Specialitky Rovera

Uživatelský avatar
Big.T
Příspěvky: 234
Registrován: ned led 27, 2008 21:31
Bydliště: Náchodsko
Kontaktovat uživatele:

Specialitky Rovera

Příspěvek od Big.T » pon úno 11, 2008 16:50

Nemate nekdo chut se rozepsat o specialitkach, kterych se muzu dockat u Rovera. Do dvou dnu budu mit doma 620SDi a tak by me zajimalo na co se pripravit, co me muze prakvapit. Myslim tim vyfikundace, :oops: jako je treba praskla zarovka v zadnim svetle o ktere jsem se zde docetl a pod.

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6973
Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od AnderN » úte úno 12, 2008 8:29

Praskla zarovka neni zadna vyfikundace. Pockej, az ti prasknou rozvody :lol: Delam si srandu - ten motor je vynikajici a udajne vydrzi milion km. Ale ty rozvody samozrejme po koupi vymenit i s kladkami.

Ja jsem zatim resil jen lehky unik oleje, ale ukazalo se, ze jen lehce prosakoval pres nejaky ventil, ale hlavne utikal skrz krive nasazeny olejovy filtr po prvni (zjevne ponekud neodborne) vymene oleje. Mimochodem, olej doporucuji kvalitni (Mobil1, Castrol) a menit cca po 10 tisicich km. No a tesne pred vanoci mi odeslo spinaci relatko na starteru, ale to je celkem banalni oprava. Stat jsem zatim zustal jen kvuli vybite baterce.

Krome toho v podstate akorat bezny servis -- komplet nove brzdy, doplneni klimatizace atd. Zarovky H1 v hlavnich svetlometech mi pravidelne odchazi cca po 10-15 tisicich km.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Zakar
Příspěvky: 1103
Registrován: pon zář 17, 2007 9:39
Bydliště: Mezi Benešovem a Táborem +420603474419 rover.sinogl@email.cz

Příspěvek od Zakar » úte úno 12, 2008 10:06

AnderN píše:Praskla zarovka neni zadna vyfikundace. Pockej, az ti prasknou rozvody :lol: Delam si srandu - ten motor je vynikajici a udajne vydrzi milion km. Ale ty rozvody samozrejme po koupi vymenit i s kladkami.

Ja jsem zatim resil jen lehky unik oleje, ale ukazalo se, ze jen lehce prosakoval pres nejaky ventil, ale hlavne utikal skrz krive nasazeny olejovy filtr po prvni (zjevne ponekud neodborne) vymene oleje. Mimochodem, olej doporucuji kvalitni (Mobil1, Castrol) a menit cca po 10 tisicich km. No a tesne pred vanoci mi odeslo spinaci relatko na starteru, ale to je celkem banalni oprava. Stat jsem zatim zustal jen kvuli vybite baterce.

Krome toho v podstate akorat bezny servis -- komplet nove brzdy, doplneni klimatizace atd. Zarovky H1 v hlavnich svetlometech mi







pravidelne odchazi cca po 10-15 tisicich km.


Já myslím,že není nutné měnit olej po 10 tis.Vždyť výrobce předepisoval výměnnou lhůtu 20 tis. km nebo jeden rok. :o
ZAKAR Rover 214 Si,Land Rover Discovery,Rover 111L

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6973
Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od AnderN » úte úno 12, 2008 12:31

Mno, kdyz vymenim po 15 tisicich, tak je cerny jak boty. Kratsim intervalem muze clovek leda prospet zivotnosti. Vzdyt olej v motoru je jako krev v tele.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 5:58

Příspěvek od Roman620ti » úte úno 12, 2008 16:27

[quote="AnderN"]Praskla zarovka neni zadna vyfikundace. Pockej, az ti prasknou rozvody :lol:


:lol: :lol: :lol:
Jinak olej měním spíš po tom roce, protože za ten rok nenajedu ani těch 10tis, ale pro toho kdo motor nešetří nebo má hodně studených startů na krátké vzdálenosti je určitě lepší olej vyměnit dříve. Určitě se tím nic nezkazí a motor si bude chrochtat
2x Rover 620ti

Jaroush
Příspěvky: 37
Registrován: stř říj 10, 2007 21:20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Specialitky Rovera

Příspěvek od Jaroush » úte úno 12, 2008 16:31

Netesnici gufero vacky (kazde druhe auto)
Porezni naftove hadicky u vstriku
Spatne se radici zpatecka (chrochtcink)
:-)

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 5:58

Re: Specialitky Rovera

Příspěvek od Roman620ti » úte úno 12, 2008 16:42

Jaroush píše:Netesnici gufero vacky (kazde druhe auto)
Porezni naftove hadicky u vstriku
Spatne se radici zpatecka (chrochtcink)
:-)
Hold se musí řadit přes jedničku, ale když se člověk zamyslí a zapomene, ten zvuk je nepříjemný :lol:
Taky jedna specialitka, (spíše ale blbost někoho v aut.servisu Honda) při výměně rozvodů neudělali výměnu gufera na klice (má se měnit s rozvody) a po 5tis km gufero vyzkočilo (při vytočení k 7000ot/min) a v tu ránu byla pod autem kaluž oleje jak z prasete. Kdyby nestál Rouvr v garáži, ale jel palbu, mohl jsem schánět nějakej vylítanej, vyzkákanej motor od překupníků, kteří by říkali, že jako nový :lol: Naštěstí se takhle vyměnil akorát ten rozvodovej řemen a dalo se nové gufero.
2x Rover 620ti

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tommi_82 » stř úno 13, 2008 9:02

Ty točíš v garáži 7000? Nasrala tě manželka, tak ses chtěl otrávit splodinama z výfuku?
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 5:58

Příspěvek od Roman620ti » stř úno 13, 2008 9:18

Tommi_82 píše:Ty točíš v garáži 7000? Nasrala tě manželka, tak ses chtěl otrávit splodinama z výfuku?
Ale kdepak :D Stále jsem nemohl přijít na podivné chrastění od prostoru turba a když byl u garáže bráchův známej (automechanik), šel se na to mrknout. Nechal jsem motor ohřát na volnoběh a pak přidával plyn, aby začalo to chrastění. Potom zkoušel jestli turbo plní a najednou mi říká, že mi něco chčije z pod auta. Naštěstí, že tam tenkrát přijel a otestoval to, mě by to srdce nedovolilo a mohlo se mi to stát kdekoli jinde a následky mohly bejt hodně špatné. Jinak už vím, že to chrastění je asi běžná věc u staršího tička. Řešil jsem to už s jedním kolegou přes net a s druhým jsem si to přímo vyzkoušel a byl to stejný zvuk. Což mě uklidnilo, ale musím zaklepat... :D
2x Rover 620ti

Uživatelský avatar
tobias
Příspěvky: 1163
Registrován: úte říj 16, 2007 19:38
Bydliště: PRAHA

Příspěvek od tobias » čtv úno 14, 2008 22:52

Roman620ti píše: Ale kdepak :D Stále jsem nemohl přijít na podivné chrastění od prostoru turba a když byl u garáže bráchův známej (automechanik), šel se na to mrknout. Nechal jsem motor ohřát na volnoběh a pak přidával plyn, aby začalo to chrastění. Potom zkoušel jestli turbo plní a najednou mi říká, že mi něco chčije z pod auta. Naštěstí, že tam tenkrát přijel a otestoval to, mě by to srdce nedovolilo a mohlo se mi to stát kdekoli jinde a následky mohly bejt hodně špatné. Jinak už vím, že to chrastění je asi běžná věc u staršího tička. Řešil jsem to už s jedním kolegou přes net a s druhým jsem si to přímo vyzkoušel a byl to stejný zvuk. Což mě uklidnilo, ale musím zaklepat... :D
Jojo...dela mi to taky a nic s tim neudelam, nechal sem to zkontrolovat a jeste se mi na to podiva technik zejtra pri vymene oleje, ale snad je to normalni :) od toho jsou srazy ne? :))
prodany Rover 620ti :(
Mercedes 124-300 Coupe
Ochcafka na kazdy den

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 5:58

Příspěvek od Roman620ti » ned úno 17, 2008 21:02

tobias píše: Jojo...dela mi to taky a nic s tim neudelam, nechal sem to zkontrolovat a jeste se mi na to podiva technik zejtra pri vymene oleje, ale snad je to normalni :) od toho jsou srazy ne? :))
Pokud se nás na srazu sejde víc Tiček, budeme moct složit celej orchestr :lol:
2x Rover 620ti

Uživatelský avatar
tobias
Příspěvky: 1163
Registrován: úte říj 16, 2007 19:38
Bydliště: PRAHA

Příspěvek od tobias » pon úno 18, 2008 2:58

Roman620ti píše: Pokud se nás na srazu sejde víc Tiček, budeme moct složit celej orchestr :lol:
Jak to tak vidim, tak ja tam budu hrat bubny, nejak mi to klepe...ale uz je objednanej pripravek proti tomu, tak snad to bude ok...


Jinak panu budoucimu majiteli radim menit olej radsi driv, co sem slysel, tak rover spini olej hodne moc....:(
prodany Rover 620ti :(
Mercedes 124-300 Coupe
Ochcafka na kazdy den

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 5:58

Příspěvek od Roman620ti » pon úno 18, 2008 3:27

tobias píše: Jak to tak vidim, tak ja tam budu hrat bubny, nejak mi to klepe...ale uz je objednanej pripravek proti tomu, tak snad to bude ok...


Jinak panu budoucimu majiteli radim menit olej radsi driv, co sem slysel, tak rover spini olej hodne moc....:(
OK, já si zamlouvám triangl. Budu si pěkně cinkat na volnoběh :lol:

No jó, ale Ty jsi svého mazlíka vůbec nešetřil. Stále byl před 7000ot/min :lol:
P.S už jezdíš volnou nebo máš spotřebu stále přes 12l/100km :?: :twisted:
2x Rover 620ti

Uživatelský avatar
tobias
Příspěvky: 1163
Registrován: úte říj 16, 2007 19:38
Bydliště: PRAHA

Příspěvek od tobias » pon úno 18, 2008 12:03

Snazim se ho spis setrit a tolik ho netocit :mrgreen: Obcas mi to ale zase neda :)
Kazdopadne co z toho vyteklo nebyl ani olej, ale absolutne cerna vec...
Ale spotreba je obavam se porad kolem tech 12, ono po praze se moc niz dostat nejde, kdyz jedu nejakou dalku, tak je to mnohem min, ale v kolonach to vyskoci desne nahoru
prodany Rover 620ti :(
Mercedes 124-300 Coupe
Ochcafka na kazdy den

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 5:58

Příspěvek od Roman620ti » pon úno 18, 2008 14:29

tobias píše:Snazim se ho spis setrit a tolik ho netocit :mrgreen: Obcas mi to ale zase neda :)
Kazdopadne co z toho vyteklo nebyl ani olej, ale absolutne cerna vec...
Ale spotreba je obavam se porad kolem tech 12, ono po praze se moc niz dostat nejde, kdyz jedu nejakou dalku, tak je to mnohem min, ale v kolonach to vyskoci desne nahoru
Teď jde o to, jestli ho bejvalej majitel neměnil hubou a místo 11tis. nemá víc...
V Praze to je vlastně normální. Je tam jinej styl jízdy :twisted: :lol:
2x Rover 620ti

Odpovědět