Problémy s mým "angličákem"
Re: Problémy s mým "angličákem"
jojo je tam honďácký motor.. už právěže koukám a mám vybráno totok.. si myslím že supr za tu cenu
teď jen někoho, kdo mě to koupí vydraží
http://cgi.ebay.co.uk/ROVER-618-620-HON ... 2a0b8b5408
teď jen někoho, kdo mě to koupí vydraží
http://cgi.ebay.co.uk/ROVER-618-620-HON ... 2a0b8b5408
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
Re: Problémy s mým "angličákem"
ano ano to je onaTrunda píše:Jo jenze bacha bacha... ty tam mas jeste Hondi motor, ne?
.... takovou hlavu? http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-GRID003877
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
Re: Problémy s mým "angličákem"
Prepáč, chcel som len poradiť/varovaťLANiN píše:díky za radu ale nevím proč tady píšeš o nějakých (sprominutím) srajdách do motoru.. to bych musel být fakt hodně zoufalý abych něco takového udělal.. leda tak do stodvacítky a i tak bych nad tím přemýšlel.. ...
zkusím prvně to víčko a změřit tlaky... až pak půjde palice ven
Predtým Rover Seventyfive 2,0 V6 AT, teraz Mercedes CLS 320 CDI, Chrysler 300 C 3,0 CRD
Re: Problémy s mým "angličákem"
v pohodě
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
Re: Problémy s mým "angličákem"
Jo to je pekna cena... jinak koukam tu: http://www.automatejcek.cz/nahradni-dil ... avy-valcu/
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: Problémy s mým "angličákem"
Teda Ty si s tou šestistovkou taky vyhraješ, to se Ti to pěkně nakupilo sNAD UŽ TO BUDE TO POSLEDNÍ...
2x Rover 620ti
Re: Problémy s mým "angličákem"
tu sadu těsnění mě koupí rodiče, už je to domluvený, možná to ani nebudu potřebovat protože když řeknu ŠPATNÉ VÍČKO tak si srandu nedělám
Jestli chápu dobře princip vodního okruhu a smysl toho "cuplíku" zespod víčka, tak mám asi jiný chladič, nebo jiné víčko..
Koukal jsem na to a zjistil, že hrdlo na chladiči body A-B jsou vzdáleny 17.6mm a na víčku jsou body A-B vzdáleny 11.4mm
z toho jasně vyplývá ŽE JSEM MĚL PRAVDU! .. nenapadlo mě nic jiného, než vzít starou duši a vystříhat kolečka s dírou , jenže na tom jsem pohořel, tak jsem našel 2podložky s dostatečně velké i s dírou uprostřed pro ten "cuplík" a použil jedno kolečko z duše na utěsnění mno a světe div se VODA NEUTÍKÁ
(jen doufám, že to tak má být.. tj plochy A+A a B+B se mají dotýkat a těsnit, dává to totiž smysl)
Roman620ti snažím se ji udržovat jak nejlépe umím.. jenže na fotkách to vypadá celkem ucházejícně ale ve skutečnosti ty lemy chcou doladit, dokitovat a hlavně správnou barvu .. ale to až na jaře .. musím, protože příští rok mě čeká STK
UP: z otce jsem teď vytáhll, že byl minulý rok měněný chladič, takže to je jasné, proč tam to víčko nesedí
Jestli chápu dobře princip vodního okruhu a smysl toho "cuplíku" zespod víčka, tak mám asi jiný chladič, nebo jiné víčko..
Koukal jsem na to a zjistil, že hrdlo na chladiči body A-B jsou vzdáleny 17.6mm a na víčku jsou body A-B vzdáleny 11.4mm
z toho jasně vyplývá ŽE JSEM MĚL PRAVDU! .. nenapadlo mě nic jiného, než vzít starou duši a vystříhat kolečka s dírou , jenže na tom jsem pohořel, tak jsem našel 2podložky s dostatečně velké i s dírou uprostřed pro ten "cuplík" a použil jedno kolečko z duše na utěsnění mno a světe div se VODA NEUTÍKÁ
(jen doufám, že to tak má být.. tj plochy A+A a B+B se mají dotýkat a těsnit, dává to totiž smysl)
Roman620ti snažím se ji udržovat jak nejlépe umím.. jenže na fotkách to vypadá celkem ucházejícně ale ve skutečnosti ty lemy chcou doladit, dokitovat a hlavně správnou barvu .. ale to až na jaře .. musím, protože příští rok mě čeká STK
UP: z otce jsem teď vytáhll, že byl minulý rok měněný chladič, takže to je jasné, proč tam to víčko nesedí
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
Re: Problémy s mým "angličákem"
Nechci moc rypat... ale ta barva chladici kapaliny neni uplne ta prava Takova, jak kdyz se do vody dostal olej... ale mozna ze je to tim, ze ten chladic uz "kapucinovou" davku dostal nekdy v minulosti...
Re: Problémy s mým "angličákem"
Zo srdca Ti prajem, aby sa to tým viečkom vyriešilo, daj potom vedieť.
Predtým Rover Seventyfive 2,0 V6 AT, teraz Mercedes CLS 320 CDI, Chrysler 300 C 3,0 CRD
Re: Problémy s mým "angličákem"
Jestli myslíš to na levé-půlce, tak to je usazená "rez" na plastu chladiče ale barva vody je modrá (trochu do zelena) jako fridex, tedy aspoň takovou měla, když jsem měřil před pár dny na kolik je zředěná.. Mám to naředěný na -5°C, takže půjde nová náplň a předtím propláchnutí okruhu ale to až dokud si nebudu jistý na 101% že je těsnění ok.
undy: díky, taky že se i modlím
Jinak mám pravdu s tím víčkem? Potvrďte mi to, než abych něco pokazil
undy: díky, taky že se i modlím
Jinak mám pravdu s tím víčkem? Potvrďte mi to, než abych něco pokazil
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
Re: Problémy s mým "angličákem"
Potřeboval bych radu jak sundat 1.koleno od svodů (3šrouby) .. Dnes mi opravdu došla fantazie a navíc jsem dvě matky sjel
nedostanu se na ně ani flexou, že bych je řízl... zkoušel jsem je nahřát a taky 00prd ..
Co teď ve vlnovci je díra a prdí to jako traktor a hlavně to žere jako tank, kor plyn ..
Jinak voda vypadá zatím ok.. Uvidím po víkendu, to jedu do Olomouce do Aquapaeku, tak snad mě to někde nenechá .. (ale sada těsnění je už radši na cestě)
nedostanu se na ně ani flexou, že bych je řízl... zkoušel jsem je nahřát a taky 00prd ..
Co teď ve vlnovci je díra a prdí to jako traktor a hlavně to žere jako tank, kor plyn ..
Jinak voda vypadá zatím ok.. Uvidím po víkendu, to jedu do Olomouce do Aquapaeku, tak snad mě to někde nenechá .. (ale sada těsnění je už radši na cestě)
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: Problémy s mým "angličákem"
Tak jako víčkem by teoreticky mohlo bejt, když neudrží tlak tak se voda začne mnohem dříve vařit a mohla by se tak hned vypařit, ale řekl bych, že by po sobě musela zanechat zaschlé fleky všude kolem. Ikdyž do -5°c je slabotka Ta rez je bežná vono to bude i z toho letitého víčka a jestli je tam ta nemrzka tak slabá, tak to ani nedokáže chránit systém proti korozi. jestli myslíš že víčko teď už drží, tak mu pořádně nalož a uvidíš
ty svody nevím, ani nevím jak to ta Honda má vymyšlený, zlatý tíčko,tam nebyl problém
ty svody nevím, ani nevím jak to ta Honda má vymyšlený, zlatý tíčko,tam nebyl problém
2x Rover 620ti
Re: Problémy s mým "angličákem"
S tou rzí si hlavu nelámu, já to vídám na kdejakém autě a dokud není voda jako liška, není to až takový problém..
S těmi svody jsem fakt v koncích.. asi to říznu před vlnovcem a budu to muset svařit na autě, což bude pakárna na entou
S těmi svody jsem fakt v koncích.. asi to říznu před vlnovcem a budu to muset svařit na autě, což bude pakárna na entou
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
Re: Problémy s mým "angličákem"
Tak zatím to opravdu vypadá, že utikající voda byla tím víčkem a né těsnění pod palicí (klep klep klep), také jsem namíchal kapalinu na -20°C takže zima ať si trhne nohou
Dnes jsem povařil výfuk, no pakárna největší.. Koupil jsem v mototechně "vlnovec" a převařil za starý děravý.. Foto dodám pozdějc ale jen mobilem, neměl jsem fo%ták.. Mno, jakmile jsem startnul s povařeným výfukem, myslel jsem si že se mě sekl otáčkoměr, protože jsem na takové ticho nebyl zvyklý, ani rádio nemusím dávat nahlas .. motor má na LPG lepší volnoběh a za jde lépe za plynem, takže spokojenost
Povařené lemy se chovaj dobře, jezdil jsem v dešti a přez největší kaluže a nezatýká KONEČNĚ
Dnes jsem povařil výfuk, no pakárna největší.. Koupil jsem v mototechně "vlnovec" a převařil za starý děravý.. Foto dodám pozdějc ale jen mobilem, neměl jsem fo%ták.. Mno, jakmile jsem startnul s povařeným výfukem, myslel jsem si že se mě sekl otáčkoměr, protože jsem na takové ticho nebyl zvyklý, ani rádio nemusím dávat nahlas .. motor má na LPG lepší volnoběh a za jde lépe za plynem, takže spokojenost
Povařené lemy se chovaj dobře, jezdil jsem v dešti a přez největší kaluže a nezatýká KONEČNĚ
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: Problémy s mým "angličákem"
Takže šťastný konec, Rouvr už se viděl ve zběrně a najednou je jako novej Tak teď má zase 200tis km před sebou
2x Rover 620ti