Stránka 1 z 1
620TI
Napsal: pát led 01, 2010 11:32
od cairns
..........
Re: 620TI
Napsal: ned led 03, 2010 22:33
od masternet
Snad ti to pomůže:
ENGINE
TORQUE FIGURES
Timing belt tensioner bolt 30 Nm .....................
+ Camshaft cover bolts 8 Nm .......................
Camshaft gear bolt 65 Nm ..........................
+ Camshaft carrier bolts 25 Nm ......................
Timing belt cover bolts 6 Nm ........................
Timing belt backplate bolts 6 Nm ....................
Inlet manifold support bracket bolts 8 Nm ..............
+ Inlet manifold nuts and bolts 25 Nm ..................
+ Exhaust manifold nuts 45 Nm ......................
Spark plugs 26 Nm ................................
Engine harness to inlet manifold bolts 10 Nm ............
+ Sump bolts
Pressed steel sump 25 Nm ..........................
Aluminium sump 8 Nm ............................
+ Cylinder head bolts
Stage 1 45 Nm ...................................
Stage 2 70 Nm ...................................
Stage 3 Further 90° ...................................
Crankshaft pulley to timing gear bolts 8 Nm ............
Crankshaft pulley bolt 85 Nm ........................
Crankshaft rear oil seal housing bolts 8 Nm ............
Gearbox adaptor plate Torx screws 45 Nm ..............
Oil pump cover plate Torx screws 6 Nm ...............
Oil pump to cylinder block
M6 bolts 8 Nm ...................................
M10 bolt 45 Nm ...................................
Oil strainer bolts 8 Nm .............................
Main bearing cap bolts 110 Nm .......................
Big-end bearing cap nuts 55 Nm ......................
Flywheel bolts 110 Nm ..............................
Drive plate bolts 110 Nm .............................
Re: 620TI
Napsal: ned led 03, 2010 22:57
od seba
Jo pomuže mu to.Konkretně +
Srouby hlavy valcu.
krok 1 45 Nm ...................................
krok 2 70 Nm ...................................
krok 3 utahnout o 90°
Schema mas??
Re: 620TI
Napsal: pon led 04, 2010 15:34
od cairns
..........
Re: 620TI
Napsal: pon led 04, 2010 15:56
od Roman620ti
cairns píše:Díky moc oběma!Schéma mám.Jen ty momenty už nejdou dost dobře přečíst.Mám to těsnění v dílně už někdy od roku 97 a není to pořádně vidět.
to je krásný...přeci jen na něj nakonec po 12letech došlo
Tos ho kupoval rovnou k novýmu autu, ne?
Re: 620TI
Napsal: stř led 06, 2010 11:01
od cairns
.........
Re: 620TI
Napsal: stř led 06, 2010 13:07
od seba
cairns píše:K novýmu zrovna ne.Ale bylo po první výměně oleje a nějakej umělec použil špatný filtr a motor se zadřel na klice.A když jsem tehdy scháněl díly tak se mi těsnění sešli dvě.
To bych se posral:-D
Re: 620TI
Napsal: stř led 06, 2010 19:47
od Roman620ti
cairns píše:K novýmu zrovna ne.Ale bylo po první výměně oleje a nějakej umělec použil špatný filtr a motor se zadřel na klice.A když jsem tehdy scháněl díly tak se mi těsnění sešli dvě.
No to je mazec, by mě zajímalo, co tam dali za filtr, kolikrát je v těch katalogách hroznej zmatek. Chudák auto, rozvrtat motor po 20tis je fakt smutný
Ale výhodu máš, že to těsnění bude jěště poctivé