Specialitky Rovera
Specialitky Rovera
Nemate nekdo chut se rozepsat o specialitkach, kterych se muzu dockat u Rovera. Do dvou dnu budu mit doma 620SDi a tak by me zajimalo na co se pripravit, co me muze prakvapit. Myslim tim vyfikundace, jako je treba praskla zarovka v zadnim svetle o ktere jsem se zde docetl a pod.
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6973
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Praskla zarovka neni zadna vyfikundace. Pockej, az ti prasknou rozvody Delam si srandu - ten motor je vynikajici a udajne vydrzi milion km. Ale ty rozvody samozrejme po koupi vymenit i s kladkami.
Ja jsem zatim resil jen lehky unik oleje, ale ukazalo se, ze jen lehce prosakoval pres nejaky ventil, ale hlavne utikal skrz krive nasazeny olejovy filtr po prvni (zjevne ponekud neodborne) vymene oleje. Mimochodem, olej doporucuji kvalitni (Mobil1, Castrol) a menit cca po 10 tisicich km. No a tesne pred vanoci mi odeslo spinaci relatko na starteru, ale to je celkem banalni oprava. Stat jsem zatim zustal jen kvuli vybite baterce.
Krome toho v podstate akorat bezny servis -- komplet nove brzdy, doplneni klimatizace atd. Zarovky H1 v hlavnich svetlometech mi pravidelne odchazi cca po 10-15 tisicich km.
Ja jsem zatim resil jen lehky unik oleje, ale ukazalo se, ze jen lehce prosakoval pres nejaky ventil, ale hlavne utikal skrz krive nasazeny olejovy filtr po prvni (zjevne ponekud neodborne) vymene oleje. Mimochodem, olej doporucuji kvalitni (Mobil1, Castrol) a menit cca po 10 tisicich km. No a tesne pred vanoci mi odeslo spinaci relatko na starteru, ale to je celkem banalni oprava. Stat jsem zatim zustal jen kvuli vybite baterce.
Krome toho v podstate akorat bezny servis -- komplet nove brzdy, doplneni klimatizace atd. Zarovky H1 v hlavnich svetlometech mi pravidelne odchazi cca po 10-15 tisicich km.
-
- Příspěvky: 1103
- Registrován: pon zář 17, 2007 9:39
- Bydliště: Mezi Benešovem a Táborem +420603474419 rover.sinogl@email.cz
AnderN píše:Praskla zarovka neni zadna vyfikundace. Pockej, az ti prasknou rozvody Delam si srandu - ten motor je vynikajici a udajne vydrzi milion km. Ale ty rozvody samozrejme po koupi vymenit i s kladkami.
Ja jsem zatim resil jen lehky unik oleje, ale ukazalo se, ze jen lehce prosakoval pres nejaky ventil, ale hlavne utikal skrz krive nasazeny olejovy filtr po prvni (zjevne ponekud neodborne) vymene oleje. Mimochodem, olej doporucuji kvalitni (Mobil1, Castrol) a menit cca po 10 tisicich km. No a tesne pred vanoci mi odeslo spinaci relatko na starteru, ale to je celkem banalni oprava. Stat jsem zatim zustal jen kvuli vybite baterce.
Krome toho v podstate akorat bezny servis -- komplet nove brzdy, doplneni klimatizace atd. Zarovky H1 v hlavnich svetlometech mi
pravidelne odchazi cca po 10-15 tisicich km.
Já myslím,že není nutné měnit olej po 10 tis.Vždyť výrobce předepisoval výměnnou lhůtu 20 tis. km nebo jeden rok.
ZAKAR Rover 214 Si,Land Rover Discovery,Rover 111L
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
[quote="AnderN"]Praskla zarovka neni zadna vyfikundace. Pockej, az ti prasknou rozvody
Jinak olej měním spíš po tom roce, protože za ten rok nenajedu ani těch 10tis, ale pro toho kdo motor nešetří nebo má hodně studených startů na krátké vzdálenosti je určitě lepší olej vyměnit dříve. Určitě se tím nic nezkazí a motor si bude chrochtat
Jinak olej měním spíš po tom roce, protože za ten rok nenajedu ani těch 10tis, ale pro toho kdo motor nešetří nebo má hodně studených startů na krátké vzdálenosti je určitě lepší olej vyměnit dříve. Určitě se tím nic nezkazí a motor si bude chrochtat
2x Rover 620ti
Re: Specialitky Rovera
Netesnici gufero vacky (kazde druhe auto)
Porezni naftove hadicky u vstriku
Spatne se radici zpatecka (chrochtcink)
Porezni naftove hadicky u vstriku
Spatne se radici zpatecka (chrochtcink)
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: Specialitky Rovera
Hold se musí řadit přes jedničku, ale když se člověk zamyslí a zapomene, ten zvuk je nepříjemnýJaroush píše:Netesnici gufero vacky (kazde druhe auto)
Porezni naftove hadicky u vstriku
Spatne se radici zpatecka (chrochtcink)
Taky jedna specialitka, (spíše ale blbost někoho v aut.servisu Honda) při výměně rozvodů neudělali výměnu gufera na klice (má se měnit s rozvody) a po 5tis km gufero vyzkočilo (při vytočení k 7000ot/min) a v tu ránu byla pod autem kaluž oleje jak z prasete. Kdyby nestál Rouvr v garáži, ale jel palbu, mohl jsem schánět nějakej vylítanej, vyzkákanej motor od překupníků, kteří by říkali, že jako nový Naštěstí se takhle vyměnil akorát ten rozvodovej řemen a dalo se nové gufero.
2x Rover 620ti
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Ale kdepak Stále jsem nemohl přijít na podivné chrastění od prostoru turba a když byl u garáže bráchův známej (automechanik), šel se na to mrknout. Nechal jsem motor ohřát na volnoběh a pak přidával plyn, aby začalo to chrastění. Potom zkoušel jestli turbo plní a najednou mi říká, že mi něco chčije z pod auta. Naštěstí, že tam tenkrát přijel a otestoval to, mě by to srdce nedovolilo a mohlo se mi to stát kdekoli jinde a následky mohly bejt hodně špatné. Jinak už vím, že to chrastění je asi běžná věc u staršího tička. Řešil jsem to už s jedním kolegou přes net a s druhým jsem si to přímo vyzkoušel a byl to stejný zvuk. Což mě uklidnilo, ale musím zaklepat...Tommi_82 píše:Ty točíš v garáži 7000? Nasrala tě manželka, tak ses chtěl otrávit splodinama z výfuku?
2x Rover 620ti
Jojo...dela mi to taky a nic s tim neudelam, nechal sem to zkontrolovat a jeste se mi na to podiva technik zejtra pri vymene oleje, ale snad je to normalni od toho jsou srazy ne? )Roman620ti píše: Ale kdepak Stále jsem nemohl přijít na podivné chrastění od prostoru turba a když byl u garáže bráchův známej (automechanik), šel se na to mrknout. Nechal jsem motor ohřát na volnoběh a pak přidával plyn, aby začalo to chrastění. Potom zkoušel jestli turbo plní a najednou mi říká, že mi něco chčije z pod auta. Naštěstí, že tam tenkrát přijel a otestoval to, mě by to srdce nedovolilo a mohlo se mi to stát kdekoli jinde a následky mohly bejt hodně špatné. Jinak už vím, že to chrastění je asi běžná věc u staršího tička. Řešil jsem to už s jedním kolegou přes net a s druhým jsem si to přímo vyzkoušel a byl to stejný zvuk. Což mě uklidnilo, ale musím zaklepat...
prodany Rover 620ti
Mercedes 124-300 Coupe
Ochcafka na kazdy den
Mercedes 124-300 Coupe
Ochcafka na kazdy den
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Jak to tak vidim, tak ja tam budu hrat bubny, nejak mi to klepe...ale uz je objednanej pripravek proti tomu, tak snad to bude ok...Roman620ti píše: Pokud se nás na srazu sejde víc Tiček, budeme moct složit celej orchestr
Jinak panu budoucimu majiteli radim menit olej radsi driv, co sem slysel, tak rover spini olej hodne moc....
prodany Rover 620ti
Mercedes 124-300 Coupe
Ochcafka na kazdy den
Mercedes 124-300 Coupe
Ochcafka na kazdy den
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
OK, já si zamlouvám triangl. Budu si pěkně cinkat na volnoběhtobias píše: Jak to tak vidim, tak ja tam budu hrat bubny, nejak mi to klepe...ale uz je objednanej pripravek proti tomu, tak snad to bude ok...
Jinak panu budoucimu majiteli radim menit olej radsi driv, co sem slysel, tak rover spini olej hodne moc....
No jó, ale Ty jsi svého mazlíka vůbec nešetřil. Stále byl před 7000ot/min
P.S už jezdíš volnou nebo máš spotřebu stále přes 12l/100km
2x Rover 620ti
Snazim se ho spis setrit a tolik ho netocit Obcas mi to ale zase neda
Kazdopadne co z toho vyteklo nebyl ani olej, ale absolutne cerna vec...
Ale spotreba je obavam se porad kolem tech 12, ono po praze se moc niz dostat nejde, kdyz jedu nejakou dalku, tak je to mnohem min, ale v kolonach to vyskoci desne nahoru
Kazdopadne co z toho vyteklo nebyl ani olej, ale absolutne cerna vec...
Ale spotreba je obavam se porad kolem tech 12, ono po praze se moc niz dostat nejde, kdyz jedu nejakou dalku, tak je to mnohem min, ale v kolonach to vyskoci desne nahoru
prodany Rover 620ti
Mercedes 124-300 Coupe
Ochcafka na kazdy den
Mercedes 124-300 Coupe
Ochcafka na kazdy den
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Teď jde o to, jestli ho bejvalej majitel neměnil hubou a místo 11tis. nemá víc...tobias píše:Snazim se ho spis setrit a tolik ho netocit Obcas mi to ale zase neda
Kazdopadne co z toho vyteklo nebyl ani olej, ale absolutne cerna vec...
Ale spotreba je obavam se porad kolem tech 12, ono po praze se moc niz dostat nejde, kdyz jedu nejakou dalku, tak je to mnohem min, ale v kolonach to vyskoci desne nahoru
V Praze to je vlastně normální. Je tam jinej styl jízdy
2x Rover 620ti