Stránka 1 z 2

Kompatibilita hlav-snížení hlavy vliv na časování

Napsal: stř led 27, 2010 10:16
od seba
Mám dotaz, je zaměnitelná hlava z 620 Turbo a motoru rover 100kw? NEni zaměná nebo je plně záměná nebo je záměná a vačky mají jiné časování?

Re: Kompatibilita hlav

Napsal: stř led 27, 2010 16:57
od Roman620ti
se stačí podívat do rimmerbrosu, tam uvidíš, co má stejné objednávací číslo, ale já bych řekl že hlava určitě stejná nebude...ikdyž zvenčí je. :-D Nebo jestli by byla stejná a byly jen jinak tvarovaný písty, to je otázka na nějakýho fajnšmekra 8)

Re: Kompatibilita hlav

Napsal: stř led 27, 2010 18:18
od seba
Tak tesneni pod palici stejný je...Snizenou kompresi dela asi vybrani v pistech a vacky jsou jine dle meho..Ale nevim proto se ptam no.

Re: Kompatibilita hlav

Napsal: stř led 27, 2010 18:23
od Roman620ti
Tak jako možný to je, pokavaď by to tak opravdu bylo, tím jedině dobře pro tíčkáře :lol:

Re: Kompatibilita hlav

Napsal: stř led 27, 2010 18:27
od seba
JA myslim že to tak bude:)Pockame na dalsi reakce.Mam tu totiz jeden motor 100kw a vzal bych si z nej hlavu a predelal si ji v klidu:)

Re: Kompatibilita hlav-snížení hlavy vliv na časování

Napsal: stř led 27, 2010 19:38
od seba
Myslíte že může mít snížení hlavy o 1mm vliv na časování vaček?Asi jo co?

Re: Kompatibilita hlav-snížení hlavy vliv na časování

Napsal: stř led 27, 2010 20:33
od Vilém
seba píše:Myslíte že může mít snížení hlavy o 1mm vliv na časování vaček?Asi jo co?
1mm? není to moc? Vliv ne časování nemyslím. Bude větší komprese.

Re: Kompatibilita hlav-snížení hlavy vliv na časování

Napsal: stř led 27, 2010 20:38
od seba
ja na modrym amm hlavu o 1mm dole komprese je veci z 8,5 na 9,2 to jo aleee takovateorie pokud hlava klesne dolu rozvodak dovoli vackam vic se otocit vuci klikove hrideli.Nemam pravdu?Pak to netahne jak ma...Pomohly by stavitelny vackovy kola.

Re: Kompatibilita hlav-snížení hlavy vliv na časování

Napsal: stř led 27, 2010 20:44
od Vilém
Ten 1mm rozvoďák nepozná. Teoreticky máš pravdu, ale nemyslím, že to bude mít nějakej vliv. Já myslel, že už ti to jezdí.

Re: Kompatibilita hlav-snížení hlavy vliv na časování

Napsal: stř led 27, 2010 20:45
od seba
Joooo jako drak:-D S vetrem o zavod.Tet budu davat jen jiny turbo a lambdu, to byl asi problem a ne snizena palice. neivm jestli 1mm je hodne nebo malo pro rozvody..

Re: Kompatibilita hlav-snížení hlavy vliv na časování

Napsal: stř led 27, 2010 21:53
od Angličan
Mě omejou!!!
Snížená hlava o 1mm.
1 mm!
Ta je na vyhození... :cry:
Hlava má náročnou a drahou povrchovou úpravu, která se ale měří v mikrometrech... z toho důvodu je u hlav Rovera zakázaný i "zbroušení" hlavy při jejím zkroucení...
Jinak - světe div se - hlava je stejná... vačka byla stejná u aut s vinkem AM... od číslování BM... to už pak bylo jinak.
Písty jsou tam dva a dva... dva jsou stejný a dva se liší.
:shock:

Re: Kompatibilita hlav-snížení hlavy vliv na časování

Napsal: stř led 27, 2010 22:06
od Vilém
To o tý povrchový úpravě jsem se dozvěděl pozdě, nechal jsem ji líznout když jsem dělal těsnění. Zatím mám na tom 30 tis. Nicméně jsem nechával brousit několik hliníkovejch hlav z jinejch aut a nebyl problém.

Re: Kompatibilita hlav-snížení hlavy vliv na časování

Napsal: stř led 27, 2010 22:53
od seba
:-DRikam ze se vyznas, s tema pistama mi to prijde naky divny musi byt vsechny stejny kuli vyvazeni ne?Mam vin AM tak super mužu nechat i vačky jo?Ses si jistej?Protoze v Rave pisou ze vacky sou jine pro turbo a N/A.

S tou hlavou kamo o 1 milimetr to je hukot co?:-D:-DMam to pod kontrolou neboj.Ja sem ji zakalil tim jak sem ji vařil z Mnišku do Prahy:-DNE ale vazne, myslim ze to lizani hlavy o naky ty setinky neni na skodu.TA vrstva je vazne upravena?si si jistej?Jako o ten muj milimetr to se priznavam to normalni neni.A to jeste chci jit o 0,5mm dolejc.Spis mi rekni jeslti to muze mit vliv na rozvody.

Jinak ta hlava uspesne byla na aute a paráda, vse slapalo jak hodinky.Komprese vyssi taky neuskodi.Nevis kolik psi ma byt komprese ve valcich pri kompresiometrove zkousce?u turbo motoru rover?Ja mel 125psi tak nevim jak an tom sem.

Re: Kompatibilita hlav-snížení hlavy vliv na časování

Napsal: čtv led 28, 2010 8:35
od Zakar
Pokud máš hlavu o milimetr tak jsi si musel všimnout,že už nejde motor postavit na rysky ale je to trochu mimo.Také je zvláštní,že ti to jde nastartovat,protože když se takto zbrousí hlava tak to nechytá. Pouze na roztlačení !

Re: Kompatibilita hlav-snížení hlavy vliv na časování

Napsal: čtv led 28, 2010 10:29
od seba
Jako že myslíš na rysky vaček?Jako intake exhaust? To ams pravdu bylo to trochu hnutý.Chce to stavitelny vačkovy kola.A prikaldam tomu za vinu to ze to tak netahlo..Jinak o ten milimetr to nebyl muj napad.Dal sem hlavu na srovnani a oni mi rekli ze byla tak prohla ze to museli vzit o 1mm.No ale startovalo to pekne.I kdyz mozna mate pravdu ne uplně greate.