Změna turba z T25 na T28

Odpovědět
kremilekcz
Příspěvky: 89
Registrován: pát pro 17, 2010 10:21
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Změna turba z T25 na T28

Příspěvek od kremilekcz » pon pro 20, 2010 15:31

Ahoj všem

pro všechny blázny jako jsem byl já zde dávam odkaz na změnu turba z t25 na T28

http://rover.odin-haller.de/files/T28Fitting.pdf

musí se k tomu dokoupit pár věci ( přechodky na hadice sání a výfuk u kompresorové části a hlávně tam dát spravný restriktor ) na http://www.gb-ent.com ale malinko upravit actuator a pokud už máte blow-ventil tak už nic rešit nemusite :)

Hlavne už dál nezvedat tlak turbo tlačí 14 psi a to na písti a ojnice je na hraně. Ale zátah od 2500 msm:
Umění je se rozhodnout.

Auta: 114 GTI odešlo do věčných lovišt
214 SEI prodáno
620 Ti - turbo T2560R, zadní tlumiče Koni, přední standart Excel-G - KYB + standardní péra, výztuha mezi přední tlumiči, a zadní výztuha horní a dolní, filtr KN v airboxu, budíky tlak turba-oleje,teplota oleje a čerpadlo Walbro 255lph
75 CDT - filtr KN - stále skoro denně v provozu a už ho jen udržuji
620 si - na díly
75 Tourer CDti

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18051
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Změna turba z T25 na T28

Příspěvek od Trunda » pon pro 20, 2010 15:38

Pekny navod... :-)
... je videt, ze je to anglan... me by zena hnala, kdybych neco takoveho cistil v kuchyni v drezu :-D
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

kremilekcz
Příspěvky: 89
Registrován: pát pro 17, 2010 10:21
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Re: Změna turba z T25 na T28

Příspěvek od kremilekcz » pon pro 20, 2010 15:44

mně by taky hnala vzek:
Umění je se rozhodnout.

Auta: 114 GTI odešlo do věčných lovišt
214 SEI prodáno
620 Ti - turbo T2560R, zadní tlumiče Koni, přední standart Excel-G - KYB + standardní péra, výztuha mezi přední tlumiči, a zadní výztuha horní a dolní, filtr KN v airboxu, budíky tlak turba-oleje,teplota oleje a čerpadlo Walbro 255lph
75 CDT - filtr KN - stále skoro denně v provozu a už ho jen udržuji
620 si - na díly
75 Tourer CDti

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18051
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Změna turba z T25 na T28

Příspěvek od Trunda » pon pro 20, 2010 15:55

No je fakt... ja bych asi taky takoveho jedince hnal :-) ... pro tento ucel fakt jedine kbelik a nekde pekne venku... bych chtel videt jak ta kuchyn vypadale bezprostredne po te, co to ocistil ocelakem ve vode :-D
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Odpovědět