

Napsal: stř zář 01, 2010 15:41
od F.i.s.h.men
citace se hodi

tak jak se to dela?

Re: Rover 620 Si 96 KW r.v.97

Napsal: stř zář 01, 2010 19:58
od Re-volt
Aha... Kompresiometrem :lol: No dobrá,tak já to teda příště vyzkouším... :D

Re: Rover 620 Si 96 KW r.v.97

Napsal: stř zář 01, 2010 20:51
od berryj
F.i.s.h.men píše:citace se hodi

tak jak se to dela?
u benzínu vyšroubuješ všechny svíčky a ten manometr na měření komprese je taková tyč, na jednom konci je budík na druhým je gumový těsnění který sedne do hlavy motoru kde se šroubuje svíčka. Takže to dáš místo svíčky a zastartuješ aby se motor párkrát otočil a takhle zkusíš všechny válce. Na měřáku zůstane maximální hodnota tlaku a vidíš co a jak.

Re: Rover 620 Si 96 KW r.v.97

Napsal: čtv zář 02, 2010 18:03
od Re-volt
Dobrej popis... Tak nějak se to fakt dělá :D Celou dobu sem se ale ptal... jak změříš všechny válce najednou abys zjistil foukle těsnění mezi válcema.Jak mi napsal seba,že proto měří první komprese...při problemu ktery jsem měl.Všechny komprese byli stejne(nebylo z nich jasné,že je prasklé těsnění),spíš šlo o to,že při teplém motoru se tlačila prasklinkou do válce chlad.kapalina....

Re: Rover 620 Si 96 KW r.v.97

Napsal: sob zář 04, 2010 11:48
od berryj
....pokud jde o mne, tak měřením komprese bych hledal netěsnící ventil, popraskané pístní kroužky. Prasklé těsnění pod havou asi ne, pokud tam není "obrovská" díra.

Re: Rover 620 Si 96 KW r.v.97

Napsal: ned zář 05, 2010 16:42
od Re-volt
berryj:Moje řeč...