No nechtěl sem, ale du uklidit auto do garáže a zejtra na to ráno pěkně vlítnu. Jestli to fakt přestane, tak ho pořádně proženuRoman620ti píše:Teda tak to se snad radostí vojedu, to by byl takovej šperk, hned zítra na to vlítnu.Teda teď si mě hrozně moc potěšil, pač u stříbrného to je hrozné chrastítko
Díky za perfektní popis, spíš sem myslel na vyndání turbíny z auta, takhle bych si vrněl
Chrastění od turba - ASI OBJASNĚNO - Seba už to vyřešil :-))
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: Chrastění od turba - ASI OBJASNĚNO
2x Rover 620ti
Re: Chrastění od turba - ASI OBJASNĚNO
nejdřív než do toho budeš hrabat tak si vem drát tak 3-4mm tlustej, aby držel ohnutej.Udělej na konci háček a ten protáhní směrem od baterky k tomu čepu co je na něm nasazená hřídelka vedoucí do tlakové nádobky..Zahákni za čep a zatáhni k sobě...Jestli to stichne tak je to tim a to přitažení by tomu mělo pomoct...Snad nemáš moc velky ruce, moc místa tam pak na demontáž neni:-D
Miluji Rover Club. T16 turbo power.
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: Chrastění od turba - ASI OBJASNĚNO
Nenni zač,doufej že ta bestie ztichne:-DMě to tak vytáčelo. zastavim na přechodu a ono to začne cinkat jak nějakej starej diesel:-DNedej može když sem zkoušel zvuk vyfuku.Vrrr CRRRRR Vrrrn CRRRRR :-DUž je to tichý..
Miluji Rover Club. T16 turbo power.
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: Chrastění od turba - ASI OBJASNĚNO
Mě to právě vytáčí taky, to ani nemůžu pedál prošlápnout, pač bych měl z ostudy kabát. A na volnobět to cinká jak vyrujněnej motor, kterej je zralej do šmelcu
Už jsem si byl skusit povolit tu matičku ze starého demontovaného podtlaku, kupodivu to šlo dobře povolit a to jsem měl strach z té koroze na závitu. Tak ještě aby to šlo tak dobře zítra v tom malém prostoru 
2x Rover 620ti
Re: Chrastění od turba - ASI OBJASNĚNO
Přesně:-DJAk když v tom je motor před smrtí..Jinak já tu matičku preventivně nastříkal WD40...A nesnaž se jí povolit ze strany ale přímo kolmo na ní..Mezi svody je díra kudy to de...pod svody jakoby..Kolmo k matce..Byl sem rád když sem tuhle díru našel....Povolit po kousíčkách krz ní a pak už to de ze strany...
No a já teť přemejšlim jestli já tu matku nezapoměl utáhnout:-D
No a já teť přemejšlim jestli já tu matku nezapoměl utáhnout:-D
Miluji Rover Club. T16 turbo power.
Re: Chrastění od turba - ASI OBJASNĚNO
Ještě sem nečetl od romana tak rozjařenej příspěvek
A abych řekl pravdu, tak mě to taky děsně moc potěšilo
Zvouček má mazlík dobrej, ale jakmile padaj otáčky, tak je to zoufalý drnčení 
Tak sem na tebe zvědavej a až se na to vrhneš, tak dej vědět, ať na to taky můžu skočit
držím palce
A abych řekl pravdu, tak mě to taky děsně moc potěšilo
Tak sem na tebe zvědavej a až se na to vrhneš, tak dej vědět, ať na to taky můžu skočit
prodany Rover 620ti 
Mercedes 124-300 Coupe
Ochcafka na kazdy den
Mercedes 124-300 Coupe
Ochcafka na kazdy den
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: Chrastění od turba - ASI OBJASNĚNO
Seba Teda to to mám ulehčený, to už půjdu jak kdybych to někdy dělal
No s tím dotáhnutím to je blbý, ikdyž se asi nic stát nemůže, protože aby se to pootočilo by se musela otočit ta membránka a ta zase tak zlehka nejde. Ale musí to bejt blbej pocit 
Tobiáš To si piš, člověk by kvůli tomu scháněl nový turbo a ono ejhle, stačí dotáhnout táhlo, aspoň teda doufám, že mi to taky pomůže
Tobiáš To si piš, člověk by kvůli tomu scháněl nový turbo a ono ejhle, stačí dotáhnout táhlo, aspoň teda doufám, že mi to taky pomůže
2x Rover 620ti
Re: Chrastění od turba - ASI OBJASNĚNO
MAtku dotáhnu to nebude problémm, a když už to budu dělat tak to sundam a přitáhnu to ještě o pár otáček:-D:-DJen ať to fouká:-D:-DUvidíme jak to s autem zahejbe:-D
Miluji Rover Club. T16 turbo power.
Re: Chrastění od turba - ASI OBJASNĚNO
Seba: myslim, ze na dalsim srazu mas u me a u Romana panáky
jak dlouho ti to tak zabralo? Abych to mohl vynásobit dvěma a přibližně věděl, kolik času tomu budu muset věnovat 
prodany Rover 620ti 
Mercedes 124-300 Coupe
Ochcafka na kazdy den
Mercedes 124-300 Coupe
Ochcafka na kazdy den
Re: Chrastění od turba - ASI OBJASNĚNO
:-DOkoštoval bych repertoár šumivých vín:-D Myslim že do dvou hodin to máš hotový...Já udělal tu chybu že sem to šel projet a pak než sem tam moh dát závlačku tak sem čekal děsně dlouho než to vychladlo...Ono když to chceš zkusit tak zase hadice namontovat zkusita zase demontovat..Ale je to 5 spon..Do 2 hodin to máš hotový...
Miluji Rover Club. T16 turbo power.
Re: Chrastění od turba - ASI OBJASNĚNO
Seba: takže milovník šampáňa...no, ve špajzu mi už rok straší lahev pravýho Pipera
ta by byla pro toho, kdo by mi to udělal 
prodany Rover 620ti 
Mercedes 124-300 Coupe
Ochcafka na kazdy den
Mercedes 124-300 Coupe
Ochcafka na kazdy den
Re: Chrastění od turba - ASI OBJASNĚNO
Miluji Rover Club. T16 turbo power.
Re: Chrastění od turba - ASI OBJASNĚNO
Taky si to chci udělat sám, aŤ vím co se tam děje. Mám teď dva volný dny, tak na to asi vletím, akorát bych rád ještě někdy jezdil...no, všechno je někdy poprvé 
Nejedeš náhodou do Vysokýho mýta?
Nejedeš náhodou do Vysokýho mýta?
prodany Rover 620ti 
Mercedes 124-300 Coupe
Ochcafka na kazdy den
Mercedes 124-300 Coupe
Ochcafka na kazdy den
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: Chrastění od turba - ASI OBJASNĚNO
Tak mám rozebráno a navoko složený. Vrchem sem se tam nemohl nikterak dostat, že sem myslel na ústup. Nakonec mě napadlo jít spodní cestou. Stačilo oddělat výfuk a místa bylo na rozdávání. Takže ty hadice by se ani nemusely sudávat. Je to asi jak kdo má ruce
kDyž jsem to zkoušel tak to bylo rukou znát ta vůle klapky. Dal jsem 3 otočky a zatím je to OK. Nechal jsem to jen chvíli nastartované a zatím nic. Zachvilku se na to půjdu podívat, dám závlačku dotáhnu výfuk a pojedu ho vyvášnit. Až na zapadlej bordel do voka to bylo nakonec dobrý. Teda Sebo klobouk dolů, seš fakt borec 
2x Rover 620ti

