Stránka 1 z 1

Přestavba motoru 2.0atmo na 2.0Ti

Napsal: pon kvě 28, 2018 11:31
od MíraMT
Zdar, koupil sem na díly rovera s padlým motorem, že jeho motor využiju na náhradní díly do svého turbo kabrioletu. to nebude problém, v motoru sou tři zdravý písty, stačí mi jeden. jde ale o to že ta 620 je v perfektním stavu a nemám srdce na to jí rozebrat a zrušit. jenže v původním motoru se ohnula ojnice a rozpadl píst. klika, blok, i hlava sou dost požkozený. dalo by se použít blok z atmosféry, a postavit do něj novej kovanej motor?

Re: Přestavba motoru 2.0atmo na 2.0Ti

Napsal: pon kvě 28, 2018 11:40
od Trunda
A to jsi tedy koupil 620 si? Ta totiž má motor z Hondy. Atmo dvoulitry shodné s Ti se do R600 nedávaly.

Re: Přestavba motoru 2.0atmo na 2.0Ti

Napsal: pon kvě 28, 2018 21:09
od olson
Jestli tomu rozumím dobře, tak koupená šestistovka na díly je 2.0ti s vysypaným motorem, tedy motorem Rover. A dotaz zní, zda lze ten zbytek motoru, co je dobrý, přeskládat do bloku z atmosférického motoru. Nikoliv tedy do Hondy 2.0Si ale do Rover motoru 2.0, které se v atmosférickém provedení dávaly jen do čtyřstovek. No blok by měl být stejný, takže z tohoto pohledu by to mohlo jít. Ale to by chtělo aby se k tomu vyjádřil někdo, kdo má k takovýmto věcem blízko. Napadá mě J0hny, seba, lenham3, roverix, Zakar.

Kdysi byla i taková diskuse, a možná že to bude i nějaké téma zde na fóru, zda by se ten atmosférický Rover 2.0 z čtyřstovky dal nastrojit s turbem. Tedy samozřejmě po výměně pístů, klik, atd.

Re: Přestavba motoru 2.0atmo na 2.0Ti

Napsal: pát čer 01, 2018 10:18
od MíraMT
JJ, přesně jak říká olson, použít atmo motor z 220 nebo 420, což je atmo verze motoru rover. o motoru honda 2.0i v 620si sem taky přemýšlel, ale přišlo by mi škoda obětovat samosvor, protože je motor na druhé straně a tudíž nelte použít PG1 převodovku. výhoda honďáckýho motoru je zas ta, že turbo kit nejni problém koupit, turbo písty stojej asi 6000,- oproti 17000,- do rovera, není zas takový problém ho osadit V-TEC hlavou a tak různě. ale vypadá to že zatím budu věrnej roveřímu 20T4G, přecijen slouži dobře a 206kw a 380Nm není na seriový motor vůbec špatný. někde se snad nějakej sežene.