Stránka 1 z 1

Rover 620SDI Huli a nejede

Napsal: úte kvě 16, 2017 21:15
od Barty25
Dobrý den, potřebuji radu, mam rover 620 SDI, a když na volnobeh sešlapnu plyn a pustím, tak jakoby zakucká a hned zase v pohodě, a takhle pokažde, a když jedu a sešlapnu to tak to v 2,5tis/ot az nějakych 2,7tis/ot citelne vynechá a pak zase jede, čim by to mohlo byt?, a dneska se mi i stalo ze najednou auto nejelo, a hulilo strašne cerne, moc děkuji předem za rady...

Re: Rover 620SDI Huli a nejede

Napsal: úte kvě 16, 2017 21:53
od KajaMesaja
Ahoj, zkus co to dělá když vyndáš vzduchový filtr :?:

Re: Rover 620SDI Huli a nejede

Napsal: stř kvě 17, 2017 9:08
od Barty25
Ten jsem daval nový....mě spis napadlo a par lidi už mi to i řeklo že to budou asi vstřiky.....tak je dneska vyndam a necham si je zkontrolovat...ale dekuji za radu :)

Re: Rover 620SDI Huli a nejede

Napsal: stř kvě 17, 2017 9:45
od roverix
Preventivně zkontroluj, jestli není v sání nacuclá hadra nebo kuna.

Re: Rover 620SDI Huli a nejede

Napsal: stř kvě 17, 2017 10:01
od Trunda
Ivošu, ty mě s tímto doporučením vždycky děsně pobavíš :lol:

Re: Rover 620SDI Huli a nejede

Napsal: stř kvě 17, 2017 21:02
od Barty25
Dobry den tak uz jsem asi prisel cim to je, a jak je na podllaku ten valecek tak do nej vede takova zelezna trubicka da se rict a ta nechodi, po pridani plynu mi bylo receno ze se musi hybat, a nic nedela?, cim to muze byt?....dekuji

Re: Rover 620SDI Huli a nejede

Napsal: stř kvě 24, 2017 18:48
od olson
Příčin může být hromada, těžko se to takto na dálku posuzuje. Ale než hned vytahovat vstřikovače, tak by chtělo projít vše, co je snáze přístupné. Viz i ta doporučení výše ohledně sání. Osobně bych doporučil revizi všech konektorů v motorovém prostoru co mají něco společného s řízením motoru.
Tím co je popisováno v posledním příspěvku je zřejmě myšlena regulace obtoku turbodmychadla, tzv. waste gate. Není to ale ovládáno podtlakem, nýbrž přetlakem - jak roste plnicí tlak otvírá se i obtok na výfuku. Začíná to ale fungovat až ve vyšších otáčkách. Ručně to jde ztuha, pružina za membránou je celkem silná. Může být třeba prasklá membrána, ale častější je zlomená hadička. Jak časem a teplotou vystárne a ztvrdne, tak se pak láme. Funkčnost lze odzkoušet připojením na zdroj tlakového vzduchu, třeba kompresor.