Stránka 1 z 2

Ventil plnění

Napsal: pon dub 09, 2012 19:56
od bene
Prosím můžete mi někdo poradit, kde hledat "ventil plnění č.4"?
Mám následující problém s Roverem 620Ti. Při prudkém sešlápnutí plynu a využití plného výkonu cca od 3000 1/min a vyšších dochází k nepravidelnému nárustu (i poklesu) výkonu, potom nakopnutí, toto se opakuje. Pri pozvolném přidání plynu se vůz rozjede bez problémů na maximum. Diagnostika ukázala "ventyl plnění č.4", ale kde se schovává:-)
Předem děkuji za pomoc
Zdraví L.Beneš

Re: Ventyl plnění

Napsal: úte dub 10, 2012 5:31
od Hombre
Asi je tím myšlen vstřikovací ventil 4.válce?

Re: Ventyl plnění

Napsal: úte dub 10, 2012 10:24
od bene
Děkuji za informaci, odborník diagnostikoval něco jiného - spojku a má bohužel pravdu:-(, ale i tak díky za info.Zdraví L.B.

Re: Ventyl plnění

Napsal: úte dub 10, 2012 11:17
od Hombre
Aha, takže klouže spojka, no tuto závadu samozřejmě diagnostika neodhalí.
To ale nijak nesouvisí s tím ventilem č.4. Ale pokud se tato závada nebude v paměti vyskytovat opakovaně, tak bych to neřešil.

Re: Ventyl plnění

Napsal: čtv dub 12, 2012 8:07
od tobias
nebude problém v tom, že tvoje diagnostika má problém s gramatikou? Nebo že by byla polská? :)

Re: Ventyl plnění

Napsal: čtv dub 12, 2012 23:19
od seba
Divil bych se kdyby s tim polská vubec komunikovala:-D

Re: Ventyl plnění

Napsal: pát dub 13, 2012 11:48
od Roman620ti
nO PODLE TOHO PRVNÍHO ČLÁNKU SEM MYSLEL SPÍŠ NA podtlakovou membránku v regulaci na turbu, dělalo to taková hrozný škubání, jak motor šel do otáček a pak byl utnut a potom opět zabral a furt dokola...tak když to spojkou nebude hledej tam :lol:

Re: Ventyl plnění

Napsal: pon dub 16, 2012 10:06
od bene
Díky všem za info, ale opravdu to je ta spojka.
S tou diagnostikou nevím jakou tam mají, byl jsem v servisu(ale originál na Rover to nebude protože se nedostanou např do erbegů). Ten ventyl č.4 nebudu opravdu řešit. Ona ta diagnostika je někdy trochu zavádějící stačí např. když v zimě při startování motor po nastartování opět zdechne a už je na diagnostice chyba.
Zdravím a přeji mnoho km bez problémů

Re: Ventyl plnění

Napsal: stř kvě 23, 2012 20:12
od bene
Tak ještě jednou k problému s cukáním. spojka se opravila(byla skutečně špatná) ale cukání zůstalo. Nakonec chybu našel šikovný opravář , jednalo se o vadný el. ventyl(nevím jak se přesně jmenuje, ale je umístěn cca pod baterií) , který obsluhuje regulaci turba, tlačilo až 1,5 atm místo 0,6 a řídící jednotka odpojavala z bezpečnostních důvodů benzin, toť důvod cukání nebo spíš škubání. Dovozci ND ho však prodávají pouze společně s turbem, ale lze ho nahradit ventylen z Oktávky.
přeji mnoho štastných km

Re: Ventyl plnění

Napsal: stř kvě 23, 2012 20:50
od F.i.s.h.men
Like a boss - tak to má vypadat.

Re: Ventyl plnění

Napsal: čtv kvě 24, 2012 23:28
od seba
ja to sem psal uz ze zacatku ale prispevek je buh vy kde.Ten elektromagn solenoid kdyztak mam

Re: Ventyl plnění

Napsal: pát kvě 25, 2012 0:15
od seba
jo a on ten origo ma prave nejak udajne pomalej nabeh. kdyz se vyrve uplne a da se misto nej MBC tak to bude mit prudkej nabeh primo to je lepsi na vykon bez pomlej kterej dela tenhle solenoid.

Re: Ventyl plnění

Napsal: stř zář 19, 2012 14:05
od Davidrtw
Zdravim chlapi mam taky takovy problem z turbem mam 620 Ti a při prudkem sešlapnuti ve 4000 otačkach škubne jak prase a pořad dokola tak jsem to tu trochu prochazel ty rady atd volal jsem na vrakače všude jedině cele turbo prodaj a ja bych potřeboval jen tu regulaci na to turbo mužete mi prosim poradit kde bych ji sehnal nebo jestly se to neda nějak obejit něco jsem tu čet o MBC ale vubec netušim co to je děkuji za rady

Re: Ventyl plnění

Napsal: stř zář 19, 2012 14:21
od Roman620ti
Zkus ještě zavolat někam, kde turba repasují, asi by měli mít možnost ho sehnat.

Re: Ventyl plnění

Napsal: stř zář 19, 2012 14:25
od Davidrtw
Ok Pokusimm se