Trhání motoru ve vyšších otáčkách ZJIŠTĚNO - OPRAVENO
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Trhání motoru ve vyšších otáčkách ZJIŠTĚNO - OPRAVENO
Ahojda Rouvraři,
Chtěl bych se zeptat na jeden problém, i když tady asi žádnej věštec nebude Třeba se s tím už někdo setkal...
Můj druhej Rover 620ti má tento problém :
Zrychluje v pohodě, ale jak se dostane ke 4000 někdy k 5000ot/min motor nějak vynechá a strašně to motorem trhne, až mě vždy poleje horkej pot. Jinak se s tím dá jezdit naprosto v pohodě, ale když jsem potřeboval předjet jedno auto ve vyšších otáčkách, strašně to sebou cukalo a cukalo. Svíčky jsem vyměnil za NGK, co jsem měl kdysi v červeným. Ještě mě napadá vyměnit palivovej filtr, ale jestli to tímhle může bejt, toť otázka.
Toto jsem našel na jiném fóru, ale vůbec nevím kde je nějaký CPS a jestli je to vůbec i na ROVERECH :
Je to Camshaft Position Sensor neboli senzor polohy vačkového hřídele. Podává ŘJ informaci o "poloze" motoru. Podle ní se časují vstřiky a zážehy. Pokud je to zabordelené (je to kolečko s dírkama a optočlen), tak podává ŘJ špatné informace a ta z bezpečnostních důvodů vypne vstřik. Čím víc bordelu a čím víc otáček, tím větší chybu produkuje CPS a proto ve vyšších otáčkách vypíná ŘJ vstřiky a motor cuká.
Asi je to zralé na diagnostiku, ale tam mě odrazuje ta dlouhá čekačí doba a do autorizovaného servisu nechci Taky jsem tu četl o diagnostice na emisích, ale tam se podle příspěvků asi jen tak nepřipojej.
Chtěl bych se zeptat na jeden problém, i když tady asi žádnej věštec nebude Třeba se s tím už někdo setkal...
Můj druhej Rover 620ti má tento problém :
Zrychluje v pohodě, ale jak se dostane ke 4000 někdy k 5000ot/min motor nějak vynechá a strašně to motorem trhne, až mě vždy poleje horkej pot. Jinak se s tím dá jezdit naprosto v pohodě, ale když jsem potřeboval předjet jedno auto ve vyšších otáčkách, strašně to sebou cukalo a cukalo. Svíčky jsem vyměnil za NGK, co jsem měl kdysi v červeným. Ještě mě napadá vyměnit palivovej filtr, ale jestli to tímhle může bejt, toť otázka.
Toto jsem našel na jiném fóru, ale vůbec nevím kde je nějaký CPS a jestli je to vůbec i na ROVERECH :
Je to Camshaft Position Sensor neboli senzor polohy vačkového hřídele. Podává ŘJ informaci o "poloze" motoru. Podle ní se časují vstřiky a zážehy. Pokud je to zabordelené (je to kolečko s dírkama a optočlen), tak podává ŘJ špatné informace a ta z bezpečnostních důvodů vypne vstřik. Čím víc bordelu a čím víc otáček, tím větší chybu produkuje CPS a proto ve vyšších otáčkách vypíná ŘJ vstřiky a motor cuká.
Asi je to zralé na diagnostiku, ale tam mě odrazuje ta dlouhá čekačí doba a do autorizovaného servisu nechci Taky jsem tu četl o diagnostice na emisích, ale tam se podle příspěvků asi jen tak nepřipojej.
2x Rover 620ti
-
- Příspěvky: 6
- Registrován: sob zář 22, 2007 13:11
- Bydliště: plzeň-sever
- Kontaktovat uživatele:
Re: Trhání motoru ve vyšších otáčkách
Ta chyba je pravdě podobně sporadická za jeť do servisu. Přenosnej test a za jizdy ta chyba vyskočí.
Re: Trhání motoru ve vyšších otáčkách
Pokud by to byl snímač kliky,tak ti auto znehybní,odpojí přívod paliva,aby kdyby byl problem na klice nedošlo k destrukci motoru,takže tím to asi nebude.
R45 1.6.+LPG-1.04Kč/km
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: Trhání motoru ve vyšších otáčkách
Tak dnes jsem vyměnil palivový filtr. Byl tam ještě originální Roveráckej totálně ohnilej. Pamatoval asi hooodně, ale příčinou to nebylo. Vzal jsem 98 a dal do ní nějakej značkovej prevít na čištění vstřiků a vůbec celého palivového systému. A ještě jsem přišel na to, že když ho prošlápnu na volnoběh, tak jde v pohodě za 6000ot/min a když se začnu jemně rozjíždět, jde taky motor v pohodě až někam k 6000ot, ale jak sešlápnu pedál hned až na podlahu, kolem těch 4000-5000ot/min to začně sebou trhat. Musím jezdit volnou a asi se objednat na diagnostiku.
2x Rover 620ti
Re: Trhání motoru ve vyšších otáčkách
Neco podobnyho sem mel s minulym autem.a stacilo kdyz sem vymenil filtry a hlavne procistil klapky.a byl klid.nebo to taky muze byt treha nekvalitnim benzinem.muzes zkusit nechat vycistit nadrz a potrubi.treba...
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: Trhání motoru ve vyšších otáčkách
No zkusím, jestli se dokážu dostat k palivovému čerpadlu. Jestli ho nějaké vemeno nevyměnilo za slabší, protože to trhá jen když člověk pořádně rychle sešlápne pedál a to je potřeba nejvíce paliva. A pokud se k němu nedostanu, objednám se na počítač... Každopádně děkuji za příspěvky
2x Rover 620ti
-
- Příspěvky: 47
- Registrován: sob úno 16, 2008 17:56
Re: Trhání motoru ve vyšších otáčkách
Tak az zjistis cim to bylo dej mi prosim vedet-mam uplne ten samy problem-kdyz stojim vse v poho,jakmile se rozjedu a slapnu mu-pruser-ale zkusil jsem mu z petky pritom skubani dat ctyrku hnapl jsem po plyne a hle on se probralRoman620ti píše:No zkusím, jestli se dokážu dostat k palivovému čerpadlu. Jestli ho nějaké vemeno nevyměnilo za slabší, protože to trhá jen když člověk pořádně rychle sešlápne pedál a to je potřeba nejvíce paliva. A pokud se k němu nedostanu, objednám se na počítač... Každopádně děkuji za příspěvky
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: Trhání motoru ve vyšších otáčkách
No tak v kufru jsem našel akorát víčko na plovák, tak to čerpadlo fakt nevím, jak se vyndavá. Snad né s nádrží... Jedině by mohlo bejt víčko ještě pod sedákem, ale teď před týdnem jsem to měl rozebraný a vůbec si nepamatuji, jestli tam něco bylo nebo ne No zkusím vzít u Shella 100 oktanovej benál a schválně co to udělá. Když na to příjdu, tak to sem hnedka dám...
Jinak, když jedeš volnou a začneš se pomalku rozjíždět, tak ti to taky necuká a jde klidně k 6000ot/min?
Jinak, když jedeš volnou a začneš se pomalku rozjíždět, tak ti to taky necuká a jde klidně k 6000ot/min?
2x Rover 620ti
Re: Trhání motoru ve vyšších otáčkách
Tak nemohlo by to byt spis v turbu, kdyz o tom tak premyslim...ktery nestiha? Nebo ta hadice, jak si rikal, ze je praskla, tak jestli pri nejakym tlaku proste nezacne propoustet...ale to je jenom takovej napad.
Kazdopadne na cerpadlo musis vyndat celou nadrz, pulku krytu vyfuku apod...prace pro mechanika na 3 hodiny
Kazdopadne na cerpadlo musis vyndat celou nadrz, pulku krytu vyfuku apod...prace pro mechanika na 3 hodiny
prodany Rover 620ti
Mercedes 124-300 Coupe
Ochcafka na kazdy den
Mercedes 124-300 Coupe
Ochcafka na kazdy den
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: Trhání motoru ve vyšších otáčkách
No co jsme o tom kecali s bráchou, tak kdyby to bylo turbo a v nějakájch otáčkách netáhlo, tak by motor jen zvadl, ale tohle sebou hnusně škube. Ale ten přístup k čerpadlu se mi vůbec nelíbí, to jde vidět, že ho nikdo u mě nevyměnil za slabší, protože vejfuk je tam asi 100let. Tak teď teda fakt nevím, a zvlášť mě děsí fakt, že s tímhle problémem Honzovi ani na diagnostice nepomohli
2x Rover 620ti
Re: Trhání motoru ve vyšších otáčkách
tak asi zbývá vážně jenom pan Mareda...
Kdyby vyplivlo turbo, tak to zvadne a nemuselo by to bejt nejaky cukani...pro sichr zavolam tomu kamaradovi a zeptam se ho, ale tohle asi nebude ono.
Kdyby vyplivlo turbo, tak to zvadne a nemuselo by to bejt nejaky cukani...pro sichr zavolam tomu kamaradovi a zeptam se ho, ale tohle asi nebude ono.
prodany Rover 620ti
Mercedes 124-300 Coupe
Ochcafka na kazdy den
Mercedes 124-300 Coupe
Ochcafka na kazdy den
-
- Příspěvky: 47
- Registrován: sob úno 16, 2008 17:56
Re: Trhání motoru ve vyšších otáčkách
Dela mi to uplne to same a kdyz jedu plynule vytocim ho az po omezovac,ale jakmile slapnu po plnym plynu hned-proste slapnu az na podlahu tak to zacne a Roman muze rici jak je to prijemne-i kdyz o tom vim,tak me vzdy zaleje pot.Jo a kdyz ho treba pri skubani na 5-te rychlosti podradim a slapnu po plynu na 4-te rychlosti-probere se.Ale tohle je mi takovy protivny a nechci odrovnat motor-sice jezdim rychle-tocim ho,ale tohle mi neni moc prijemne.Vcera jsem najezdil u nas na dalnici s diagnostikou v aute asi 500 km a nic-coz me zarazi-muj automechanik je s toho v prd.,automechanik z Ostravy,ktery rovery uz dela dlouho je s toho tak v prd.Takze ja uz opravdu newim-vymenil jsem vsechny filtry-jeste zkusim,az nebudu potrebovat auto mu rozebrat vstriky
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: Trhání motoru ve vyšších otáčkách
Tobiáš - Děkujeme
Honza - dokonce jsi měl v autě i tu přenosnou diagnostiku a nic,jo?...tak to fakt vypadá na něco jako to čerpadlo nebo vstřiky, ale to cukání je tak hrozný, že to je fakt jako když dochází benzín. Jinak jsi odvážný mu ještě podradit a dát mu, já vždy strachy buď pustím pedál, nebo tam kopnu další kvalt. Jsem měkota
Teď se na mě lepil jeden vocas se "sporťákem" na rychlodráze a ani jsem mu nemohl pořádně dát a ještě jsem si zaskákal
Honza - dokonce jsi měl v autě i tu přenosnou diagnostiku a nic,jo?...tak to fakt vypadá na něco jako to čerpadlo nebo vstřiky, ale to cukání je tak hrozný, že to je fakt jako když dochází benzín. Jinak jsi odvážný mu ještě podradit a dát mu, já vždy strachy buď pustím pedál, nebo tam kopnu další kvalt. Jsem měkota
Teď se na mě lepil jeden vocas se "sporťákem" na rychlodráze a ani jsem mu nemohl pořádně dát a ještě jsem si zaskákal
2x Rover 620ti
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: Trhání motoru ve vyšších otáčkách
TAK TO DĚLÁ TURBO!!!!
Prohodil jsem si turbo ze stříbrného do červeného a najednou mi sice červenej nechrastí, ale zato cuká a nejede ve vysokejch otáčkách. Stříbrnej už jezdí v pohodě. Tak mě čeká opět prohození obou turbín na zpět
Prohodil jsem si turbo ze stříbrného do červeného a najednou mi sice červenej nechrastí, ale zato cuká a nejede ve vysokejch otáčkách. Stříbrnej už jezdí v pohodě. Tak mě čeká opět prohození obou turbín na zpět
2x Rover 620ti
- Petr.stefl
- Příspěvky: 509
- Registrován: sob říj 20, 2007 23:21
- Bydliště: Studená
Re: Trhání motoru ve vyšších otáčkách VYŘEŠENO :-(
Zkuste se podívat na přetlakovou hadičku od Turba,mohla by bejt zpuchřelá,při velkým zatížení se motor nakloní a hadička se otevře a ŘJ má špatný info. a ubere benzinu,motor se vratí do původní polohy a vše je dobrý,jenže vy přidáváte pořád a motor se opět nakloní a problém se opakuje...
Bývalá auta: Rover 45, MG ZS 180, Mazda 6, Mazda 6 MPS, Mazda 3 BL
MG ZS 180 a Mazda 6 GJ
MG ZS 180 a Mazda 6 GJ