Nenastartuje - nesepne hlavní relé R620ti
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Nenastartuje - nesepne hlavní relé R620ti
Čauvec pánové,
mám takovej dost blbej dotaz, ale co kdyby se s tím někdo třeba setkal...červenej začíná zlobit a já začínám bejt smutnej . Diagnostika KTS200 od Bosche nenašla problém (u staré 600ky toho ani moc zjistit asi nejde, takže čidla by měla bejt v pohodě) a 0 závad.
Začalo to tím, že jsem ho chtěl jednou jet projet a startovat sem musel až snad na po 3třetí, tak sem si řekl, že to byla jen nějaká náhoda...při další jízdě to dělalo taky a to prostě jen točilo, někdy škytlo a zase jen točilo a až po několikanásobným startování se to tak nějak chytlo a chvilku trvalo než se to vůbec dostalo do volnoběžných otáček. Vyresetoval sem si volnoběžný motorek a nakonec i vyměnil škrtící klapku, nicméně se to stále zhoršovalo až už to skoro nejde nastartovat vůbec. Te´d sem zkusil ještě vyměnit zapalovací cívku a náhodou to chytlo beželo bez problému, nechal zahřát, pak sem to chcípnul a asi 4krát startoval a vždy hned chytnul. Druhej den už to opět jenom točí a nechytne. Takže ani cívkou to neni, svíce tam mám asi přes rok a 1000km origo rover. zvláštní je, že pokud to nastartuje, za jízdy to nic neudělá a motor běží normálně.
A chci se zeptat, jestli je možný že by takhle zlobilo palivové čerpadlo? Je to mrdárná, musí se sundat nádrž a hrábnout do dost orezlejch trubek, ale asi to budu muset zkusit vyndat.
mám takovej dost blbej dotaz, ale co kdyby se s tím někdo třeba setkal...červenej začíná zlobit a já začínám bejt smutnej . Diagnostika KTS200 od Bosche nenašla problém (u staré 600ky toho ani moc zjistit asi nejde, takže čidla by měla bejt v pohodě) a 0 závad.
Začalo to tím, že jsem ho chtěl jednou jet projet a startovat sem musel až snad na po 3třetí, tak sem si řekl, že to byla jen nějaká náhoda...při další jízdě to dělalo taky a to prostě jen točilo, někdy škytlo a zase jen točilo a až po několikanásobným startování se to tak nějak chytlo a chvilku trvalo než se to vůbec dostalo do volnoběžných otáček. Vyresetoval sem si volnoběžný motorek a nakonec i vyměnil škrtící klapku, nicméně se to stále zhoršovalo až už to skoro nejde nastartovat vůbec. Te´d sem zkusil ještě vyměnit zapalovací cívku a náhodou to chytlo beželo bez problému, nechal zahřát, pak sem to chcípnul a asi 4krát startoval a vždy hned chytnul. Druhej den už to opět jenom točí a nechytne. Takže ani cívkou to neni, svíce tam mám asi přes rok a 1000km origo rover. zvláštní je, že pokud to nastartuje, za jízdy to nic neudělá a motor běží normálně.
A chci se zeptat, jestli je možný že by takhle zlobilo palivové čerpadlo? Je to mrdárná, musí se sundat nádrž a hrábnout do dost orezlejch trubek, ale asi to budu muset zkusit vyndat.
2x Rover 620ti
Re: Nenastartuje - jen jak je libo R620ti
Možná blbej dotaz. Jak je starej benzín v nádrží??? Přeci jenom s tím moc nejezdíš.
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nenastartuje - jen jak je libo R620ti
Jestli ti neblbne relátko na palivovou pumpu, je u spolujezdce před nohama, pod takovym plechem, jsou tam stejný dva celý ty relé moduly, jeden ovládá klimu a sahary a druhej palivovou pumpu, u diesla žhavení atd... Najdi v Rave který přesně je to relé
Re: Nenastartuje - jen jak je libo R620ti
pumpu poznáš jednoduše, odpoj od palivové lišty výstup do nádrže a dej ho do petky (myslím z lišty do petky) a toč klíčkem kontrolky-čekej-vypnuto-kontrolky-čekej-vypnuto, udělěj to tak 3x a podívej se kolik ti vylezlo benzínu. Pokud hodně (0.5l a více) tak je špatný regulátor tlaku benzínu na liště, pokud skoro prd, tak je špatná pumpa Já bych to spíše viděl na ten regulátor, pumpa špatná se projevuje ve vyšších otáčkách, kdy se motoru nechce nebo se posune "omezovač" výrazně níž i o 2000ot. Pokud je regulátor KO tak ti vstřiky nevstřikují, potřebují nějaký minimální tlak, takže může být seklý, zamrzlý, proto někdy jde někdy ne..
Taky by to mohlo být vadné palivové relé jak ti tady píšou ale čerpadlo by mělo být slyšet trošku bzučet, jen musí bý fakt naprosté ticho
Psal jsi že jsi sundával cívku? Tak bych to tipl na rozdělovač (tedy pokud ho to Tičko má to nevím já ten motor nikdy neviděl naživo ale cívka by měla být pod ním ne?) Možná je tam špatný kontakt cívka-rozdělovač nebo palec-rozdělovač (tady je mezi nimi uhlík, třeba to odmastit, stačí fakt smítko a můžeš se trápit a trápit ..) nebo jsou opálené uhlíky, ty můžeš přejet smirkem ale hodně jemným minimálně 1000 na kov.. Třeba vyfotit a ukázat.
Taky by to mohly dělat špatné kontakty na vstřikách, s tím jsem se taky setkal, někdy startnul někdy až na poněkolikáté a někdy chcípl za jízdy a pak už zase nešel startnout. Třeba konektory vythjáhnout, vyčistit kontaktorem a máznout trochou vazelíny na kontakty (ale postačí i normální průhledná, hlavně ne grafitovou!)
Vyzkoušej a dej vědět
Taky by to mohlo být vadné palivové relé jak ti tady píšou ale čerpadlo by mělo být slyšet trošku bzučet, jen musí bý fakt naprosté ticho
Psal jsi že jsi sundával cívku? Tak bych to tipl na rozdělovač (tedy pokud ho to Tičko má to nevím já ten motor nikdy neviděl naživo ale cívka by měla být pod ním ne?) Možná je tam špatný kontakt cívka-rozdělovač nebo palec-rozdělovač (tady je mezi nimi uhlík, třeba to odmastit, stačí fakt smítko a můžeš se trápit a trápit ..) nebo jsou opálené uhlíky, ty můžeš přejet smirkem ale hodně jemným minimálně 1000 na kov.. Třeba vyfotit a ukázat.
Taky by to mohly dělat špatné kontakty na vstřikách, s tím jsem se taky setkal, někdy startnul někdy až na poněkolikáté a někdy chcípl za jízdy a pak už zase nešel startnout. Třeba konektory vythjáhnout, vyčistit kontaktorem a máznout trochou vazelíny na kontakty (ale postačí i normální průhledná, hlavně ne grafitovou!)
Vyzkoušej a dej vědět
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: Nenastartuje - jen jak je libo R620ti
Díky za rady, ten benzín tam zas tak dlouho neni, při té spotřebě se obmění i s tak malým nájezdem Ale třeba to relátko mě nenapadlo, snad o víknedu něco zjistím, zkusím asi nejdříve rozdělat ty hadice od pumpy co to bude dělat, stejně si chci ty trubky očistit od rezi a ošetřit proti korozi. Naštěstí mám v nádrži tak kolem 15-20l, lepší než plná, kdybych jí musel sundavat. Dokonce když auto déle nechám stát a pak příjdu a otočím klíčkem, tak to čerpadlo slyším, že zabzučí, dělá to až po delší době, protože třeba u stříbrnýho, když sem s ním denně jezdil tak ani nezabzučí. A já už mám tíčko po faceliftu, kde naštěstí rozdělovač neni, jen ta cívka, tak sem jí zkusil vyměnit a zprvu se zdálo že už dobrý, ale byla to jen blbá náhoda, prootže druhej den už sem to zase nenatočil. Moc díky všem Doufám, že se na to co nejdříve příde
2x Rover 620ti
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: Nenastartuje - jen jak je libo R620ti
Tak včera už bylo čerpadlo uplně tiché, jak na kontrolky, tak i při startování a dneska sem poslouchal u stříbrnýho při otočením klíčkem na kontrolky, jak relátko sepíná, u červeného je ticho. Tak snad to bude jen to relé a né něco ještě před. Jdu mrknout do toho rave...
2x Rover 620ti
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: Nenastartuje - jen jak je libo R620ti
Tak těma relátkama to neni, sou to dva celé moduly a po proházování v obou autech je výsledk stejný. Takže už mi zbývá sundat tu nádrž a uvidí se
2x Rover 620ti
Re: Nenastartuje - jen jak je libo R620ti
Než sundáš nádrž, zkus ten výstup z lišty vstřiků, nebo zkus přehodit jen ten regulátor na liště
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
Re: Nenastartuje - jen jak je libo R620ti
Pořád bych sázel na starej benzín...
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: Nenastartuje - jen jak je libo R620ti
Tak je to v pr*deli, nadrž dole, čerpadlo po zapojení 12v baterky maká jako za mlada, ale v el. přívodu do čerpadla neni žádný proud po otočením klíčkem. Tak to se začínám obávat, že ejsem asi dojezdil. Nenapadá Vás proč tam neni proud?
Co dělá když se po*sere imobilizér, to by ten klíč na přístrojovce asi furt svítil, ne? Odpojuje palivo, nebo dělá něco jinýho?
Co dělá když se po*sere imobilizér, to by ten klíč na přístrojovce asi furt svítil, ne? Odpojuje palivo, nebo dělá něco jinýho?
2x Rover 620ti
Re: Nenastartuje - jen jak je libo R620ti
Romane a co čidlo narazu,které odpojuje benál? Neni zarezlé?(myslím kontakty),nebo ho jenom promačknout.
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: Nenastartuje - jen jak je libo R620ti
Jo na to se můžu taky podívat, ale zrezlé by být nemělo, 600ka ho má za středovým tunelem. Snad takové počasí ještě vydrží
2x Rover 620ti
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: Nenastartuje - nesepne hlavní relé R620ti
Tak mám pokračování, v zimě jsme nakonec jenom prohodili relátka z červenýho do stříbrnýho a obě auta fungovaly, přitom když sem vrátil do červeného zpět to jeho původní, tak to opět nesepnulo a čerpadlo nešlo. Zkoušeno hafo krát a vždy stejně. Celou zimu, když sem zkoušel jen otočit klíčkem na kontrolky bylo slyšet sepnutí a čerpadlo natlačilo. Startoval jsem to až teď po 5ti měsících a normálně nastartoval a jel kousek projet. Už sem myslel, že je vyhráno a včera už to opět nešlo.
Zkusil sem tam dát ještě jedno náhadní relé a taky nic. Když sem to hlavní relé otevřel a ručně ho sepnu, tak čerpadlo běží a jde nastartovat. tak už nevím, brácha mi ho zkusí proletovat, jak jsem tady četl, ale je divný, že by byly všechny tak špatný
Zkusil sem tam dát ještě jedno náhadní relé a taky nic. Když sem to hlavní relé otevřel a ručně ho sepnu, tak čerpadlo běží a jde nastartovat. tak už nevím, brácha mi ho zkusí proletovat, jak jsem tady četl, ale je divný, že by byly všechny tak špatný
2x Rover 620ti
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: Nenastartuje - nesepne hlavní relé R620ti
Tak proletování nepomohlo, tam bude něco záludnýho, že se nato asi nepříjde a bude se to muset vyprasit jinou cestou, což nemám rád. Mrzí mě to, ale už mě začíná docela sr*át Tady jde vidět, že se auto má huntovat a nedělat mu otroka
2x Rover 620ti
Re: Nenastartuje - nesepne hlavní relé R620ti
Neodpustím si...až Tě bude hodně štvát, já se ho ujmu - ten červenej kočičák se mě moc líbí.
Asi to bude i něco v elektrice, ale fakt bych nepodceňoval ten benzín. Biosložka je neskutečný svinstvo už někdy 1-2 měsících. Do všech aut, co moc nejezdí dávám OMW 100oct, kde by jí nemělo být tolik a je na jiné bázi a osvědčilo se mi to.
Asi to bude i něco v elektrice, ale fakt bych nepodceňoval ten benzín. Biosložka je neskutečný svinstvo už někdy 1-2 měsících. Do všech aut, co moc nejezdí dávám OMW 100oct, kde by jí nemělo být tolik a je na jiné bázi a osvědčilo se mi to.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.