Stránka 1 z 3

Rover 620 Si 96 KW r.v.97

Napsal: úte srp 03, 2010 20:16
od Re-volt
Ahojte,potřeboval bych radu,dělám Rovera a mam s n ním tenhle problém.Když ho startuju za studena,chytne a běží hezky,ovšem když startuju teplejší motor po chvilce co ho vypnu,tak chytne jakoby na 2-3 válce a až po přidání plynu je to dobry.... Pak ještě jedna věc,když s ním jedu a dám plyn na podlahu,tak se začne rozjíždět,ale rožne se kontrolka motoru,zastavím vypnu,nastartuju a jedu,když přidávám pozvolna tak se kontrolka malo kdy rozsvítí,většinou fakt jen když dám až na podlahu...Díky moc,našel sem jen praskle svody a rekl bych ze lambda díky tomu cití vzduch a obohacuje,ale to startování tím asi nebude....

Re: Rover 620 Si 96 KW r.v.97

Napsal: stř srp 04, 2010 0:46
od seba
NEjsi z Prahy?

Re: Rover 620 Si 96 KW r.v.97

Napsal: stř srp 04, 2010 12:44
od Re-volt
seba píše:NEjsi z Prahy?
Ne to bohužel nejsem...

Re: Rover 620 Si 96 KW r.v.97

Napsal: stř srp 04, 2010 16:24
od Re-volt
Re-volt píše:Ahojte,potřeboval bych radu,dělám Rovera a mam s n ním tenhle problém.Když ho startuju za studena,chytne a běží hezky,ovšem když startuju teplejší motor po chvilce co ho vypnu,tak chytne jakoby na 2-3 válce a až po přidání plynu je to dobry.... Pak ještě jedna věc,když s ním jedu a dám plyn na podlahu,tak se začne rozjíždět,ale rožne se kontrolka motoru,zastavím vypnu,nastartuju a jedu,když přidávám pozvolna tak se kontrolka malo kdy rozsvítí,většinou fakt jen když dám až na podlahu...Díky moc,našel sem jen praskle svody a rekl bych ze lambda díky tomu cití vzduch a obohacuje,ale to startování tím asi nebude....

Tak kontrolka vyřešena,dal sem druhe svody,nasledně jinou lambda sondu a kontrolka už se nerozsvicuje.Ale motor si občas cukne a hlavně teplý prostě chytné tak na cca 5-8 sekund na 3 válce.... Svíčky NGK,Vzduchový filtr novy... kabely zapalovací nove... už začínam byt zoufalý.Motor je na emisích už v pohodě,předtím byl bohatý.Díky za jakoukoliv radu.

Re: Rover 620 Si 96 KW r.v.97

Napsal: stř srp 04, 2010 21:30
od Re-volt
Tak jsem po telefonické poradě s p.Maredou kontroloval kat a chrastilo v něm,tak jsem jej demontoval a vysekal vše ven.nic se nezlepšilo ba naopak,když jedu konstantní rychlosti a motor je v konstantních ot.tak se během chvíle opět rožne kontrolka motoru.....

Nedokažu si vysvětlit v čem muže byt problém,vypnu teply motor,hned nastartuju--- vše v pohodě... jakmile teplý motor vypnu,počkám cca 5 minut tak chytně
e na 3 válce a po pár sekundách se sam chytne i 4 válec,jakoby natekl za tepla do spalováku olej,nebo co já vím a chvíli trvalo,než to vyhoří.Prosím o jakoukoliv radu,nebo zkušenost....Nejhorší,že jedna svíčka nejde vyšroubovat... stává se u těchle aut,že by se vyšruboval závit?Nemusím se bát zabrat?

Re: Rover 620 Si 96 KW r.v.97

Napsal: stř srp 04, 2010 21:55
od AnderN
Přesně ti s tím nepomůžu já měl diesel, ale vzhledem k rozsahu problémů bych to osobně svěřil raději servisu.

Re: Rover 620 Si 96 KW r.v.97

Napsal: čtv srp 05, 2010 16:39
od Roman620ti
Škoda toho katu, ikdyž by byl prasklej, plnil asi funkci, takhle tě na emisích poženou... :? To už si to měl raději vyzkoušet projet jen se svodama a prvním dílem

Re: Rover 620 Si 96 KW r.v.97

Napsal: čtv srp 05, 2010 21:06
od seba
AnderN píše:Přesně ti s tím nepomůžu já měl diesel, ale vzhledem k rozsahu problémů bych to osobně svěřil raději servisu.
:-D :-D :-D ...

Re: Rover 620 Si 96 KW r.v.97

Napsal: čtv srp 05, 2010 21:14
od Re-volt
Roman620ti píše:Škoda toho katu, ikdyž by byl prasklej, plnil asi funkci, takhle tě na emisích poženou... :? To už si to měl raději vyzkoušet projet jen se svodama a prvním dílem
Kat byl přicpaný,vysypany za tepla to dělalo špunt....Max tam vevařím nějaký univerzal,ale tenhle už svou funkci rozhodně neplnil...
A kat je první díl... se kterým prvním dílem sem to měl projet???

Re: Rover 620 Si 96 KW r.v.97

Napsal: čtv srp 05, 2010 21:22
od seba
On Roman má tičko a tam de kat odšroubovat od downpipu z turba...

Re: Rover 620 Si 96 KW r.v.97

Napsal: čtv srp 05, 2010 21:30
od Re-volt
opravuji auta už cca 6let,deně... ale skrátka.... Rovera sem dělal malokdy a proč zjišťovat zjištěné.... líná huba hotové neštěstí...

Re: Rover 620 Si 96 KW r.v.97

Napsal: čtv srp 05, 2010 21:59
od Re-volt
Chápu,že je jednodušší někam auto odvezt a vyzvednout opravene... Ale takhle bych neuměl ještě dnes nic...

Dnes sem ještě vyměnil paliv.filtr ale stale beze změn... Nechám to chvíli jezdit... kamoš už auto potřebuje a vratím se k tomu posleze,jen do te doby toho budu mit neustale plnou hlavu...

Re: Rover 620 Si 96 KW r.v.97

Napsal: čtv srp 05, 2010 22:03
od seba
Jojo dej to do servisu to je rada nad zlato co? :-D :-D :-D :-D

Re: Rover 620 Si 96 KW r.v.97

Napsal: čtv srp 05, 2010 22:26
od Re-volt
seba píše:Jojo dej to do servisu to je rada nad zlato co? :-D :-D :-D :-D

jojo,to teda je... na tom autě je více spatnych částí,ale nikdo to nechce měnit... A v servisech jakožto jak jsem já si s tím nebudou vedet rady asi plus minus stejně... u profíku budeš čekat... nebo se jim do takove káry ani nechce,nebo to bude stát takový balík.... že to tam kamos radsi nechá :D Ja to dělám,protože na to chci proste prijííít at už při vyčerpani všech zvych mozností,s pomocí někoho odsud nebo odkudkoliv,ale po nějaké radě budou mé možnosti zase o něco dál a takhloe to jde pořád dokola.

Re: Rover 620 Si 96 KW r.v.97

Napsal: pát srp 06, 2010 14:43
od Roman620ti
seba píše:On Roman má tičko a tam de kat odšroubovat od downpipu z turba...
kdepak, zlaté tíčko, než se plácat v mastné briketě :-D :lol: