Stránka 1 z 1
diagnostický konektor
Napsal: ned říj 25, 2009 14:13
od Dragon
zdar,
neviete náhodou kde má hladat prípojku na diagnostiku v mojej 620sdi?
V servise mi povedali ze tam neni (hladali ju pod volantom). Teraz som to hladal sám a jedine co som nasiel bolo toto
Len neviem ci je to ono
obrazok mi nejde vložit tak je to tu
http://dragonian.rajce.idnes.cz/konektor/#album
Re: diagnostický konektor
Napsal: ned říj 25, 2009 17:48
od Roman620ti
nO PODLE TOHO ŽLUTÉHO SVAZKU TO VYPADÁ NA NĚCO OD PYTLŮ
Já mám nějakou zástrčku hned na kraji toho šedého plastu pod volantem ve spod, když se člověk sehne tak už jde vidět, je divný, že jí tam nemáš, když sdičko by mělo bejt schodné s tičkem
Re: diagnostický konektor
Napsal: ned říj 25, 2009 19:08
od Dragon
no mne sa to tiež nezdá lebo podla Rave manualu ten konektor vypada inak. akurát že nič take tam neni. A to už som vymontoval aj plast pod volantom. jediný volný konektor je ten na fotke
Re: diagnostický konektor
Napsal: pon říj 26, 2009 15:06
od AnderN
Moje 620SDi ma konektor pro diagnostiku z vnitrni strany plastu, ktery kryje stredovy panel (u praveho kolena ridice). Strc hlavu k pedalum a mel bys ho videt.
Re: diagnostický konektor
Napsal: pon říj 26, 2009 16:12
od Dragon
AnderN píše:Moje 620SDi ma konektor pro diagnostiku z vnitrni strany plastu, ktery kryje stredovy panel (u praveho kolena ridice). Strc hlavu k pedalum a mel bys ho videt.
Z nádejou som letel k autu lebo na tej strane som moc nehladal a nič. Žiaden kabel tam nemám
Asi začnem rozoberat palubovku a možem dúfať že ho tam niekdo len dobre schoval. Snád ho niekto len tak z prd@le neurval
Re: diagnostický konektor
Napsal: úte říj 27, 2009 15:41
od Dragon
No rozobral som celý stredový panel a nikde nič.
Ale ked som to skladal padli mi oči na spolujazdcovu stranu a za odkladacou skrinkou trčal konektor.
myslíte že by to mohlo byt ono???
Re: diagnostický konektor
Napsal: úte říj 27, 2009 17:09
od Roman620ti
No to je vóón
Z fotky to tak vypadá, na delku má +- 4cm, že? Jen nevím, proč je u spolujezdce
Re: diagnostický konektor
Napsal: úte říj 27, 2009 18:18
od AnderN
Nejaky dobrak se v tom vrtal a zastrcil to na spatnou stranu.
Re: diagnostický konektor
Napsal: úte říj 27, 2009 18:36
od Dragon
Díky Andernovi za upravu obrázku.
Už som sa tu parkrát zmienil že mal rovera predomnou totálny pako, čiže by som sa ani nečudoval keby ten konektor bol pod zadnými sedadlami.
No hlavné že som ho našiel a možem ísť na diagnostiku.
Nedávno som sa vratíl z cesty (všetko v pohode) ale ráno som mal isť zase preč ale roverovi sa nejak nechcelo, na volnobehu sa trásol jak traktor do otáčok sa mu tiž moc nechcelo. Snád to diagnostika ukáže čo to bude
Re: diagnostický konektor
Napsal: pát lis 13, 2009 9:17
od Dragon
zdar všetci,
nechcem zakladat nové téme tak to píšem sem,
Bol som na diagnostike a jediné zlé čo vykazovalo bolo:
1. teplota paliva -151stup. C
2.teplota chladiacej kap. -65C
3. teplota turba -35C
čidlo chladdiacej kapaliny chapem že mohlo odíst ale tie dalšie dve veci nejak nechapem. Má 620sdi nejaký snímač teploty paliva alebo turba???
Re: diagnostický konektor
Napsal: pát lis 13, 2009 11:28
od seba
Teplota turba 35°C? To je naka kravovina a teplota vody 65°C vadí?
Re: diagnostický konektor
Napsal: pát lis 13, 2009 15:25
od AnderN
Pokud vidim dobre, tak ty teploty jsou vsechny hluboko pod bodem mrazu. S teplotou paliva -151°C by asi ani nenastartoval
Nicmene kde vsude jsou cidla teplot, to bohuzel nevim.
Re: diagnostický konektor
Napsal: pát lis 13, 2009 17:31
od Roman620ti
Dragon píše:zdar všetci,
nechcem zakladat nové téme tak to píšem sem,
Bol som na diagnostike a jediné zlé čo vykazovalo bolo:
1. teplota paliva -151stup. C
2.teplota chladiacej kap. -65C
3. teplota turba -35C
čidlo chladdiacej kapaliny chapem že mohlo odíst ale tie dalšie dve veci nejak nechapem. Má 620sdi nejaký snímač teploty paliva alebo turba???
A kde jsi s tím byl na diagnostice?
Re: diagnostický konektor
Napsal: pát lis 13, 2009 22:30
od Dragon
bol v servise kam bežne dávam opravovať všetky auta.
Dall som ho napichnut zo zvedavosti ked posladnu dobu blbol (a aj teraz vlastne raz je v poho a potom zas blbne).
čakal som že v pamati bude niečo uložené a tá bola uplne prázdna a jedné "divné" boli tie mínusové hodnoty teploty.
A mimochodom može mať naprríklad zlé čidlo chlad. kapal. vplyv na chod motora?
Re: diagnostický konektor
Napsal: sob lis 14, 2009 11:28
od Roman620ti
Dragon píše:bol v servise kam bežne dávam opravovať všetky auta.
Dall som ho napichnut zo zvedavosti ked posladnu dobu blbol (a aj teraz vlastne raz je v poho a potom zas blbne).
čakal som že v pamati bude niečo uložené a tá bola uplne prázdna a jedné "divné" boli tie mínusové hodnoty teploty.
A mimochodom može mať naprríklad zlé čidlo chlad. kapal. vplyv na chod motora?
tAKY SE CHYSTÁM ZKUSIT DIAGNOSTIKU tady u nás od bOSCHE, ale nevím, jsetli se to povede do Rovera dostat. Originál by byla asi lepší. S tím čidlem nevím, blbnou to asi nějak může. Sám mám zase takové decentní pocukávání za studena, ale jen v zimě a taky ne vždycky. Zkoušel sem i ty čidla měřit podle nového a odpor to mělo stejný. To bys musel zkusit. Musim s tím už někam jet a zrovna pan Mereda má málo času.