Aha, no to ti nezávidím, to už budeš mít za chvilku Rovera pod sněhem.

No pokud by to bylo špatně podlepený, tak by to tam trošku sáknout mohlo, neměl by se používat oybč silikon na motory, ale taková pasta, možná se tomu říká anaerobní lepidlo, každopádně to je taková husčí tekutina, která mimo nezaschne, jen v tom spoji. Ten hliníkovej nálitek by se měl myslím dotahovat jen na 25Nm, tak to asi někdo dotáhl víc, že závit nevydržel, zybtečná práce navíc

. Jinak u těch vačkovejch gufer snad neni co vypsat, snad jen opatrnost při vyndavání, aby se nepoškrábala vačka v místě kde těsní gufero, ale pokud budeš ty hliníkové díly sundavat, tak gufera vypadnou samy

Jinak tyhle gufera seženeš asi v každejch větších autodílech, je to rozměr ymslím 40x52x7, jednobřitá. Originálem nic nezkazíš, ale je to složitější
