Stránka 1 z 2

rover 620sdi prosím radu

Napsal: čtv úno 05, 2009 19:46
od duzy
zdravím no chci jen vědět jestli se stim někdo setkal když dam plny aš na podlahu tak kolem 3000 to začne hrozně cukat fakt hodně a a když jedu normálně tak mezi 2800aš 3000 je hrozná prodleva fakt se blbě předjíždí děkují za všechny rady

Re: rover 620sdi prosím radu

Napsal: čtv úno 05, 2009 20:32
od Roman620ti
No nevím jestli pomůžu, ale mě to dělalo toto: Když jsem chtěl předjet a dal plnej, tak mi to kolem těch 3000ot začlo trhat celým autem, jakoby motor šel a najednou chcípl a zase šel...no hrozné škubání a když jsem jel normálně a pedál jen lechtal, tak auto plynule zrychlovalo až k 7000ot. Pak jsem třeba zkoušel dát na 1čku plnej na asfaltu a škubání tam bylo, když jsem to samé udělal na hlíně tak v pohodě hrabal do omezeovače. U mě to dělal vadný podtlak turba, mám sice 2.0ti v benzínu, ale za zkoušku nic nedáš. Ten podtlak vyzkoušíš lehce, stačí odpojit podtlakovou hadičku a když do ní foukneš směrem do podtlaku, tak nesmí jít profouknout. Když to půjde normálně profouknout nebo nadechnout, je prasklá membrána. To rozebrat nejde, ale já celej podtlak sehnal za 1500kč z vrakoviště. U 2.0sdi se mi líbil přístup k turbu, je tam hodně místa na ruce :-D :P

Re: rover 620sdi prosím radu

Napsal: čtv úno 05, 2009 20:34
od masternet
Mně to u 620 ti dělala špatná membrána na turbu. Ta ovládá obtok turba a jeho správné otáčky, pokud jsem to správně pochopil.

Re: rover 620sdi prosím radu

Napsal: čtv úno 05, 2009 20:47
od duzy
dikí za radu zítra to hned vykouším

Re: rover 620sdi prosím radu

Napsal: čtv úno 05, 2009 20:54
od Zakar
Já bych nesrovnával benzína s dieslem.Zrovna takto se může projevovat omezený průtok nafty.

Re: rover 620sdi prosím radu

Napsal: čtv úno 05, 2009 20:57
od Roman620ti
masternet - Taky si měnil, jo? :-D Ona ta membrána ovládá tu klapku v turbu ve výfukové části, když se otevře, tak výfukové plyny jdou rovnou do výfuku, když je zavžená, tak vše jde přes lopatky a tlačí vzduch do hadic. Ono se to turbo točí pořád, akorát záleží jak hodně rychle podle množství výfukových plynů, co ho roztáčí. Když už je velký přetlak v hadicích, tak se akorát otevře ta klapka a tím dojde ke snížení množství protékajích plynů přes lopatky a tím menší množství nasávaného vzduchu pro motor. Vysvětluji si to tak, že když už byl velký přetlak ve výstupních hadicích a podtlak neotevřel klapku tak řídící jednotka odpojí zapalování, nebo něco podobného. Proto to jsou takové hrozný škubance. Opravdu mi to nedělalo dobře, zvlášť když to udělalo při předjíždění kamionu a proti mě přibližující se světla. Fuj, ještě že se to povedlo a můžu vychutnávat sílu anglických svalů 8)

Jinak jak píše kolega Zakar, může to bejt něco úplně jiného, tohle mi to jen připomělo, tak jsem to sem napsal :wink:

Re: rover 620sdi prosím radu

Napsal: čtv úno 05, 2009 21:17
od duzy
jak muže byt ovlivněný průtok nafty? filtr nafty mam novej

Re: rover 620sdi prosím radu

Napsal: sob úno 07, 2009 9:04
od duzy
tak sem to skoušel a jeto v pořádku ale když odpojím hadičku od Snímače tlaku sacího potrubí tak to jede v pořádku hadičku sem ucpal šroubem aby to nesyčelo tak nevím jestli je to ono? :-D :lol:

Re: rover 620sdi prosím radu

Napsal: sob úno 07, 2009 9:33
od Roman620ti
Tak pokud to nešlo profouknout, tak je to něco jiného :D A jak tady píšeš, že když odpojíš a ucpeš podtlakovou hadičku, tak ti to necuká? To je divný :idea:

Re: rover 620sdi prosím radu

Napsal: čtv zář 08, 2011 16:02
od duzy
zdravím mam jeden problém asi to je vstřikovací čerpadlo měnil ho někdo jak to je s imobilizérem mužů koupit čerpadlo a pojede nebo musím na diagnostiku mam ještě jeden problém hrozně mě vibrovaly přední brzdy tak sem vyměnil kotouče ale je to furt stejné nevíte čim to muže byt děkuji za odpovědi

Re: rover 620sdi prosím radu

Napsal: pon zář 12, 2011 19:04
od alesek37
Zdravím všechny ve spolek. Dnes jsem celý den dělal brzdy na R620sdi, nakonec šly povolit ovzdušnováky, takže se ovzdušnil předek zadek.
Ale problém je v tom že mi zůstává viset pravý přední třmen možná i levý. Jsou tam nové kotouče, teď jsou spíš fialovomodrý, a to i po vyndání pístku,vyčíštění a bůh ví co všechno. Čistily se vodítka,pístky. Během jízdy několikrát člověk šlápne na brzdu, jenže mě ztuhne pedál a když nechám auto dojet k červený nebo k přejezdu tak zastaví jako bych šlápl na brzdu, ale přitom nebrzdím. Už jsem z toho docela zoufalej. V čem může být problém????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
MOC MOC děkuju za rady,nebo návody.
Aleš M.B.

Re: rover 620sdi prosím radu

Napsal: pon zář 12, 2011 19:17
od Roman620ti
No pokavaď sou pístky opravdu vyleštěný a vyčištěný bez koroze spolu snovýma manžetkama tak by to už musela bejt třeba vadná hadice, jenže je divný že by byly obě, jestli píšeš že ti to dělaj obě strany. Někdy se ta hadice zbortí a tlak jde pouze při prždění, ale po pustění brzdy se ten tlak v třmenu už nedokáže vrátit přes tu poškozenou hadici a stále přibržduje, opticky to moznat nejde. Ale to by musela bejt opravdu ohromná náhoda, že by se tohle stalo u obou hadic, takže to bude asi ěnco jinýho

Re: rover 620sdi prosím radu

Napsal: pon zář 12, 2011 19:31
od alesek37
nejdřív takto zlobil levý a teď pravý, ale ten fest. Je to jak říkáš prostě se nevrátí. A nemůže to dělat třeba hlavní válec?????????????????????????????
Fakt si nevím rady. :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?:

Měl bych i více dotazů,mohl bych se zeptat?????

Re: rover 620sdi prosím radu

Napsal: úte zář 13, 2011 16:15
od alesek37
Pomůže mi někdo??? :cry: :cry: :cry:
Ještě bych se vrátil k těm třmenům, když jsme ovzdušňovali předek tak pedál šel hrozně ztuha dolů, a bylo jedno jestli levá nebo pravá strana.
Ale když se dělal zadek tak byl pedál v momentě dole.

Re: rover 620sdi prosím radu

Napsal: úte zář 13, 2011 16:35
od Roman620ti
nO POKUD JE ODVZDUŠKOBÁK dost povolen, mělo by to jít stejně jak na zadku, protě plynule by měl klesat.