Klice + dalkac
Klice + dalkac
Tak jsem si u znameho nechal doldelat dalku k svemu R620. Dal mi dva sklopne klice s DO, ktere muzete znat z koncernu VW, ci z Fabii nebo Octavii. Zatim me to funguje jen jako dalka, ale vzhledem k tomu, ze samotny sklopny klic se da vymenit (je vymenitelny), tak jsm si nechal vyrobit samotny klic bez cipu za 100,- Kc ten uriznu, necham upravit pro uchyceni do tohoto superdalkace. Potom jen vykucham stary klic vyjmu cip a vlozim do dalky.
Co me ale vadi, ze zatim nedoladil aktivaci alarmu. Nevedel by jste nekdo kde se dopracovat schematickemu zapojeni aby jsem mu to mohl dodat? Dalkacem zatim bohuzel neaktivuji alarm. Rikal, ze zatim nevi jak na to. Jak jste na tom vy, co jste nechali dodelavat neoriginalni dalku?
Co me ale zarazilo, bylo to, ze jsem navstivil jednoho mistniho vyrobce klicu a ten mi nabidl vyrobu klice s cipem a nacipovanim za 1300,-Kc. Myslim, ze je to bezkonkurencni cena. Ve stredu se mam stavit, protoze klic s cipem musi objednat. Potom poreferuji, jestli ta cena byla skutecne tak nizka. Za cenu se mi ale zarucil, takze nepredpokladm, ze by se menila. Nakup druheho cipovaneho klice jsem zatim vzhledem k cene neplanoval. Stavil jsem se u neho jen kvuli vyrobe zalzniho klice bez cipu, aby jsem pro jistotu mel klic alespon ke dverim. Mile me prekvapil.
Co me ale vadi, ze zatim nedoladil aktivaci alarmu. Nevedel by jste nekdo kde se dopracovat schematickemu zapojeni aby jsem mu to mohl dodat? Dalkacem zatim bohuzel neaktivuji alarm. Rikal, ze zatim nevi jak na to. Jak jste na tom vy, co jste nechali dodelavat neoriginalni dalku?
Co me ale zarazilo, bylo to, ze jsem navstivil jednoho mistniho vyrobce klicu a ten mi nabidl vyrobu klice s cipem a nacipovanim za 1300,-Kc. Myslim, ze je to bezkonkurencni cena. Ve stredu se mam stavit, protoze klic s cipem musi objednat. Potom poreferuji, jestli ta cena byla skutecne tak nizka. Za cenu se mi ale zarucil, takze nepredpokladm, ze by se menila. Nakup druheho cipovaneho klice jsem zatim vzhledem k cene neplanoval. Stavil jsem se u neho jen kvuli vyrobe zalzniho klice bez cipu, aby jsem pro jistotu mel klic alespon ke dverim. Mile me prekvapil.
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: Klice + dalkac
Tak ten čip je fakt v klíči? Tady každej psal, že je v dálce a ta když se rozbije, tak jen klíčem nenastartuji.
2x Rover 620ti
Re: Klice + dalkac
Ja teda nevim, ale zatim mam klic bez dalky a s tim startuju, tak snad tam ci byt musi.Roman620ti píše:Tak ten čip je fakt v klíči? Tady každej psal, že je v dálce a ta když se rozbije, tak jen klíčem nenastartuji.
-
- Příspěvky: 1103
- Registrován: pon zář 17, 2007 9:39
- Bydliště: Mezi Benešovem a Táborem +420603474419 rover.sinogl@email.cz
Re: Klice + dalkac
Big.T píše:Tak jsem si u znameho nechal doldelat dalku k svemu R620. Dal mi dva sklopne klice s DO, ktere muzete znat z koncernu VW, ci z Fabii nebo Octavii. Zatim me to funguje jen jako dalka, ale vzhledem k tomu, ze samotny sklopny klic se da vymenit (je vymenitelny), tak jsm si nechal vyrobit samotny klic bez cipu za 100,- Kc ten uriznu, necham upravit pro uchyceni do tohoto superdalkace. Potom jen vykucham stary klic vyjmu cip a vlozim do dalky.
Co me ale vadi, ze zatim nedoladil aktivaci alarmu. Nevedel by jste nekdo kde se dopracovat schematickemu zapojeni aby jsem mu to mohl dodat? Dalkacem zatim bohuzel neaktivuji alarm. Rikal, ze zatim nevi jak na to. Jak jste na tom vy, co jste nechali dodelavat neoriginalni dalku?
Co me ale zarazilo, bylo to, ze jsem navstivil jednoho mistniho vyrobce klicu a ten mi nabidl vyrobu klice s cipem a nacipovanim za 1300,-Kc. Myslim, ze je to bezkonkurencni cena. Ve stredu se mam stavit, protoze klic s cipem musi objednat. Potom poreferuji, jestli ta cena byla skutecne tak nizka. Za cenu se mi ale zarucil, takze nepredpokladm, ze by se menila. Nakup druheho cipovaneho klice jsem zatim vzhledem k cene neplanoval. Stavil jsem se u neho jen kvuli vyrobe zalzniho klice bez cipu, aby jsem pro jistotu mel klic alespon ke dverim. Mile me prekvapil.
Kdyby jsi koupil originální ovladač na šestistovku tak by jsi ho nechal jenom naprogramovat k autu a věc je vyřešena.Rychle a profesionálně.Každý zásah do původní elektroinstalace je riskantní a jenom zvyšuješ riziko nějaké poruchy.
ZAKAR Rover 214 Si,Land Rover Discovery,Rover 111L
Soucasti imobilizeru je urcite, nebot mi ten zamecnik nabidl prave klic s cipem a jeho naprogramovani.AnderN píše:u R600 klicem bez dalky urcite normalne nastartujes. U R200 je s tim problem, pred chvili jsem to tady psal i k dalsimu threadu, kde se o tom bavite. Nevim ale, jestli je teda cip imobilizeru soucasti klice, nebo se imobilizer aktivuje spolu s alarmem nejakym zpusobem po zamknuti dveri?
Klíč + Dálka
Ahoj, řešil jsem podobný problém a je to takhle:
Čip k imobilizéru je součástí klíče...není problém klíč naklonovat podle toho, co máš, udělají to téměř v každé výrobně klíčů (já to nechal udělat normálně jak vyrábí klíče v hypermarketech..cena co si pamatuju cca 900,-...na počkání...).
S dálkou je to horší...nový ovladač můžeš samozřejmě objednat origoš (cena tuším kolem 5-6tis), ale ke spárování s autem potřebuješ červený klíč...pokud ho nemáš, což se stává, tak to nejde...já to vyřešil jednoduše...za 2500,- jsem si nechal namontovat přijímač s novými dvěma dálkami...přidělají to ke stávajícímu centrálu, takže je rozdíl jen v tom, že impulsy dává nový přijímač...levné, rychle, funkční...v zásadě nepoznáš rozdíl...
Čip k imobilizéru je součástí klíče...není problém klíč naklonovat podle toho, co máš, udělají to téměř v každé výrobně klíčů (já to nechal udělat normálně jak vyrábí klíče v hypermarketech..cena co si pamatuju cca 900,-...na počkání...).
S dálkou je to horší...nový ovladač můžeš samozřejmě objednat origoš (cena tuším kolem 5-6tis), ale ke spárování s autem potřebuješ červený klíč...pokud ho nemáš, což se stává, tak to nejde...já to vyřešil jednoduše...za 2500,- jsem si nechal namontovat přijímač s novými dvěma dálkami...přidělají to ke stávajícímu centrálu, takže je rozdíl jen v tom, že impulsy dává nový přijímač...levné, rychle, funkční...v zásadě nepoznáš rozdíl...
-
- Příspěvky: 1103
- Registrován: pon zář 17, 2007 9:39
- Bydliště: Mezi Benešovem a Táborem +420603474419 rover.sinogl@email.cz
Re: Klíč + Dálka
Aleš píše:Ahoj, řešil jsem podobný problém a je to takhle:
Čip k imobilizéru je součástí klíče...není problém klíč naklonovat podle toho, co máš, udělají to téměř v každé výrobně klíčů (já to nechal udělat normálně jak vyrábí klíče v hypermarketech..cena co si pamatuju cca 900,-...na počkání...).
S dálkou je to horší...nový ovladač můžeš samozřejmě objednat origoš (cena tuším kolem 5-6tis), ale ke spárování s autem potřebuješ červený klíč...pokud ho nemáš, což se stává, tak to nejde...já to vyřešil jednoduše...za 2500,- jsem si nechal namontovat přijímač s novými dvěma dálkami...přidělají to ke stávajícímu centrálu, takže je rozdíl jen v tom, že impulsy dává nový přijímač...levné, rychle, funkční...v zásadě nepoznáš rozdíl...
Kdyby jsi si nalistoval stranu 8 v manuálu tak by jsi se dočetl,že červený klíč slouží k záznamu dat a používá se při naprogramování dalšího klíče k vozidlu.U šestistovek je ovládání funkce imobilizace motoru a ovládání alarmu rozdělena.Klíč ve spínací skříňce ovládá imobilizér a dálkový ovladač ovládá současně centrální zamykání a alarm.Není to tedy jako u řady 200 a 400 kde je všechno ovládané dálkou.Nový ovladač se naprogramuje k autu pomocí diagnostického zařízení test-book.A ta cena 5000 myslím také nesouhlasí je nižší.
ZAKAR Rover 214 Si,Land Rover Discovery,Rover 111L
Re: Klíč + Dálka
Jasan, takze, chapu-li to dobre, tak s neoriginal dalkou proste alarm nerozchodim. Cerveny klic bohuzel nemam, takze tady bude kazda rada draha. (spis klic s dalkou)
-
- Příspěvky: 1103
- Registrován: pon zář 17, 2007 9:39
- Bydliště: Mezi Benešovem a Táborem +420603474419 rover.sinogl@email.cz
Re: Klíč + Dálka
Stejně si myslím,že jsi měl raději investovat do roveráckého ovladače.Vše by potom bylo funkční jak má být.A červený klíč nepotřebuješ pokud nechceš programovat další klíč.A pokud chceš další klíč tak se to nechá obejít tím jak píšeš ,že si necháš udělat klon.
ZAKAR Rover 214 Si,Land Rover Discovery,Rover 111L
Re: Klíč + Dálka
V tom mas asi bohuzel pravdu. Sehnal jsem si pred tim malo informaci. Mel jsem za to, ze pridanim neoriginal dalky rozchodim i alarm, coz bohuzel neni pravda.Zakar píše:Stejně si myslím,že jsi měl raději investovat do roveráckého ovladače.Vše by potom bylo funkční jak má být.A červený klíč nepotřebuješ pokud nechceš programovat další klíč.A pokud chceš další klíč tak se to nechá obejít tím jak píšeš ,že si necháš udělat klon.
Re: Klice + dalkac
No ja som kluč rozobral, nechal som si iba mosadznu časť a tu som prirobil k dialkovému prívesku. Tak som si spravil kluč s ovládačom /podobne ako to maju prvé Octávie/ a išiel som skušať či naštartujem. Výsledok - v kluči nieje imobilizér. Ak som dialkovým zavrel auto a odomkol som ho klučom - auto som nenaštartoval. Keď som stlačil dialkové (vypol alarm) - štartovalo. Imobilizérom je v tomto prípade alarm, ktorý sa zapía a vypína iba dialkovým. ROVER 620SiBig.T píše: Ja teda nevim, ale zatim mam klic bez dalky a s tim startuju, tak snad tam ci byt musi.
Re: Klice + dalkac
Jak jsem jiz psal vyse. Z original klice jsem pouzil (jak pises ty) mosaznou cast a vyjmul imobilizer. Ten vlozil do nove dalky a vymenil mosaznou cast (samotny klic). Ted mam dalku se sklopnym klicem a imobilizerem v jednom. S timto klicem normalne nastartuju. Dalkou odemknu a zamknu, ale nazapnu alarm. Ten se zapne pouze manualnim otocenim klice v zamku.Fourde píše: No ja som kluč rozobral, nechal som si iba mosadznu časť a tu som prirobil k dialkovému prívesku. Tak som si spravil kluč s ovládačom /podobne ako to maju prvé Octávie/ a išiel som skušať či naštartujem. Výsledok - v kluči nieje imobilizér. Ak som dialkovým zavrel auto a odomkol som ho klučom - auto som nenaštartoval. Keď som stlačil dialkové (vypol alarm) - štartovalo. Imobilizérom je v tomto prípade alarm, ktorý sa zapía a vypína iba dialkovým. ROVER 620Si