Stránka 1 z 4

Škubání vozu při brždění motorem Rover 620ti

Napsal: stř čer 10, 2009 8:15
od Patrik
Prosím o radu někdy mi Rover 620ti škube při brždění motorem. Ale co mi příjde horší je že když z bržění motorem přidám plin a chci se plinule rozjet tak škube taky. Nevíte někdo čím to muže být? Při rozjezdu z klidu to nedělá.

Re: Škubání vozu při brždění motorem Rover 620ti

Napsal: stř čer 10, 2009 14:13
od tobias
A není to jenom ve chvíli, kdy pustíš plyn?...jinak, je to PLYN a PLYNULE. Nechci na tebe být rovnou pes, ale tohle už je fakt moc :roll: Podle toho, že máš auto, tak ti musí být víc než 18 :lol:

Re: Škubání vozu při brždění motorem Rover 620ti

Napsal: stř čer 10, 2009 17:23
od Patrik
No ono se to právě děje spíš když přidáváš než když ubíráš to je sm tam.

Re: Škubání vozu při brždění motorem Rover 620ti

Napsal: stř čer 10, 2009 17:47
od seba
A nejsou to poloosy?

Re: Škubání vozu při brždění motorem Rover 620ti

Napsal: stř čer 10, 2009 17:55
od tobias
Tak to mi dělá taky a dělá to i v dalším TIčku, které jsem řídil. Musíš prostě opatrně s plynem a po pár kilometrech si na to zvykneš a vůbec ti to nepřijde. Nemůžeš prostě pustit najednou plyn, jinak to cukne. Stejně tak, když chceš přidat.
Motor jde díky turbu a 16 ventilům hodně rychle do otáček a zároveň je to 2 litr, takže má určitou setrvačnost. Ve Fábii to můžeš pouštět jak chceš :) Ale není to vada, spíš jenom vlastnost motoru.

Re: Škubání vozu při brždění motorem Rover 620ti

Napsal: stř čer 10, 2009 17:57
od seba
JE to vada vymlácenejch poloos ale da se na to v pohodě zvyknout.

Bopdet by nebyly vymlaceny kdyz to ma 200koni:-DA kazdej tomu naklada:-Dto dostava desny razy.

Re: Škubání vozu při brždění motorem Rover 620ti

Napsal: stř čer 10, 2009 19:13
od Roman620ti
seba píše:JE to vada vymlácenejch poloos ale da se na to v pohodě zvyknout.

Bopdet by nebyly vymlaceny kdyz to ma 200koni:-DA kazdej tomu naklada:-Dto dostava desny razy.
tO JE ZAJÍMAVÉ...jestli se tady bavíme o takovém lehoučkém cukání, při změně sešlápnutí, nebo ubrání plynu, tak to mi stříbrnej dělá taky. Musí se opravdu jezdit citovka a pak to neni moc znát, ale ze začátku jsem byl hrozně nas*ranej čím to je, protože červenej to nedělá...raději klepu...

Takže myslíš, že na to můžou mít vliv ty poloosy? Je fakt, že stříbrnej bude mít skutečnejch asi povícero najeto. To by v nich musela bejt znát nějaká vůle, ne :?:

Re: Škubání vozu při brždění motorem Rover 620ti

Napsal: stř čer 10, 2009 19:56
od seba
Myslim že to je poloosama a neni to normalne motorem..Kdyz to cervenej nedela..Jako ja nevim ale kdyz zvednu auto heverem zaradim 1ku tak by se to melo hejbat minimalne ne?Me se to hejbe dost..Podle me sou to poloosy..Proste uz vymlaceny...Chtelo by to dovezt z anglie jiny za par šupu.Tak co jsou to poloosy nebo ne?

Re: Škubání vozu při brždění motorem Rover 620ti

Napsal: stř čer 10, 2009 22:09
od Austin
Čistě teoreticky by to mohly být vstřiky,
existují servisy, kde mají zařízení, které vstřiky a jejich účinnost, rozptyl atp. umí otestovat ve více režimech.
Víc o tom ale fakt nevím.


Vyvraťte že to nesouvisí s dopravou paliva.....

K těm poloosám - ty bývají tvrdé, spíše tisícihran na unašeči.....už jsem viděl dost "odborných" oprav, kde se dalo zvracet.

Re: Škubání vozu při brždění motorem Rover 620ti

Napsal: čtv čer 11, 2009 0:14
od seba
Nevim čim to je ale myslim si že sou to važně ty poloosy :)

Re: Škubání vozu při brždění motorem Rover 620ti

Napsal: čtv čer 11, 2009 6:14
od Tommi_82
seba píše:Myslim že to je poloosama a neni to normalne motorem..Kdyz to cervenej nedela..Jako ja nevim ale kdyz zvednu auto heverem zaradim 1ku tak by se to melo hejbat minimalne ne?Me se to hejbe dost..Podle me sou to poloosy..Proste uz vymlaceny...Chtelo by to dovezt z anglie jiny za par šupu.Tak co jsou to poloosy nebo ne?
No jestli se při heverování jistíš jen zařazený kvaltem tak jsi zralej na to aby ti to auto spadlo (v lepším případě) na ruce. Myslím (teda spíš jen bez praktických zkušeností tipuju) že každý auto se při zařazeným kvaltu hýbe dost na to aby se dalo z toho heveru(mám na mysli nůžkovej hever) shodit protože ta vůle tam nějaká bude vždy. Těžko se posuzuje jak moc by se to mělo hejbat ale nějak se to hejbat bude určitě.

Re: Škubání vozu při brždění motorem Rover 620ti

Napsal: čtv čer 11, 2009 8:13
od tobias
Tommi: :) a co bys tam chtěl mít. Ruční brzda je na zadek a na přední kola zařazený kvalt, jiná možnost už není. A hlavně u seby bych tipoval, že má tak dva velký hevery/zvedáky :)

Seba: Můžou to být poloosy, který dostávají v tomhle autě fakt dost kotel. Když sem toho svýho kupoval, tak to tolik nedělalo a 40 tisíc po praze tomu asi moc nepomohlo :( takže by to bylo i logický.

Re: Škubání vozu při brždění motorem Rover 620ti

Napsal: čtv čer 11, 2009 8:37
od Tommi_82
Tak pokud heveruje celej zadek tak to nedělá nůžkovým heverem. Bavil jsem se o heverování třeba při výměně jedné zadní pneu a vycházel jsem ze zkušenosti kdy tchánovi spadla felcka z nůžkovýho heveru při výměně zadního kola(měl tam kvalt ale neměl ručku).

Jinak další možnost je : dvě až čtyři cihly(kameny, cokoliv)

Re: Škubání vozu při brždění motorem Rover 620ti

Napsal: čtv čer 11, 2009 9:32
od Austin
nůžkový hever se snad používá jen v nouzi na výměnu pneu?

Re: Škubání vozu při brždění motorem Rover 620ti

Napsal: čtv čer 11, 2009 12:21
od seba
Tommi_82: Pokud vim tak rover 600 má náhon na předek a ručka na předek nebrzdí.Hlavně sem to myslel s tou vůlí uplně jinak..

Tobias:Já to dneska zkouknu a napíšu.Zatim sem se na to tak nesoustředil ale taky mě to štve jak to cuká.A když jedu v 4000 otáčkách a přidavam brzdimm přidávam tak to cukne no:( (:-D:-DA asi presne od tohodle to je zniceny:-D)