Rover 620 Ti Shéma zapojení turba

Daniel99
Příspěvky: 68
Registrován: úte dub 24, 2012 14:10

Rover 620 Ti Shéma zapojení turba

Příspěvek od Daniel99 » pát črc 20, 2012 19:56

Zdravim poradíte mi prosím jak správně zapojit turbo,tahle turbína má regulovanej plnící tlak westage?Popřípadě nějaký schéma zapojení,před tim se to měl zapojení přes manual. regul. tlaku turba a asi víte jak to dopadlo :-( ale měl to zapojený špatně.Popřípadě jestli to můžu zapojit přes něj když ho správně zapojim,máte snim nějakou zkušenost předem dík.... :-D

Daniel99
Příspěvky: 68
Registrován: úte dub 24, 2012 14:10

Re: Rover 620 Ti Shéma zapojení turba

Příspěvek od Daniel99 » sob črc 21, 2012 16:34

Dík všem za rady a odkazy na schéma :lol: vážně tady neni někdo kdo by mi poradil?Ještě ted sem koukal že v mezichladiči je trochu oleje,může bejt už odjetý?Jinak ze strany dmychadlový sou lopatky ready a hřídel bez vůle.....stejně to asi nejdří zkusim natočit bez turba.Koukám že si tady stejně asi píšu sám pro sebe :(

Daniel99
Příspěvky: 68
Registrován: úte dub 24, 2012 14:10

Re: Rover 620 Ti Shéma zapojení turba

Příspěvek od Daniel99 » ned črc 22, 2012 22:29

Ještě jednou pěkě prosím je tad yNěkdo z Tíčkářů kdo by mi poradil?Když by byl někdo tak hodnej a ofotil mi tzapojení turba z vlastního auta at vim jak to má bejt v serii ;) předem všem děkuju ;)

Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 1309
Registrován: sob říj 04, 2008 10:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 620 Ti Shéma zapojení turba

Příspěvek od seba » pon črc 23, 2012 1:00

cus no je to wastegate ovladany a zapoj to bez toho MBC zatim a ten olej bejva normalni trosku to propousti olej no muzes ho vymejt a mas na nakou dobu klid dole bude uz stat olej asi.. to zapojeni napisu
Miluji Rover Club. T16 turbo power.

Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 1309
Registrován: sob říj 04, 2008 10:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 620 Ti Shéma zapojení turba

Příspěvek od seba » pon črc 23, 2012 1:16

Obrázek
Miluji Rover Club. T16 turbo power.

Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 1309
Registrován: sob říj 04, 2008 10:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 620 Ti Shéma zapojení turba

Příspěvek od seba » pon črc 23, 2012 1:22

http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-GRID003827

ten solenoid číslo pozice 27 najdeš pod plechama co drzi baterku.. do nej zapojis 3 hadicky.....jednu co evde z filtrboxu pak jednu co vede z wasstegatu a jednu propojis tusim ze se sanim nekam do sani ke klapce:-d.-D

Noa pak mas tenkou hadicku ta vede z interniho blow of ventilu to je na turbu to prichyceny 3ma sroubama a de z toho 90°fitinka na hadicku-Tak to propojis hadickou do jednoho privodu dole na skrtici kalpce..
Miluji Rover Club. T16 turbo power.

Daniel99
Příspěvky: 68
Registrován: úte dub 24, 2012 14:10

Re: Rover 620 Ti Shéma zapojení turba

Příspěvek od Daniel99 » pon črc 23, 2012 10:50

ok. dík snad to zapojim správně jen ten selenoil č 27. tak stoho mam utrhlej konektor tak nevim jak to bude fachat nebylo to přes něj vůbec zapojenný a ani nevim jestli tam ten konektor někde mam,to je elektorincky ovládanej ventil?dík

Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 1309
Registrován: sob říj 04, 2008 10:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 620 Ti Shéma zapojení turba

Příspěvek od seba » pon črc 23, 2012 11:35

JO je vede do nej konektor z kabelovyho svazku motoru ten solenoid ozkousis kdyz na nej pripojis 12v tak musi v nem cvaknout. zkus najit ten konektor a kdyz by to neslo prez nej jde to zapojit i bez nej... to bych napsal jak
Miluji Rover Club. T16 turbo power.

Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 1309
Registrován: sob říj 04, 2008 10:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 620 Ti Shéma zapojení turba

Příspěvek od seba » pon črc 23, 2012 11:36

ale nastartovat to muzes klidne i spatne zapojenym to se tomu nic nemuze stat ale jen nastartovat...
Miluji Rover Club. T16 turbo power.

Daniel99
Příspěvky: 68
Registrován: úte dub 24, 2012 14:10

Re: Rover 620 Ti Shéma zapojení turba

Příspěvek od Daniel99 » pon črc 23, 2012 11:54

No konektor sem nenašel ale dva dráty který snad ani nemůžou jít jinam než k němu,hlavně když sem ho sundal a mrknul na něj tak je z jedný strany už lepenej a asi stojí za hov... nevíš kde bych sehnal jinej?na kolik tak přijde....dík

Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 1309
Registrován: sob říj 04, 2008 10:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 620 Ti Shéma zapojení turba

Příspěvek od seba » pon črc 23, 2012 11:56

No tak proto tam asi dali ten manual boost control a blbe to zapojili.kuli takovy kravine oddelat 2 motory to je sila:-D
Miluji Rover Club. T16 turbo power.

Daniel99
Příspěvky: 68
Registrován: úte dub 24, 2012 14:10

Re: Rover 620 Ti Shéma zapojení turba

Příspěvek od Daniel99 » pon črc 23, 2012 11:58

Jo hroznej jouda,já se tomu chci vyvyrovat :-)) a mit všechno zapojenný jak má bejt v serii,kde bych ho sehnal?spíš na kolik vyjde snad to nebude darda :D

J0hny
Příspěvky: 2121
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 620 Ti Shéma zapojení turba

Příspěvek od J0hny » úte črc 24, 2012 19:56

Mám jeden doma, napiš SZ...
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

roverny
Příspěvky: 287
Registrován: ned srp 22, 2010 19:47

Re: Rover 620 Ti Shéma zapojení turba

Příspěvek od roverny » ned srp 26, 2012 11:00

panove tak ctu o cem si tu tak pisete..koukam na to schema .... ja mam 220TI coupe a ten soliend jsem tam nikde nevydel... a musim rict ze me to turbo taky nejak divne chodi... slapnu na to a od 4500 ot. uz auto nema vykon a tak jakoby trosicku poskubava.. myslim si ze spatne tlaci turbo... protoze mi to tam napere pul baru..behem 3 vterin ale dale ani prd... tak mi pls poradte... chlat:

J0hny
Příspěvky: 2121
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 620 Ti Shéma zapojení turba

Příspěvek od J0hny » ned srp 26, 2012 11:52

Mojemu se už přes 5tisíc taky moc nechce, to turbo je na ten motor malý do takovejch otáček a ten motor je takhle nastavenej aby jel brzo vždyť to má psanej max krouťák při 2200ot/min. jestli si to dobře pamatuju, ale to poškubávání nějakej problém naznačuje, možná málo benzínu na tyhle vyšší otáčky...palivák jsi měnil? Svíčky? Kdy, jaký?
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

Odpovědět