Stránka 1 z 2
silentblok 620ti - vyřešeno
Napsal: čtv úno 26, 2009 20:19
od tobias
Zdravím všechny roveristy, nejenom Tičkáře, ale i majitele Roverů obecně.
Dneska bych potřeboval bych trochu helpnout. Byl jsem se podívat na mazlíka do servisu. Motor umytý a je potřeba udělat spoustu věcí. Ale s dílama je docela problém, takže bych uvítal každou radu.
1. Pravý spodní silentblok na motoru. Jsou tam dva a tohle je ten menší a nemůžu ho nikde najít.
2. kde je vlastně termostat
3. Spojovací tyčka od turba (mohlo by se tím vyřešit to strašné drnčení
aspoň, když se na ní zatlačí, tak to nedělá)
Silentblok, Termostat, spojovaci tyčka od turba...a nikde to nejde sehnat
Díky moc a uvítám každou radu.
Re: 600káři/Tíčkáři všech zemí, pomoc :)
Napsal: čtv úno 26, 2009 21:06
od Roman620ti
Silenblok v druhovýrobě neseženeš, osobně jsem ho sehnal v Jeseníku originál, ale starší, termostat by měl bejt v té hadici co vede z hliníkového nálitku na hlavě motoru do chladiče. Hřídelka turba je přeci už známá věc, jedině rozebrat turbíně zadní výfukovou část a pak vyměnit osičku, nebo co tam vlastně je. To už by chtělo dát někam, kde dělaj turba. Nikdy nevíš, jestli neudělaj více škody než užitku...aby sis pak neříkal, že bylo lepší to chrastění...
Re: 600káři/Tíčkáři všech zemí, pomoc :)
Napsal: čtv úno 26, 2009 21:35
od tobias
to turbo bych právě dělal v případě, že by se přetěsňoval motor, protože o tom teď vážně uvažuju, jinak to nemá cenu rozebírat jenom kvůli tomu.
A ten silenblok právě nemůžu sehnat snad nikde
v druhovýrobě není a od Roveru není kde ho sehnat...zkusím Welinku a uvidíme.
Re: 600káři/Tíčkáři všech zemí, pomoc :)
Napsal: čtv úno 26, 2009 22:47
od seba
Re: 600káři/Tíčkáři všech zemí, pomoc :)
Napsal: čtv úno 26, 2009 23:42
od tobias
úplně super, díkes
Jenom ty silentbloky maji jenom na 220ti a 420ti
Re: 600káři/Tíčkáři všech zemí, pomoc :)
Napsal: pát úno 27, 2009 11:33
od Roman620ti
tobias - Jestli budeš psát Welince, napiš mi pak prosím SZ, zajímala by mě cena, ale jen ze zvědavosti...doufám
To přetěsnění motoru si myslím bohatě stačí vrchní víka ventilů, cena kolem 400kč dohromady, pak je hrozně důležité těsnění na vanu motoru, protože tam mi to chcalo fakt hodně, nové stálo 1000kč. Pak by bylo potřeba vyměnit gufero na klice. Přední jsme menili, ale zadní, u převodovky si semtam ukápne.by se muselo koupit v originále a cena bejvé klidněkolem 2-3000kč a ještě rozhrabat převodovku od motoru, takže pakárna největší
Re: 600káři/Tíčkáři všech zemí, pomoc :)
Napsal: pát úno 27, 2009 11:38
od seba
tobias píše:úplně super, díkes
Jenom ty silentbloky maji jenom na 220ti a 420ti
A jo máš pravdu, myslel jsem že to je stejný u všech Ti motorů..Zaslání do ČR by šlo zařídit a poštovné vyjde tak na 1000kč.
Re: 600káři/Tíčkáři všech zemí, pomoc :)
Napsal: pon bře 02, 2009 10:49
od tobias
Stále sháním, Mirek na to nemám čas a s utrženým silentblokem jezdit nemůžu. Takže na to docela spěchám...vážně nikdo nemá?
Re: 600káři/Tíčkáři všech zemí, pomoc :)
Napsal: pon bře 02, 2009 14:38
od seba
Co s tim přesně je?Nemáš foto?Opravit to nejde?
Re: 600káři/Tíčkáři všech zemí, pomoc :)
Napsal: pon bře 02, 2009 17:06
od tobias
Rád bych to vyfotil, ale stojí teď u servisu a ten je na druhé straně prahy a já budu mít první chvilku volna nejdříve ve středu. Každopádně už se to snažím najít na netu, třeba s tím už někdo (v Anglii) měl problém.
Rád bych to vyfotil, ale stojí teď u servisu a ten je na druhé straně prahy a já budu mít první chvilku volna nejdříve ve středu. Každopádně už se to snažím najít na netu, třeba s tím už někdo (v Anglii) měl problém.
Re: 600káři/Tíčkáři všech zemí, pomoc :)
Napsal: pon bře 02, 2009 17:54
od Roman620ti
No opravit to nepůjde, nanejvejš dočasně to voprasit. Já jsem to zjistil na stříbrńákovi taky, motor šel rukou hejbat, než jsem se dostal na vrakáč, tak jsem do vytrhlé gumy narval jinou gumu, zlepšilo se to a ničemu to nevadilo. Pak jsem si tam dal ten z jeseníku a snad dobrý, raději klepu...
Mylím, že pokud ho neseženeš, tak to půjde udělat tak, aby jsi s tím mohl jezdit, stříbrnej tak jezdil asi hodně dlouho...
Re: 600káři/Tíčkáři všech zemí, pomoc :)
Napsal: pon bře 02, 2009 18:38
od tobias
No, uvažoval jsem o tom, že bych to jenom tak poslepoval, jezdím teď docela klidně, ale stejně bych nerad, abych jednou zjistil, že jedu po olejový vaně
Teď jsem fakt hodně brouzdal na netu a našel spoustu odkazů. Koukni třeba na tohohle týpka...jenom si nejsem jistý, jestli to je to samý
http://www.themgclub.net/showthread.php?p=2781781
Nebo tenhle obrazek je dobrej, tam je přesně vidět, co musím vyměnit.
http://www.moto-build.com/mainsite/enginemounts.html
Re: 600káři/Tíčkáři všech zemí, pomoc :)
Napsal: pon bře 02, 2009 18:42
od Roman620ti
No je to podobný, každopádně motor ti díky tomuhle vymačkanému silenbloku nemůže vypadnout, drží ho ten hlavní a jediné co se ti projeví je že se motor bude moct sebou více škubat, jinak nic...
Re: 600káři/Tíčkáři všech zemí, pomoc :)
Napsal: pon bře 02, 2009 21:52
od Zakar
První obrázek je 75ka a druhý je správně.
Re: 600káři/Tíčkáři všech zemí, pomoc :)
Napsal: pon bře 02, 2009 23:28
od tobias
na tom prvním je opravdu 75ka, četl jsem to v komentářích. Jde jenom o přibližnou podobu.
Jinak na tom druhém obrázku je to 220 turbo a 420ka s turbo motorem. Ale zase tak velky rozdil by to byt nemel. aspon v zasade by silentbloky mohly byt podobne, abych aspon vedel co mam shanet
a jak to poznam.
Roman: asi s tim vazne budu jezdit, dokud ho nesezenu a taky kvuli tomu, ze ted mam umyty motor (neboj, suche myti
) a potrebuju zjisti, odkud to nejvíc teče a proto musím něco najezdit. Hlavně, abych nenechal motor někde na křižovatce