Stránka 1 z 1

Tesnenie hlavy SDi

Napsal: ned říj 14, 2012 12:06
od walkerik11
Zdravim borci...vyskytol sa mi problemik...okolo tesnenia hlavy po celom obvode motora mi presakuje olej...voda z expanzky neubuda ani nieje zmiesana s olejom, ani voda v oleji...len ten unik oleja...mate nejake skusenosti, prip nove tesnenie?..dik

Re: Tesnenie hlavy SDi

Napsal: ned říj 14, 2012 18:27
od Roman620ti
Toto jsem měl u stříbrnýho tíčka taky, nejvíc na právém předním rohu motoru a odtud to šlo dál. Nakonec jsem objevil při prudké jízde i slaboučkej unik oleje do vody, takže jsme těsnění vyměnili. V tom pravém rohu je právě olejový kanálek do hlavy, takže nejdříve to začne rosit po motoru a pak časem i do vody.

Re: Tesnenie hlavy SDi

Napsal: pon říj 15, 2012 21:10
od walkerik11
trosicku som sa informoval ohladom vymeny tesnenia a vraj je casto potreba zbrusit hlavu(zrovnat), ale v RAVE som sa docital ze sa to robit nema pretoze sa poskodi nejaka ochranna vrstva...menil si aj sruby?...ono by to bola aj v pohode keby to tesnenie nestalo 60 Eur Victor Reinz :shock:

Re: Tesnenie hlavy SDi

Napsal: úte říj 16, 2012 10:10
od Roman620ti
My jsme teda hlavu nebrousili, naštěstí nebyla vyžraná a problém s přehříváním nebyl, takže jen těsnění a šrouby jsme raději vyměnili, ikdyž by se asi nemuseli měnit sou běžně dlouhé, neni to jak u k-série kde jsou přes celej motor. Ale jistota je jistota :)

Re: Tesnenie hlavy SDi

Napsal: stř říj 17, 2012 16:36
od J0hny
Dělal jsem to dvakrát na jednom motoru, protože jsem !&@#! nenechal hlavu přerovnat, vím u k-series, že se to musí udělat pokaždý, ale když ten diesel je taková kovařina tak jserm si říkal povolím jí jak se má hezky popořadě a postupně a stejně byla propadlá nad 2 a 3 válcem, po srovnání a znovusložení 15 tis. km a zatim nic ( dokonce trochu přodáno na naftě a tlaku turba a drží :lol: )
Ale je to pakárna u toho diesla, zlatá K nebo T série :-D Tam je to hračka :wink: