Stránka 1 z 1

silentbloky příčného stabilizátoru

Napsal: úte čer 30, 2009 13:09
od Patrik
Dobrý den mám dotaz. Mám zpukřelé silentbloky předního příčného stabilizátoru na Roveru 620ti nevíte někdo kde by se dali sehnat nové nebo jestli tam nepasují z nějaké hondy?Protože v hondě mi zdělili že jsou dva druhy.Tak jsem přemýšlel nad silentblokama z accordu dieslového? Předem děkuji za radu. :?:

Re: silentbloky příčného stabilizátoru

Napsal: úte čer 30, 2009 13:44
od seba
Jak takovy silenblok vypadá ? Kdyžtak yb šel mozna nechat vyrobit pokud by nebyl k sehnani nebo byl drazsi nez by vysla vyroba..

Re: silentbloky příčného stabilizátoru

Napsal: úte čer 30, 2009 14:02
od Patrik
Je to taková guma co drží ten stabilizátor a ta když se vymačká tak to mlátí při přjetí nerovností.

Re: silentbloky příčného stabilizátoru

Napsal: úte čer 30, 2009 16:25
od Zakar
Tam kde je spojen stabilizátor s ramenem jsou gumy a kde je uložen do nápravnice jsou také gumy.Tak které myslíš ?

Re: silentbloky příčného stabilizátoru

Napsal: úte čer 30, 2009 18:45
od Patrik
Ty které jsou na nápravnici

Re: silentbloky příčného stabilizátoru

Napsal: pát črc 10, 2009 17:38
od Patrik
tak opravdu nikdo neví???????????

Re: silentbloky příčného stabilizátoru

Napsal: pát črc 10, 2009 18:37
od Austin
Já jen vím, že na výrobu se musí udělat forma - kromě gumy je tam i kov.
Napouští se to směsí za určitého tlaku.
Jsme to vyráběli na Austiny - zadní šly jelikož vstřik byl do rovné obdélníkové plochy, ale přední členité na motor jsme nepořešili.
I kdybychom jich dělali padesát tak by se to nevyplatilo.
Tlakem je to proto že se to spojí s podkladem. Lepidlo NIKDY nevydrží - kvůli různé roztažnosti pvou různých ploch , to není o kvalitním lepidle ale o vlastnostech spojovaného. Technologicky to jde řešit jen tak jak to výrobci řeší.
Kdyby to bylo možné slepit tak by se žádné nové neprodávaly a servisy by je jen lepily...

Copak v Elitu stojí nové takový ranec? A proč ti je nekoupí tvůj Rover servis ? Má slevu třeba i 40%....