silentblok 620ti - vyřešeno
silentblok 620ti - vyřešeno
Zdravím všechny roveristy, nejenom Tičkáře, ale i majitele Roverů obecně.
Dneska bych potřeboval bych trochu helpnout. Byl jsem se podívat na mazlíka do servisu. Motor umytý a je potřeba udělat spoustu věcí. Ale s dílama je docela problém, takže bych uvítal každou radu.
1. Pravý spodní silentblok na motoru. Jsou tam dva a tohle je ten menší a nemůžu ho nikde najít.
2. kde je vlastně termostat
3. Spojovací tyčka od turba (mohlo by se tím vyřešit to strašné drnčení aspoň, když se na ní zatlačí, tak to nedělá)
Silentblok, Termostat, spojovaci tyčka od turba...a nikde to nejde sehnat
Díky moc a uvítám každou radu.
Dneska bych potřeboval bych trochu helpnout. Byl jsem se podívat na mazlíka do servisu. Motor umytý a je potřeba udělat spoustu věcí. Ale s dílama je docela problém, takže bych uvítal každou radu.
1. Pravý spodní silentblok na motoru. Jsou tam dva a tohle je ten menší a nemůžu ho nikde najít.
2. kde je vlastně termostat
3. Spojovací tyčka od turba (mohlo by se tím vyřešit to strašné drnčení aspoň, když se na ní zatlačí, tak to nedělá)
Silentblok, Termostat, spojovaci tyčka od turba...a nikde to nejde sehnat
Díky moc a uvítám každou radu.
prodany Rover 620ti
Mercedes 124-300 Coupe
Ochcafka na kazdy den
Mercedes 124-300 Coupe
Ochcafka na kazdy den
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: 600káři/Tíčkáři všech zemí, pomoc :)
Silenblok v druhovýrobě neseženeš, osobně jsem ho sehnal v Jeseníku originál, ale starší, termostat by měl bejt v té hadici co vede z hliníkového nálitku na hlavě motoru do chladiče. Hřídelka turba je přeci už známá věc, jedině rozebrat turbíně zadní výfukovou část a pak vyměnit osičku, nebo co tam vlastně je. To už by chtělo dát někam, kde dělaj turba. Nikdy nevíš, jestli neudělaj více škody než užitku...aby sis pak neříkal, že bylo lepší to chrastění...
2x Rover 620ti
Re: 600káři/Tíčkáři všech zemí, pomoc :)
to turbo bych právě dělal v případě, že by se přetěsňoval motor, protože o tom teď vážně uvažuju, jinak to nemá cenu rozebírat jenom kvůli tomu.
A ten silenblok právě nemůžu sehnat snad nikde v druhovýrobě není a od Roveru není kde ho sehnat...zkusím Welinku a uvidíme.
A ten silenblok právě nemůžu sehnat snad nikde v druhovýrobě není a od Roveru není kde ho sehnat...zkusím Welinku a uvidíme.
prodany Rover 620ti
Mercedes 124-300 Coupe
Ochcafka na kazdy den
Mercedes 124-300 Coupe
Ochcafka na kazdy den
Re: 600káři/Tíčkáři všech zemí, pomoc :)
Miluji Rover Club. T16 turbo power.
Re: 600káři/Tíčkáři všech zemí, pomoc :)
úplně super, díkes
Jenom ty silentbloky maji jenom na 220ti a 420ti
Jenom ty silentbloky maji jenom na 220ti a 420ti
prodany Rover 620ti
Mercedes 124-300 Coupe
Ochcafka na kazdy den
Mercedes 124-300 Coupe
Ochcafka na kazdy den
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: 600káři/Tíčkáři všech zemí, pomoc :)
tobias - Jestli budeš psát Welince, napiš mi pak prosím SZ, zajímala by mě cena, ale jen ze zvědavosti...doufám
To přetěsnění motoru si myslím bohatě stačí vrchní víka ventilů, cena kolem 400kč dohromady, pak je hrozně důležité těsnění na vanu motoru, protože tam mi to chcalo fakt hodně, nové stálo 1000kč. Pak by bylo potřeba vyměnit gufero na klice. Přední jsme menili, ale zadní, u převodovky si semtam ukápne.by se muselo koupit v originále a cena bejvé klidněkolem 2-3000kč a ještě rozhrabat převodovku od motoru, takže pakárna největší
To přetěsnění motoru si myslím bohatě stačí vrchní víka ventilů, cena kolem 400kč dohromady, pak je hrozně důležité těsnění na vanu motoru, protože tam mi to chcalo fakt hodně, nové stálo 1000kč. Pak by bylo potřeba vyměnit gufero na klice. Přední jsme menili, ale zadní, u převodovky si semtam ukápne.by se muselo koupit v originále a cena bejvé klidněkolem 2-3000kč a ještě rozhrabat převodovku od motoru, takže pakárna největší
2x Rover 620ti
Re: 600káři/Tíčkáři všech zemí, pomoc :)
A jo máš pravdu, myslel jsem že to je stejný u všech Ti motorů..Zaslání do ČR by šlo zařídit a poštovné vyjde tak na 1000kč.tobias píše:úplně super, díkes
Jenom ty silentbloky maji jenom na 220ti a 420ti
Miluji Rover Club. T16 turbo power.
Re: 600káři/Tíčkáři všech zemí, pomoc :)
Stále sháním, Mirek na to nemám čas a s utrženým silentblokem jezdit nemůžu. Takže na to docela spěchám...vážně nikdo nemá?
prodany Rover 620ti
Mercedes 124-300 Coupe
Ochcafka na kazdy den
Mercedes 124-300 Coupe
Ochcafka na kazdy den
Re: 600káři/Tíčkáři všech zemí, pomoc :)
Co s tim přesně je?Nemáš foto?Opravit to nejde?
Miluji Rover Club. T16 turbo power.
Re: 600káři/Tíčkáři všech zemí, pomoc :)
Rád bych to vyfotil, ale stojí teď u servisu a ten je na druhé straně prahy a já budu mít první chvilku volna nejdříve ve středu. Každopádně už se to snažím najít na netu, třeba s tím už někdo (v Anglii) měl problém.
Rád bych to vyfotil, ale stojí teď u servisu a ten je na druhé straně prahy a já budu mít první chvilku volna nejdříve ve středu. Každopádně už se to snažím najít na netu, třeba s tím už někdo (v Anglii) měl problém.
Rád bych to vyfotil, ale stojí teď u servisu a ten je na druhé straně prahy a já budu mít první chvilku volna nejdříve ve středu. Každopádně už se to snažím najít na netu, třeba s tím už někdo (v Anglii) měl problém.
prodany Rover 620ti
Mercedes 124-300 Coupe
Ochcafka na kazdy den
Mercedes 124-300 Coupe
Ochcafka na kazdy den
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: 600káři/Tíčkáři všech zemí, pomoc :)
No opravit to nepůjde, nanejvejš dočasně to voprasit. Já jsem to zjistil na stříbrńákovi taky, motor šel rukou hejbat, než jsem se dostal na vrakáč, tak jsem do vytrhlé gumy narval jinou gumu, zlepšilo se to a ničemu to nevadilo. Pak jsem si tam dal ten z jeseníku a snad dobrý, raději klepu...
Mylím, že pokud ho neseženeš, tak to půjde udělat tak, aby jsi s tím mohl jezdit, stříbrnej tak jezdil asi hodně dlouho...
Mylím, že pokud ho neseženeš, tak to půjde udělat tak, aby jsi s tím mohl jezdit, stříbrnej tak jezdil asi hodně dlouho...
2x Rover 620ti
Re: 600káři/Tíčkáři všech zemí, pomoc :)
No, uvažoval jsem o tom, že bych to jenom tak poslepoval, jezdím teď docela klidně, ale stejně bych nerad, abych jednou zjistil, že jedu po olejový vaně
Teď jsem fakt hodně brouzdal na netu a našel spoustu odkazů. Koukni třeba na tohohle týpka...jenom si nejsem jistý, jestli to je to samý
http://www.themgclub.net/showthread.php?p=2781781
Nebo tenhle obrazek je dobrej, tam je přesně vidět, co musím vyměnit.
http://www.moto-build.com/mainsite/enginemounts.html
Teď jsem fakt hodně brouzdal na netu a našel spoustu odkazů. Koukni třeba na tohohle týpka...jenom si nejsem jistý, jestli to je to samý
http://www.themgclub.net/showthread.php?p=2781781
Nebo tenhle obrazek je dobrej, tam je přesně vidět, co musím vyměnit.
http://www.moto-build.com/mainsite/enginemounts.html
prodany Rover 620ti
Mercedes 124-300 Coupe
Ochcafka na kazdy den
Mercedes 124-300 Coupe
Ochcafka na kazdy den
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: 600káři/Tíčkáři všech zemí, pomoc :)
No je to podobný, každopádně motor ti díky tomuhle vymačkanému silenbloku nemůže vypadnout, drží ho ten hlavní a jediné co se ti projeví je že se motor bude moct sebou více škubat, jinak nic...
2x Rover 620ti
-
- Příspěvky: 1103
- Registrován: pon zář 17, 2007 9:39
- Bydliště: Mezi Benešovem a Táborem +420603474419 rover.sinogl@email.cz
Re: 600káři/Tíčkáři všech zemí, pomoc :)
První obrázek je 75ka a druhý je správně.
ZAKAR Rover 214 Si,Land Rover Discovery,Rover 111L
Re: 600káři/Tíčkáři všech zemí, pomoc :)
na tom prvním je opravdu 75ka, četl jsem to v komentářích. Jde jenom o přibližnou podobu.
Jinak na tom druhém obrázku je to 220 turbo a 420ka s turbo motorem. Ale zase tak velky rozdil by to byt nemel. aspon v zasade by silentbloky mohly byt podobne, abych aspon vedel co mam shanet a jak to poznam.
Roman: asi s tim vazne budu jezdit, dokud ho nesezenu a taky kvuli tomu, ze ted mam umyty motor (neboj, suche myti ) a potrebuju zjisti, odkud to nejvíc teče a proto musím něco najezdit. Hlavně, abych nenechal motor někde na křižovatce
Jinak na tom druhém obrázku je to 220 turbo a 420ka s turbo motorem. Ale zase tak velky rozdil by to byt nemel. aspon v zasade by silentbloky mohly byt podobne, abych aspon vedel co mam shanet a jak to poznam.
Roman: asi s tim vazne budu jezdit, dokud ho nesezenu a taky kvuli tomu, ze ted mam umyty motor (neboj, suche myti ) a potrebuju zjisti, odkud to nejvíc teče a proto musím něco najezdit. Hlavně, abych nenechal motor někde na křižovatce
prodany Rover 620ti
Mercedes 124-300 Coupe
Ochcafka na kazdy den
Mercedes 124-300 Coupe
Ochcafka na kazdy den