ALE...Kdyby byla spatně nastavená wastegate, tak by to drželo ten tlak,i když nízkej, tak pořád stejnej, TZN. problém je jinde, jestliže turbo tlačilo dost přes manual boost control, zkusil bych ho tam zapojit zpět a nastavit třeba aby to tlačilo těch 0,6baru, jen co to udělá...pokud to bude v pohodě jezdit (nebude cukat, bude tlačit do vyšších otáček), je problém v zapojení toho seriovýho modulátoru, nebo v nějaký hadičče nebo připojení s tím související. Když to bude blbnout, nebo to nebude tlakovat do otáček hledal bych skoro problém v dodávce paliva, zapalování, ucpanej výfuk, katalyzátor, špatně nastavený rozvody, turbo.............
TEĎ MĚ TAK NAPADLO...co hadička/trubička co vede do řídící jednotky, je v pořádku? Kam je připojená v sání? Může bejt problém taky v Map senzoru kterej je v řídící jednotce, s tim by si asi poradila diagnostika

Já už fakt nevím, takhle NA DÁLKU
