Problémy s mým "angličákem"

Odpovědět
Uživatelský avatar
LANiN
Příspěvky: 432
Registrován: ned dub 26, 2009 9:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od LANiN » stř lis 17, 2010 16:17

Tak tak :-D ale ne pouhých 200 ale dalších 270tic stupo: msm:
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech

http://lanin.rajce.idnes.cz/"

Uživatelský avatar
LANiN
Příspěvky: 432
Registrován: ned dub 26, 2009 9:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od LANiN » stř lis 17, 2010 16:53

Jinka tady máte mé nucené "nudění" a svařování výfuku :-D za mobilní kvalitu se omlouvám ale neměl jsem foťák...

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech

http://lanin.rajce.idnes.cz/"

Uživatelský avatar
LANiN
Příspěvky: 432
Registrován: ned dub 26, 2009 9:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od LANiN » ned lis 21, 2010 17:18

Pánové, takový dotaz.. Čirou náhodou při pulírování interiéru (a fakt jsem se snažil!!), jsem si všiml že koberec u řidiče je vlhký až mokrý v místě opěrky na levou nohu..

Zkoumal jsem to a přijde mě to jako voda z ostřikovačů (voní a prsty se jakoby odmastí-zdrsní)..
Kde je umístěný odtok z/v prostoru stěračů????
Nedávno jsem toto řešil na tátovém VW, zatékalo dovnitř přez radiátor, stačilo "prošťouchnout" vázacím drátem na ploty a je klid msm: ale kde ho najdu na Rouvím?
PS: podlaha děravá není, tu jsem kontroloval na rampě a přez týden se bude stříkat gumoasfaltem :-D
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech

http://lanin.rajce.idnes.cz/"

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 5:58

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od Roman620ti » ned lis 21, 2010 18:00

No co sem měl dole to torpédo před čelním sklem, tak sou po stranách jen takové odtoky do boku, zakryté gumovaou klapkou, ale to by mělo podle mého tést v dutině za předním blatníkem, takže by to teoreticky nemělo zatejkat do auta...nemáš prasklou třeba hadičku co vede na kapotě do trysek?
2x Rover 620ti

Uživatelský avatar
LANiN
Příspěvky: 432
Registrován: ned dub 26, 2009 9:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od LANiN » ned lis 21, 2010 18:16

Takže ty odtoky jsou po krajích? .. nene ostřikovače fungujou perfektně všechny čtyři stejně ..
mrknu na to zítra a uvidím na copřijdu :wink:
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech

http://lanin.rajce.idnes.cz/"

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 5:58

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od Roman620ti » ned lis 21, 2010 19:42

jj, ale sou vidět až po sundání toho plastového torpéda. Sem se těšil, že tam půjde něco vymyslet s doděláním kabiňáku, ale vstup do topení je tak malej, že by to nemohlo pořádně sát vzduch, kdybych tam nacpal nějakej kabiňák, zvláště až by se zasvinil. :roll:
2x Rover 620ti

Uživatelský avatar
LANiN
Příspěvky: 432
Registrován: ned dub 26, 2009 9:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od LANiN » pon lis 22, 2010 8:45

aha aha ... mno tak alespoň vím, kde to najdu a snad mě tam nepřekvapí nějaká ďoura co tam nemá být :-D ..
dnes odpoledne ještě vyrobím "mezikus" pod víčko v chladiči, tak vše zdokumentuju :-D .. Tchán našel nějakou rulku ze silonu stejného průměru, tak si pohraju :-D
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech

http://lanin.rajce.idnes.cz/"

Uživatelský avatar
LANiN
Příspěvky: 432
Registrován: ned dub 26, 2009 9:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od LANiN » úte lis 23, 2010 22:08

Taak 1) vím kudy mě tam teče (do kabiny).. musím vyměnit okno jinak to nevyřeším :?
2) tady slíbená fotka výroby "vložky" (nevím jak jinak to nazvat) pod víčko na chladiči..
v levo byla verze1 alá dvě podložky nasobě a v pravo ze silonového válce jeden kus.. výška toho blbince je 7mm .. uvidíme co se bude dít za pár dní. S těmi podložkami jsem za minulý týden najezdil něco kolem 700km a protože mezi nimi nebylo těsnění, dolel jsem za tu dobu asi 3dcl fridexu, tak to mám naředěný alespoň na asi -30°C :-D

Obrázek

3) aa na závěr perličku, co mě potkalo při "opravování" ručky :-D

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech

http://lanin.rajce.idnes.cz/"

Uživatelský avatar
LANiN
Příspěvky: 432
Registrován: ned dub 26, 2009 9:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od LANiN » úte pro 07, 2010 8:35

Já jen tak pro info těm, které to zajímalo.. Po výrobě mezikusu ze silonu pod víčko chladiče, je vše v pořádku, voda se ven netlačí a konečně ten okruh s expanzkou funguje jak má drive:


Ale zase bych měl dotaz k zadním třmenům... Nevrací se mě na nich táhlo pro ručku.. Lanovody jsem promazával v nich problém není ale asi přímo ve třmenech. Na rampě jsem je měl sundaný, prohýbal jsem to, promazal, pružinu pohnul aby více "pnula" a fungovalo to as itejden a teď se ty potvory zase nevracej :? ..
Kdyby mě ručka jen nebrzdila (jakože po zatáhnutí i tak nebrzdí) nevadí, řešil bych to až na jaře, jenže vona mě ta mrcha přibržďuje :evil:
Nějaké tipy? Neřešil to někdo?? :?
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech

http://lanin.rajce.idnes.cz/"

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18051
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od Trunda » úte pro 07, 2010 8:51

No a nevraci se jedna nebo obe? ... koukam, ze to mas pekne zrezle...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
LANiN
Příspěvky: 432
Registrován: ned dub 26, 2009 9:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od LANiN » úte pro 07, 2010 9:05

Obě dvě se nevrací a pravá přibržďuje :?
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech

http://lanin.rajce.idnes.cz/"

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6973
Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od AnderN » úte pro 07, 2010 15:18

Sám jsem to nikdy neřešil, ale vím, že servis ruční brzdy byl na šestistovce součástí prakticky každé pravidelné návštěvy servisu. Někdy stačilo jen promazat a seřídit, jindy museli měnit nějaké díly. Ale co přesně to bylo, to už nevím.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od F.i.s.h.men » úte pro 07, 2010 17:40

Prostě je repasuj. Kup nové gumičky a pístky a pak zjistíš, že ručka umí i brzdit. :lol:

A nebo to může dělat hadice, je zevnitř zpuchřelá a už není bezvadná.
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Uživatelský avatar
LANiN
Příspěvky: 432
Registrován: ned dub 26, 2009 9:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od LANiN » stř pro 08, 2010 9:37

toho repasování se chci teď v zimě vyhnout :D ale myslel jsem, že mi někdo řekne nějakou fintu nebo tak něco :-D

ale zase mám dobrou zprávu, nevrací se asi jen když mrzne.. teď když je nad nulou tak ta ručka funguje normálně a i nějaký náznak brždění tam je :lol: :lol: ... každopádně na jaře mě to as ičeká, aspoň nebude nuda :-D
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech

http://lanin.rajce.idnes.cz/"

René
Příspěvky: 806
Registrován: pon lis 03, 2008 20:43
Bydliště: Slezské Rudoltice

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od René » stř pro 08, 2010 9:42

Nemůže to trochu souviset s tím jaks promazával ty lanovody?, že v mrazu je to víc zatuhlý než za tepla?, nevhodný druh mazadla? Jen úvaha :wink:
R 400 SDI 99

Odpovědět