Rover 620Ti nestartuje.(Generálka motoru)
Rover 620Ti nestartuje.(Generálka motoru)
Čau koupil jsem rovera 620Ti rok 1997 s udajně prasklám těsněním pod hlavou.Přijel jsem auto nak tak nastartovalo zdálo se že jede na 3 válce, bylo v něm málo oleje a žádná voda.Vodu jsem dolily a jeli cestou to pořád vařilo prolil sem asi 30 litrů vody.(40km).
Těsně před cílem auto při brždění ccíplo(už předtím chcípalo ppři nízkých otáčkách, ale jen někdy),nyní ale nenaskočilo.Odtáhli sme ho ze silnice a nastartovaly přes kabely z mého dieselu.Motor s emusel držet v otáčkách jinak to zas chcíplo.To jsme byly 1km od cíle.Tak sme to drzeli a jeli pod plynem ale nad serpentynou to zas chcíplo a už to nešlo nastartovat ani přes kabely.Tak jsme to odtáhly.
Druhý den jsem koupil nové svíčky v domnění že odešly když to běželo na 3 válce tak žě odešla i 2há svíčka.Svíčky ale nepomohly.(koupil sem brisk ultra jednocípé za 200 všechny což asi nebude to prave orechove.),JE možné že to bylo uchlastané?Dnes to jdu skusit nechal jsem přes noc venku svíce aby to vyschlo.Je možné že to je svícema?Už jsem objednal Vliny od NGK a nove kabely od NGK.(jake doporučujete svíčky pro 620Ti)?Z pod auta kape voda a když začnu startovat tak to začne téct proudem.MYslíte že to je nějaká netěsnost nebo vadná pumpa?A co byste doporučovaly aby ten motor naskočil?Jinak hlava pujde dolu necham ji srovnat novy těsnění ventili zabrousit ....Ale než to budu dělat chci aby to před tímto ůkonem běželo.Díky předem
Těsně před cílem auto při brždění ccíplo(už předtím chcípalo ppři nízkých otáčkách, ale jen někdy),nyní ale nenaskočilo.Odtáhli sme ho ze silnice a nastartovaly přes kabely z mého dieselu.Motor s emusel držet v otáčkách jinak to zas chcíplo.To jsme byly 1km od cíle.Tak sme to drzeli a jeli pod plynem ale nad serpentynou to zas chcíplo a už to nešlo nastartovat ani přes kabely.Tak jsme to odtáhly.
Druhý den jsem koupil nové svíčky v domnění že odešly když to běželo na 3 válce tak žě odešla i 2há svíčka.Svíčky ale nepomohly.(koupil sem brisk ultra jednocípé za 200 všechny což asi nebude to prave orechove.),JE možné že to bylo uchlastané?Dnes to jdu skusit nechal jsem přes noc venku svíce aby to vyschlo.Je možné že to je svícema?Už jsem objednal Vliny od NGK a nove kabely od NGK.(jake doporučujete svíčky pro 620Ti)?Z pod auta kape voda a když začnu startovat tak to začne téct proudem.MYslíte že to je nějaká netěsnost nebo vadná pumpa?A co byste doporučovaly aby ten motor naskočil?Jinak hlava pujde dolu necham ji srovnat novy těsnění ventili zabrousit ....Ale než to budu dělat chci aby to před tímto ůkonem běželo.Díky předem
Miluji Rover Club. T16 turbo power.
-
- Příspěvky: 24
- Registrován: sob kvě 10, 2008 20:16
- Bydliště: Lichnov u Bruntalu
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 620Ti nestartuje.
Aby ses nedivyl že bude !&@#! hlava nebo skřivený blok, jestli to pořad vařilo tak bych stím asi nejel.Svičkama to byt muže ale taky nemusí Bohužel do benzínu nedělam...
Re: Rover 620Ti nestartuje.
Vařilo to protože odtejkala voda jinak když se dala než vytekla tak to bylo ok a projížděl to s náma a jelo to krásně.S tím že je možná prasklá hlava jsem to koupil.Teť řeším abych to nastartoval.Mišak píše:Aby ses nedivyl že bude !&@#!á hlava nebo skřivený blok, jestli to pořad vařilo tak bych stím asi nejel.Svičkama to byt muže ale taky nemusí Bohužel do benzínu nedělam...
Miluji Rover Club. T16 turbo power.
Re: Rover 620Ti nestartuje.
Jestli je v prdeli hlava, tak to nepojede-nemá kompresi.
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=228" onclick="window.open(this.href);return false;
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.
Re: Rover 620Ti nestartuje.
Já bych nejdřív řešil co tomu vlastně je. Vždyť to je prasa... takhle to trápit - bez oleje, bez vody. Tím můžeš oddělat ještě kde co okolo a nadělat ještě mnohem větší škody. Dal bych to do servisu a nezkoušel bych to řešit sám na dvorku. Tyhle motory jsou dost složitý a citlivý - to neni š120 nebo žigulík, který se opravovali důraznym poklepem. Pokud s timhle někdo nepočítá a je mu líto koruny za servis, ať si nekupuje Rovera!
Stanik ROVER 75 CDT (do 02 2010), JAGUAR S-TYPE 4.0 V8 (od 02 2010 do 06 2013), BMW E91 (od 05 2013)
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: Rover 620Ti nestartuje.
No jestli Ti teče hodně vody, tak to musíš vypozorovat odkud. To snad nemůže bejt tak těžký, pókud Ti to teče proudem. Vodní pumpa je hned pod víčkem nalkévání oleje, dole na levé straně vede do ní velká hadice z kovové trubky za chladičem. Z druhé strany vodní pumpy je servočerpadlo a maj společnou řemenici. To těsnění je hrozná noční můra, snad nebude špatná hlava, ale určitě si zjisti, jestli se nemusí i na tenhle motor měnit všechny šrouby hlavy. Hodně se o tom o Roverech píše a así to bude i na tenhle motor nutné, jinak to prej hned foukne znovu, protože budou sřouby natáhlé. Svíčky se do Rovera dávali NGK a i BERU, musej to mít v katalogu, jaké číslo a mě ty BERU stály taky málo, tak do 200kč, myslím... Ale mělo by to bejt jedno, co je to za značku, jen mít správný typ.
P.S. Jakého jsis koupil, barva interiéru a laku? Jednoho chtěl kupovat kolega, byl myslím tmavě modrej a béžovej interiér a měl taky udajně špatné těsnění hlavy, ale to byl myslím rok 99
Jo a ještě mě tak napadlo napsat, aby jsi s tím už raději nejezdil a nedráždil, pokud bylo v okruhu málo vody, nemuselo se dostatečné množství dostat do turba, které voda chladí a při velkém zatížení se musí nechat motor pár minut běžet na volnoběh, nebo pomalou jízdou, aby se dochladilo. Pokud by nemělo vodu, byla by vetší pravděpodobnost, že se vysokou teplotou zdeformuje. Tak na to POZOR
P.S. Jakého jsis koupil, barva interiéru a laku? Jednoho chtěl kupovat kolega, byl myslím tmavě modrej a béžovej interiér a měl taky udajně špatné těsnění hlavy, ale to byl myslím rok 99
Jo a ještě mě tak napadlo napsat, aby jsi s tím už raději nejezdil a nedráždil, pokud bylo v okruhu málo vody, nemuselo se dostatečné množství dostat do turba, které voda chladí a při velkém zatížení se musí nechat motor pár minut běžet na volnoběh, nebo pomalou jízdou, aby se dochladilo. Pokud by nemělo vodu, byla by vetší pravděpodobnost, že se vysokou teplotou zdeformuje. Tak na to POZOR
2x Rover 620ti
Re: Rover 620Ti nestartuje.
Já jsem to chtěl domu nechat dopravit na odtahovce.Bylo mi řečeno že to nevaří že to dojede.Cestou jsem zjistil že to vaří a ještě se vyšrouboval odvzdušňovák a protikus zapad dovnitř tak jsem ho vyndal ale do hadice už nedostal takže jsem to musel oblepit páskou.Já bych s tím nikdy nejel.A když šla teplota do červena zastavil sem a dolil vodu a pockal...Teť motor ani nenastartuje.Potřebuju ho natočit.Jo a je možné že nemá už kompresy ani na to aby nastartoval?Odkud teče voda zjistím jak to dám na jámu ale k tomu to musim nastartovat...Jinak sem koupil 620ti modre barvy seda kuze vse v elektrice klima...za 28 000 Líto peněz za servis mi je a ani tam nemám auto jak dostat je me 19 a musim to opravit sam.Ptam se na rady a rada zejed si do servisu je pro me bezcena.
to že tam neni olej sem zjistil až kdyyž to bliklo tak jsem kouk a bylo na konci rysky jen..jinak bych na tom nejel.
Jak poznam jestli to neni zadřeny nebo tak něco?Starter normalne motorem toci ale zda se mi jakoby ztezka.
NEmá někdo servisni navod nebo tak něco?
to že tam neni olej sem zjistil až kdyyž to bliklo tak jsem kouk a bylo na konci rysky jen..jinak bych na tom nejel.
Jak poznam jestli to neni zadřeny nebo tak něco?Starter normalne motorem toci ale zda se mi jakoby ztezka.
NEmá někdo servisni navod nebo tak něco?
Miluji Rover Club. T16 turbo power.
Re: Rover 620Ti nestartuje.
Nechápu, jak si to chceš opravit sám, když tomu nerozumíš. Motor nejsou brzdy. Jistě, když je v háji těsnění a nejsou tlaky, tak to nechytí . Zkusit roztáhnout-větší otáčky možná chytí. Nebo pujčit tlakoměr a změřit tlaky.
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=228" onclick="window.open(this.href);return false;
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.
-
- Příspěvky: 1103
- Registrován: pon zář 17, 2007 9:39
- Bydliště: Mezi Benešovem a Táborem +420603474419 rover.sinogl@email.cz
Re: Rover 620Ti nestartuje.
Nechápu proč se snažíš nastartovat auto s prokazatelně vadným těsněním pod hlavou.Pokud máš ve válci vodu tak to nenastartuješ ! A pokud to budeš roztahovat ohneš ojnici a tím jsi skončil.Píšeš,že je ti 19.Nevím jaká je tvá profese ale pustit se do opravy motoru u tohoto vozidla není tak jednoduché.Je třeba to udělat profesionálně.Ten motor má 200 koní.To není Škoda 120 aby jsi to dělal někde doma na dvorku.Každopádně hodně štestí a napiš jak to dopadlo.
ZAKAR Rover 214 Si,Land Rover Discovery,Rover 111L
- Fujitsu
- Příspěvky: 1187
- Registrován: stř zář 19, 2007 21:04
- Bydliště: Lanškroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 620Ti nestartuje.
Další pokus o opravu motoru na zahradě? Jeden takový už tady byl a moc slavně nedopad. Upřímě řečeno, pokud nemáš cca 1000,- na zjištění rozsahu závad odborným mechanikem, nevím, proč si takové auto v podstatě v nepojízdném stavu vůbec kupuješ.
Když už na tom chceš ušetřit každou korunu, moje rada je taková, zajeď nebo si přivolej mechanika co tomu rozumí, ať ti řekne co tomu zhruba je a co je potřeba udělat, takhle přez net ti těžko někdo poradí, když to neviděl na vlastní oči. Podle toho co ti řekne mechanik se pak sám rozhodneš, co jsi schopný si udělat sám a případně se do toho pustíš, nebo to necháš na někom jiném, zkušeném a budeš vědět že je to v pořádku a že se na to můžeš spolehnout. Pravda, budeš si na to muset něco našetřit, ale bez toho to nejde. Přesně před rokem jsem byl v podobné situaci, naskytla se dobrá nabídka na koupě Rouvra za stejné peníze co jsi ho koupil ty, motor jsem měl jakž takž v pořádku, ale auto bylo po havárce, takže na tom byla spousta práce. V té době jsem byl taky ještě student a škudlil každou korunu na opravy, něco jsem si musel popujčovat. No a kýžený výsledek, kdy bylo auto provozuschopné se dostavil až v únoru, tzn. skoro celou zimu stálo buď na dvorku nebo u kamaráda co mi to opravoval v garáži. A doteď na něm průběžně něco opravuju nebo vylepšuju, až teď v září, když jsem sehnal trochu peněz navíc, sem nechal udělat rozvody a těsnění pod hlavou, nemusel jsem, auto jezdilo a možná řekneš, proč jsi "zbytečně" vyhodil 10k? Každého věc co autu dopřeje a jak dlouho chce, aby mu sloužilo. Tím jsem chtěl jenom říct, že pokud chceš už na tak levně koupeném autě ještě co nejvíc šetřit, určitě se ti to vymstí a ve výsledku zaplatíš ještě víc, i já už teď vím, co bych nikdy neudělal a co bych dělal určitě jinak....hold se člověk pořád učí.
Jinak jenom pro inspiraci, tady jsou ke stažení servisní manuály: http://www.dj-jeytee.com/MGRover220SDi.htm
Když už na tom chceš ušetřit každou korunu, moje rada je taková, zajeď nebo si přivolej mechanika co tomu rozumí, ať ti řekne co tomu zhruba je a co je potřeba udělat, takhle přez net ti těžko někdo poradí, když to neviděl na vlastní oči. Podle toho co ti řekne mechanik se pak sám rozhodneš, co jsi schopný si udělat sám a případně se do toho pustíš, nebo to necháš na někom jiném, zkušeném a budeš vědět že je to v pořádku a že se na to můžeš spolehnout. Pravda, budeš si na to muset něco našetřit, ale bez toho to nejde. Přesně před rokem jsem byl v podobné situaci, naskytla se dobrá nabídka na koupě Rouvra za stejné peníze co jsi ho koupil ty, motor jsem měl jakž takž v pořádku, ale auto bylo po havárce, takže na tom byla spousta práce. V té době jsem byl taky ještě student a škudlil každou korunu na opravy, něco jsem si musel popujčovat. No a kýžený výsledek, kdy bylo auto provozuschopné se dostavil až v únoru, tzn. skoro celou zimu stálo buď na dvorku nebo u kamaráda co mi to opravoval v garáži. A doteď na něm průběžně něco opravuju nebo vylepšuju, až teď v září, když jsem sehnal trochu peněz navíc, sem nechal udělat rozvody a těsnění pod hlavou, nemusel jsem, auto jezdilo a možná řekneš, proč jsi "zbytečně" vyhodil 10k? Každého věc co autu dopřeje a jak dlouho chce, aby mu sloužilo. Tím jsem chtěl jenom říct, že pokud chceš už na tak levně koupeném autě ještě co nejvíc šetřit, určitě se ti to vymstí a ve výsledku zaplatíš ještě víc, i já už teď vím, co bych nikdy neudělal a co bych dělal určitě jinak....hold se člověk pořád učí.
Jinak jenom pro inspiraci, tady jsou ke stažení servisní manuály: http://www.dj-jeytee.com/MGRover220SDi.htm
Rover 416Si, 1997, šedá kůže, Platinum Silver
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212 www stránky: http://www.fuji.estranky.cz
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212 www stránky: http://www.fuji.estranky.cz
Re: Rover 620Ti nestartuje.
Ty manuály mi nejdou stáhnout. A ja nechci ušetřit každou korunu.JEn co mužu udělam si sám.Než zjistím co a jak se přesně dělá nebudu do toho kuchat nejsem blázen.Proto jsem se přišel zeptat a z toho co píšete mi rychle dochází že to nebude žádná sranda.Jen přemýšlým nad tím proč to přes kabely šlo nastartovat 2x a po 3 už ne:(Jinak ten motor udělam celej kompletně a nebudu na něm šetřit.Mám druhé auto a tohle jsem si koupil že ho budu dělat a prozatím budu jezdit ve starym.Jinak dělam strojni prumyslovku.Teť musim sehnat ten kompresiometr a změřit tlaky.Případně zkusit se správnejma svíčkama.No když to nechytne tak pude dolu hlava necham ji srovnat atd nove těsnění pod hlavu a kolem driku ventilu nove rozvody a pak už to snad chytne.Snad nebude zkřivenej blok motoru.Jak se to dozvim.Auto stoji před garáží...
Miluji Rover Club. T16 turbo power.
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: Rover 620Ti nestartuje.
Těžko říct, ale musí se uznat, že ten motor byl chudák. Jako jet s ním s vědomím, že nemá odvzdučnovací šroub + další netěsnosti systému a ještě se špatným těsněním je fakt mazec. Když vemu že ten otvor po šroubu má tak 5mm, tak to muselo bejt stále pod minimem a stokrát jste museli zastavovat a dolejvat. Se dívím, že jste ho netahli rovnou za tou ropou, za jízdy s vyplím motorem tím volantem jde řídit, i když teda hůře. Ale s tím už nic nenaděláš, akorát můžeš doufat, že to přežije a nebo zkusit cenu celého motoru na vrakovišti.
A druhá věc je ta, že pokud je to už přidřené nebo zapečené, tak to těsnění budou vyhozené peníze, tak chápu, že to chceš před výměnou zprovoznit a píšeš, že startér sotva točí motorem, jo? Jedině ještě zkusit nabít pořádně baterku, jestli by to bylo lepší, jinak to nevypadá moc dobře...
A druhá věc je ta, že pokud je to už přidřené nebo zapečené, tak to těsnění budou vyhozené peníze, tak chápu, že to chceš před výměnou zprovoznit a píšeš, že startér sotva točí motorem, jo? Jedině ještě zkusit nabít pořádně baterku, jestli by to bylo lepší, jinak to nevypadá moc dobře...
2x Rover 620ti
Re: Rover 620Ti nestartuje.
Ten odvzdušnovák jsme tu díru zalepily nejakou asfaltovou paskou nebo gumovou neco takovyho ale propalilo se to.KDybych to bejval veděl tak to jednoznačně necham dovezt prez odtahovku ale bylo mi řečeno že to ani nevaří...no příšerný ten motor je chudak uplne nejvic je mi ho opravdu líto.No tak když jsou venku svíčky tak se točí pekne a kdyz je tam dam tak nevima le zda se mi ze to jde stuha.Mozna ze tam enni olej nebo ze to proste nechyta nevim jakej to má mít zvuk..Ale zdá se mi jakože šoupe.Noa kdyžtak jedině výbrus ale zase písty budou dost drahy asi. Zitra bych mozan mel ten tlakoměr tak uvidim.NA kolik myslíte že vyjde bez dokladu výměna těsnění pod hlavou + rozvody bez materiálu?
Ps baterka je tam plne nabyta z dieselu 71ka tak tim to nebude...
A za dieselem sme to netahli protože sme ho sebou neměli...
Jo ještě mne napadlo..Kdyby to bylo přidřené a směs se zapálila tak když má startér sílu otočit motorem tak asi i po zapaleni směsi byť jen na chvíli by došlo k roztočení motoru ne?Než by se zadřel...Ale on nenaskočí i když startér točí..Tak to bude něco se zapalováním nebo s malým kompresním tlakem ne?..
Ps baterka je tam plne nabyta z dieselu 71ka tak tim to nebude...
A za dieselem sme to netahli protože sme ho sebou neměli...
Jo ještě mne napadlo..Kdyby to bylo přidřené a směs se zapálila tak když má startér sílu otočit motorem tak asi i po zapaleni směsi byť jen na chvíli by došlo k roztočení motoru ne?Než by se zadřel...Ale on nenaskočí i když startér točí..Tak to bude něco se zapalováním nebo s malým kompresním tlakem ne?..
Miluji Rover Club. T16 turbo power.
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: Rover 620Ti nestartuje.
Kdysi jsme si nechal měnit rozvody v Hondě a za práci si řekli něco kolem 2800kč. Ale dělalo to nějaké hova.do a musely se dělat po 5000km znovu. To už mi je udělal brácha zadarmo
Pokud bez svíček točí motor rychle a se svícema ztěžka, tak by to mohlo bejt ok a traba bude mít aj dobrý tlaky. Jsem zvědavej, až je změříš. A jiskry to hází? U tohoto motoru žádnej klasickej rozdělovač neni, jenom taková cívka, do které vedou kabely od svíček. Ta je nerozebiratelná. A jestli tam jde i benzín, tak to bude velkej oříšek pro nějakého šikovného mechanika...
Pokud bez svíček točí motor rychle a se svícema ztěžka, tak by to mohlo bejt ok a traba bude mít aj dobrý tlaky. Jsem zvědavej, až je změříš. A jiskry to hází? U tohoto motoru žádnej klasickej rozdělovač neni, jenom taková cívka, do které vedou kabely od svíček. Ta je nerozebiratelná. A jestli tam jde i benzín, tak to bude velkej oříšek pro nějakého šikovného mechanika...
2x Rover 620ti