Stránka 1 z 1

Vypadek motoru pri razeni

Napsal: stř črc 30, 2008 13:47
od diplogras
:evil: Divoka vec.U 620 SDI, po cca 50 km citim vyraznou ztratu vykonu-do kopce v 3ti rychlosti ani omylem- pak, pri razeni, otackomer spadne na nule, a motor nasledne chcipne. Razeni na dvojce a uvolneni spojky pak naskoci, ale dalsi razeni, znamena to same. Na prvni semafor po slapnuti na spojce je beznadejne mrtvi, vratim klic na nule, chci to startovat a nic. Jako kdyby nemel palivo-pritom nadrz je plna (tankuji bezmilostne jen u OMV/SHELL - zadne TESCO apod.)Necham to chvili vychladnout, pak ztezi nastartuje, ale trese se radici paka, otackomer skaka od 800 na 1000 a pak spadne, a jsem opet na nule. Nastartuji znovu, slapnu na plyn, a on nic, ani o 100 otacek navic. Teprve po minute se rozhodne spolupracovat, vse funguje jak ma. Ale vydrzi to jen dalsi 2 km, a jsem opet kde jsem byl. pak opravdu misim ho nechat vychladnout, min 10 minut. Veskere filtry byly pred 2 tydny vymenene.Na tester se nic neukazalo. Vitam veskerou radu, aspon co muze a nemuze byt. Dekuji

Re: Vypadek motoru pri razeni

Napsal: stř črc 30, 2008 15:59
od Fujitsu
To vypadá na závadu mechanického původu. Co voda v nádrži? Nepřidřel jsi to někde? Nekouří to?

Re: Vypadek motoru pri razeni

Napsal: stř črc 30, 2008 16:13
od Roman620ti
No spíš bych to viděl na nějakou elektronickou kravinku, ale co to může bejt, toť otázka... Asi bych zkusil projít všechny konektory a dráty, za to nic nedáš. Třeba fakt jen někde dochází ke špatnému kontaktu a nebo taky ne :|

Re: Vypadek motoru pri razeni

Napsal: stř črc 30, 2008 23:25
od diplogras
Fujitsu píše:To vypadá na závadu mechanického původu. Co voda v nádrži? Nepřidřel jsi to někde? Nekouří to?
1) voda v nadrze - bych to nerekl
2) je to naftak, tak maximum slo na 4200-4400 a nekouri to

3) Vono na trasu Praha-Poprad, delal mi problemy az ke konci, a pak zpet, az jsem se dostal z dalnice na Jizni Spojku, ktera nebyla zrovna volna.
Zda se mi ze musi neco byt okolo nejakeho cidla, ktere udava pocet otacek ve volnem behu. Jako kdyby nic mu nerekl ze tech 800 otacek musi nejak udrzovat. Pri plynule jizde, treba na dalnice, je to v pohode, nic se mu nestane, i kdyz ujedu 200 km, pak ale kdyz jsem v zasekanem provozu, tak to je horsi. O vikendu jsem jel na Slapech, no, a po 30 km jsme uvizly v kolone, a uz to zacalo. Slapnul jsem na spojku a ono to chicpnul. Na ceste zpatky, jsem sotva dojel domu,a bylo fakt umeni drzet ho v behu v kolone, musel jsem furt mit minimalne 1200 otacek, jinak by se neudrzel.

dostal jsem rady typu:
- cidlo otackomeru
- volnobezna triska
- palivove cerpadlo.

Fakt se s tim nevim rady...a pekelne to stve.

Re: Vypadek motoru pri razeni

Napsal: čtv črc 31, 2008 10:03
od Fujitsu
Odhadoval jsem to podle toho, že jsi psal, že ti motor do kopce vadne a ztrácí výkon, následně chcípá.... Vzhledem k tomu, že je to nafťák tak ti asi moc neporadím, ale palivové čerpadlo bych vyloučil, když to tam stíhá tlačit na dálnici, proč by nemělo na volnoběh? Volnoběžná tryska - ono to nějakou má? Sem myslel že takovéhle věci se montovali naposledy do karburátorových strojů. A čidlo otáčkoměru...nevím jak je to u nafťáka ale u benzínu si otáčkoměr bere pulzy z indučky a určitě fce otáčkoměru nemá vliv na fci motoru - volnoběhu. Viděl bych to na zasrané čidlo - čeho to ti říct nedokážu, jak řikám, nemám s nafťákem zkušenosti, nebo škrtící klapku, jestli to nějakou má.

Re: Vypadek motoru pri razeni

Napsal: čtv črc 31, 2008 22:08
od Xvas
kdyby to jen bralo vykon tak to bude vaha vzduchu ale kdyz ti to takhle divoci tak nevim.hold budes muset asi zajet do servisu

Re: Vypadek motoru pri razeni

Napsal: čtv srp 21, 2008 17:37
od buchr
Nevím co je to za závadu ale dělá mi to samé,někdy stopuje ve výkonu někdy ve volnoběhu,
potom svítí kontrolka motoru a nejde nastarovat ,jindy zase jede jako ďábel.
Můj mechanik si neví rady (roveru moc nerozumí) poraďte někdo servis ,středočeský kraj,
Praha díky Buchr.