Stránka 1 z 2
Budík tlaku oleje
Napsal: ned bře 15, 2009 18:35
od seba
Jak zapojit na 620Ti budík co ukazuje tlak oleje?
...dát redukci nad filtr? A dát s termostem nebo bez? Nebo nějaký jiný nápad?
Čidlo v olejové pumpě umí měřit průběžně nebo umí jen OK/nedostatecne mazani?
A když bych místo toho dal snimac co to umí, tak co by na to řikala elektrika motoru?
Asi bude lepší to nechat jak to je a přidat to pod filtr že?
Než spustim ten postavenej motor tak to tam prostě musim mít. Nic nenechám náhodě:-D
Re: Budík tlaku oleje
Napsal: ned bře 15, 2009 21:58
od cairns
Co umí čidlo to nevím.My to řešili tak,že jsme ho vymontovali a místo něho dali měřák (tlakoměr).
Re: Budík tlaku oleje
Napsal: pon bře 16, 2009 21:10
od seba
A standartní (kontrolku)jste vyřadily?Co na to rover?V pohodě nic nehlásil nebo tak?Kdes kupoval senzor a budík...?
Re: Budík tlaku oleje
Napsal: úte bře 17, 2009 11:39
od cairns
No já jsem připojoval tlakoměr po GO motoru pouze pro kontrolu tlaku oleje(jestli to maže).Do provozu jsem namontoval zpátky čidlo.Prostě nemontoval jsem ho tam nastálo.Tlakoměr mám doma už dávno.Trubičku s redukcí jsem si udělal.Je to už 11 let.
Re: Budík tlaku oleje
Napsal: úte bře 17, 2009 20:20
od Darren
Proboha na co?????
Já nevym co to máte lidi ve zvyku dávat si do aut taký nesmysli.... Já nevím kčemu ti to bude,i kdyby se ti dostala voda do oleje tak to bude mít stejnej tlak jako vždycky akorát že tam bude navíc ta voda.Nechceš si tam dát ještě snímač vduchu na turbo a tlak chladící kapaliny???Rover je dokonalej takovej jakej ho postavily v UK.A jestli se ti vyser* tak jenom proto že se k tomu autu člověk nechová tak jak by měl a je to jen jeho hloupost.
Re: Budík tlaku oleje
Napsal: úte bře 17, 2009 20:40
od OndrejK
Dokonalý ???
To snad není žádné auto.... Nechci nic hanit... Ale to to
Na ROVERU by se dalo toho hodně vylepšit aby zněj bylo "dokonalé auto".... A pořádné kladivo na tu německou sebranku
Re: Budík tlaku oleje
Napsal: úte bře 17, 2009 20:59
od Darren
Pro mě je můj rover dokonalej už sem jel v hodně autech a nikde kromě Lexusu Ls 600h a svýho rovera sem se necejtil dobře a úplně pohodlně.
Re: Budík tlaku oleje
Napsal: stř bře 18, 2009 0:27
od seba
cairns píše:No já jsem připojoval tlakoměr po GO motoru pouze pro kontrolu tlaku oleje(jestli to maže).Do provozu jsem namontoval zpátky čidlo.Prostě nemontoval jsem ho tam nastálo.Tlakoměr mám doma už dávno.Trubičku s redukcí jsem si udělal.Je to už 11 let.
Jojo chápu, taky připojim jen kontrolní a budík do interiéru budu řešit pozdějc:)Asi dám redukci pod filtr kde budou vstupy na snímač tlaku a teploty:)
Re: Budík tlaku oleje
Napsal: stř bře 18, 2009 0:29
od seba
Re: Budík tlaku oleje
Napsal: stř bře 18, 2009 10:39
od Shluk
OndrejK píše:Dokonalý ???
To snad není žádné auto.... Nechci nic hanit... Ale to to
Na ROVERU by se dalo toho hodně vylepšit aby zněj bylo "dokonalé auto".... A pořádné kladivo na tu německou sebranku
Jasan souhlas , ,,Tuláci" jsou výborné káry ( kdo nezkusil nepochopí ) , ale jité dolaďení určitě potřebují
záleží na každém z nás co .
Rozhodně však to nejsou přetechnizované mašiny oproti ,,jiným
" ale různými věcmi jsou nadčasově řešeny .
PS: pouze můj názor , ale které auto ( myslím tím auto ) mělo třeba např. zapnutí zadního stěrače ( zapnuté př.stěrače ) při zařazení zpátečky ?? v těchto letech
Holt v jednoduchosti je síla
Re: Budík tlaku oleje
Napsal: stř bře 18, 2009 18:34
od Darren
Pro seba
No jelikož dělám v Rover servisu tak o tom asi něco budu vědět a nelistuju jenom v manuálech......
Re: Budík tlaku oleje
Napsal: stř bře 18, 2009 20:43
od Roman620ti
Darren píše:Pro seba
No jelikož dělám v Rover servisu tak o tom asi něco budu vědět a nelistuju jenom v manuálech......
No osobně bych to tam třeba nedával, ale to jen z důvodu, že mám rád původního ducha auta a nedokážu si představit, kam ty budíky dát. Ale je pravda, že takovej budík na plnění turba mi tam chybí, ten tlak oleje by tam taky mohl bejt. Pro někoho je to třeba kravina, ale mě by se to tam líbilo, jako třeba i budík na teplotu oleje.
Jo a to že děláš v Rover servisu ještě neznamená, že tomu musíš rozumět
Re: Budík tlaku oleje
Napsal: stř bře 18, 2009 21:50
od Darren
Pro Roman 620ti
Já nemám jako nic proti nikomu jo...Ale nedokážu si to představit nikde kde by se to do toho auta hodilo aby to nevypadalo ,,ošklivě". Kolikrát vydim lidi jak maj na přístrojovce přilepený 3 nebo 4 budíky.Na ten olej mi to příde vážně zbytečný ale dát někam šikoně na tlak turba ,,A trošku tomu turbu přidat aby foukalo dřív
to je jiná když si s tim člověk fakt vyraje aby to vypadalo dobře"
Re: Budík tlaku oleje
Napsal: stř bře 18, 2009 22:04
od seba
Já se ptal na to jak to udělat, mě názory nezajímaj....:)Jsem přesvědčenej že to je jeden z nejduležitějších.Když už vidíš kontrolku mazání a jedeš pilu tak už se to asi chytne a vzhledem k tomu že měnim všechny ložiska kluzny tak o ně nechci přijít:)A chci vedět kolik a kdy to tlačí:)Teplota oleje mě taky zajímá a tlak turba je samozrejmost + AFR chci taky abych nepodpálil písty až tam šoupnu 14psi a později 17psi:-P
Re: Budík tlaku oleje
Napsal: čtv bře 19, 2009 6:07
od Fujitsu
Seba: jen tak mimochodem, budeš mít vůbec čas zkrz všechny ty budíky koukat na silnici??? V tématu PP píšeš, že při špatné směsi je píst za 10 vteřin propálený, to jako budeš každých 5 vteřin čumět do budíku? A to zatím mluvím jen o tom jednom. Podle mě by bylo užitečnější, když už, dát tam signalizaci zvukovou, že se něco děje....