Stránka 5 z 8

Re: roura 620ti - turbo - konečná

Napsal: stř led 27, 2010 21:28
od Roman620ti
To já mu toto dopřávám, přece jen to psali i v příručce. Otázkou je, jestli si jí předchozí majitelé četli. Když sem kupoval stříbrného, tak jeho majitel asi nečetl nikdy nic, to byl vrak :lol:
Jinak plnejch otáček si u mě taky mockrát neužilo a když, tak jen na chvilku a zase volná kolem 3tis. Zvuk i zátah parádní, jenže mi to nedělá dobře u srdíčka 8) Mě by zajímalo, jestli při tak dlouhým stání ten olej z turbínky může odkapat zpět do vany, nebo to tam prostě zůstane. A ten zpětnej ventil jestli nějaké nepatrné množství pustí zpět, nebo ne. Olej dávám raději 5w-40, aby se při studených startech rychlejc nasál, ta 10w-40 mi je nesympatická, ikdyž v tom je doporučená. Co sem koukal do různjech mazacích plánu, tak tam i ta 5ka je obsažena.


S tím mazáním válcu to je taky zajímavý, tak ještě že to nechodím zahřejvat jen na volnoběh, to by mě červeňák asi něčím přetáhnul :lol: Díky moc za užitečné informace :wink:

Re: roura 620ti - turbo - konečná

Napsal: stř led 27, 2010 21:28
od seba
To téma sem myslel ta kompatibilita hlav rover 620Ti a rover 800.JEstli hlinikovy zaklad je stejný a jsou jiné jen vačky a ventili..??Bylo by to super..

Re: roura 620ti - turbo - konečná

Napsal: stř led 27, 2010 22:08
od Angličan
seba píše:To téma sem myslel ta kompatibilita hlav rover 620Ti a rover 800.JEstli hlinikovy zaklad je stejný a jsou jiné jen vačky a ventili..??Bylo by to super..
Už jsem to našel a odpověděl tam - pánové vymýšlíte děsivý bejkárny... :shock:

1mm na rozvodu je NIC... to pořeší napínák...
ale hliníková hlava se NESMÍ přebrušovat! Zničíš povrchovou úpravu.
To je pozůstatek z dob "ladění" škodovek... ty měly hliníkovej blok, ale litinovou hlavu! Takže tam nebyl problém odebrat materiálu, kolik kdo uznal za vhodný...
Ale tohle je Rover.
;)

Re: roura 620ti - turbo - konečná

Napsal: stř led 27, 2010 22:14
od Vilém
Já bych si na takovýhle výmysly taky nekupoval Rovera, ale něco jinýho, na co jsou díly všude k mání. Ono ne vždy se všechno povede. O brutálním snižování hlav jsem už taky slyšel, někdy to vyšlo, že motor držel, ale jindy i o roztržený vložce a podobně.

Re: roura 620ti - turbo - konečná

Napsal: stř led 27, 2010 23:01
od seba
Počkejte na srazu az vas to zarazi do sedaček že nebudete moct mluvit:-D:-D:-D

Jinak napinak to vyresi, ale vzhledem k tomu ze ten remen je ozubenej a kdyz snizis hlavu tak proste uhel kliky a vacek vuci sobe se o nakej uhel musi zmenit ne?jako kdyz to hodim o 1mm dolu tak se vyfukova vacka pootoci protismeru hodinovych rucicek kdyz koukam smerem od rozvodu ze strany.a tim padem sací taky, a bude to blbe ovladat ventili a pak to tak nepojede a bude to zrat.NEkapnul jsem na to?

Re: roura 620ti - turbo - konečná

Napsal: čtv led 28, 2010 18:27
od donutil
seba píše:Počkejte na srazu az vas to zarazi do sedaček že nebudete moct mluvit:-D:-D:-D

Jinak napinak to vyresi, ale vzhledem k tomu ze ten remen je ozubenej a kdyz snizis hlavu tak proste uhel kliky a vacek vuci sobe se o nakej uhel musi zmenit ne?jako kdyz to hodim o 1mm dolu tak se vyfukova vacka pootoci protismeru hodinovych rucicek kdyz koukam smerem od rozvodu ze strany.a tim padem sací taky, a bude to blbe ovladat ventili a pak to tak nepojede a bude to zrat.NEkapnul jsem na to?
Já jsem jen starej vůl a moc tomu nerozumím,ale myslím si,že se změní jen kompresní poměr a proto to víc jede.

Re: roura 620ti - turbo - konečná

Napsal: čtv led 28, 2010 18:30
od F.i.s.h.men
Angličan píše:1mm na rozvodu je NIC... to pořeší napínák...
ale hliníková hlava se NESMÍ přebrušovat! Zničíš povrchovou úpravu.
To je pozůstatek z dob "ladění" škodovek... ty měly hliníkovej blok, ale litinovou hlavu! Takže tam nebyl problém odebrat materiálu, kolik kdo uznal za vhodný...
Ale tohle je Rover.
;)

a co se s ni teda dela, kdyz je kriva?
a plati, ze se musi davat novy srouby?

Re: roura 620ti - turbo - konečná

Napsal: čtv led 28, 2010 18:45
od Roman620ti
F.i.s.h.men píše:
a co se s ni teda dela, kdyz je kriva?

Asi koupí nová, to auto bylo pro managery a fajnšmekry :D

Re: roura 620ti - turbo - konečná

Napsal: čtv led 28, 2010 19:30
od snaker
To ROMAN620Ti:
Ve středu bych měl mít jednoho Garretta pro tíčko. Novej za 32tis a DPH z toho sundám. Takže jsem zvědav, jestli to vyjde, po těch všech jobovkách, který jsem obdržel.
Když to nedopadne, tak pak zkusíme u Tebe. Co Ty nato?

Re: roura 620ti - turbo - konečná

Napsal: čtv led 28, 2010 20:15
od Roman620ti
No bez DPH to bude paráda, jen aby to dopadlo. Když ne, tak dej vědět a zkusíme to u mě, je to jedno...kdyžtak aspoň zbyde nějaký dostupný :mrgreen: :D

Re: roura 620ti - turbo - konečná

Napsal: čtv led 28, 2010 20:21
od snaker
Chlap se dušuje, že je v Německu ihned k odběru. Tak uvidíme...
Dám samozřejmě zprávu.
A pak by sis mohl udělat výlet a přijet mi to pomoct přehodit. :oops: :mrgreen:
Strava, byt a pití zdarma. Manželka nikoli!!!! Ale ostatně na Tebe je už moc stará. :D

Re: roura 620ti - turbo - konečná

Napsal: čtv led 28, 2010 20:53
od Angličan
Tak mi to nedalo - jsem starej blázen!
:roll:

Turbo dokážu objednat u Garreta jako takovýho...
:lol:
V zásadě jsou dvě cesty:
1. TD za 24500,- Kč + DPH, ale dodání až v květnu. Bude se teprve vyrábět.
2. TD za 30 000,-Kč + DPH, termín cca 3dny - stáhnou ho od nějakýho odběratele... tuším, že v US.

Každpopádně to objednají po záloze...

Jsem úplnej cvok - takže tohle byl truc... není to obchod. = v případě zájmu prostě předám kontakt... a dál si s tím dělejte co chcete.
;)

Re: roura 620ti - turbo - konečná

Napsal: čtv led 28, 2010 21:17
od snaker
Pane Beneš, blázen možná jste, ale vždy a pouze jen v dobrým! V pohodě, nakonec se ukáže, že po určitým úsilí by se jich po světě pár našlo. Vím, že jste vytrvalej. Dokázal jste mi to, když jsem dělal GO. Teď už věřím, že roura bude zase jezdit. :-)
Začnem postupně, když nedodá ten Jihlavák, tak jdem do dalšího pokusu atd. Já už jsem v pohodě, rozhodnul jsem se, že prostě tohle autíčko jezdit bude a basta.

Re: roura 620ti - turbo - konečná

Napsal: čtv led 28, 2010 22:05
od Roman620ti
snaker píše:Chlap se dušuje, že je v Německu ihned k odběru. Tak uvidíme...
Dám samozřejmě zprávu.
A pak by sis mohl udělat výlet a přijet mi to pomoct přehodit. :oops: :mrgreen:
Strava, byt a pití zdarma. Manželka nikoli!!!! Ale ostatně na Tebe je už moc stará. :D
S tím přehozením to neni nijak složitý, ale osobně raději dávám ruce pryč, až na nějaké jednoduché vyjímky. Jak se říká na dobrotu, na žebrotu, může se tam neco pokazit a člověk si akorát vydělá :lol: To mi připomíná tu olomenout ztrouchnivělou hubičku na chladiči, naštěstí na mojem silverovi, takže sem si akorát vynadal do hroznejch věcí a začal lepit a lepit a nakonec koupil novej chlaďas :lol: Ale jinak rád poradím, to jó :) Každopádně si rovnou sežeň i motorový olej a filtřík, který budeš muset vyměnit, před prvním nastartováním. :P

Kdepak Angličan, ten si poradí a sežene díly aj na veterána :lol: :wink:

Re: roura 620ti - turbo - konečná

Napsal: čtv led 28, 2010 22:15
od Welinka
Snaker- moc vám i Roverkovi držím palce 8)

...Angličan tak nějak podobně před 6ti lety pomohl mně..taky s turbem..u dvoustovky která onemocněla 14dní po tom co jsem ji dostala..dost dramaticky onemocněla :? . To bylo názorů okolí..hned se toho auta zbav,ale už tenkrát jsem věděla že Rovera nedám. Angličan jel dáálku aby se na něho podíval, nakonec i to turbo sehnal..a jezdíme doteď.. věřím tomu co píše Roman, a díky tomu jakou podporu v něm máme se ani toho veterána nebojím..kdo chce jezdit bude 8)