SDi, odvzdušnění čerpadla, důležité!!
SDi, odvzdušnění čerpadla, důležité!!
Čus chlapi, nějak sem nepočítal s tím, že v zimě to má větší spotřebu a dneska mi dosla nafta, z kanistru sem nalil, ale nějak to nechce naskočit. Tipuju, že to je tim, že je zavdušněný čerpadlo, co s tím??
Re: SDi, odvzdušnění čerpadla, důležité!!
Ponořit celé čerpadlo- t.zn natankovat plnou popřípadě mu pomoci balonkem vedle palivového filtru pokud ho tam máš
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: SDi, odvzdušnění čerpadla, důležité!!
620Sdi nemá dopravní čerpadlo v nádrži tzn. je potřeba povolit šestku šroubek na pal. filtru (na pravym podběhu v mot. prostoru) a bálónkem pumpovat dokud nezačne téct nafta kolem toho šroubku, pak je ideální povolit 17mm klíčem matky na přívodních trubkách ke vstřikům a jít točit startérem dokud nezačne stříkat nafta (lepší dělat ve dvou lidech). Ale bezpečnější pro lajka bude startovat s přidanym plnym plynem dokud to nechytí (chce to silnou baterku) ale netrápit startér moc dlouho v kuse!
Re: SDi, odvzdušnění čerpadla, důležité!!
Už se mi povedlo nastartovat včera večer, dneska ráno asi o 5 sekund déle startovalo, než obvykle, ale jinak v pohodě nastartovalo.... Mám to tedy už nechat bejt, nebo ještě něěkam dát odvzdušnit, nebo je to už ok? Auto už jede úplně normálně, jen že to ráno chvilku dýl startovalo, ale na poprvý to nastartovalo
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: SDi, odvzdušnění čerpadla, důležité!!
To už se odvzdušnilo po chvilce běhu, když to jede je to dobrý
- white.lexus
- Příspěvky: 66
- Registrován: sob pro 04, 2010 23:48
Re: SDi, odvzdušnění čerpadla, důležité!!
620SDi nemá dopravní čerpadlo v nádrži ?? mně se zdá že ano protože když jen taj stojím u auta tak slyšet jak v nádrži něco bzučí, dělá to i při vypnutém motoru každých 15-20 minut .....J0hny píše:620Sdi nemá dopravní čerpadlo v nádrži tzn. je potřeba povolit šestku šroubek na pal. filtru (na pravym podběhu v mot. prostoru) a bálónkem pumpovat dokud nezačne téct nafta kolem toho šroubku, pak je ideální povolit 17mm klíčem matky na přívodních trubkách ke vstřikům a jít točit startérem dokud nezačne stříkat nafta (lepší dělat ve dvou lidech). Ale bezpečnější pro lajka bude startovat s přidanym plnym plynem dokud to nechytí (chce to silnou baterku) ale netrápit startér moc dlouho v kuse!
Rover 620 SDi Limited
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: SDi, odvzdušnění čerpadla, důležité!!
To dělá tzv. Timing solenoid, je to ventil ve vstřikovacím čerpadle, kterej se stará o nastavení doby počátku vstřiku nafty, takže předvstřik... Naftu si saje až z nádrže čerpadlo samo mechanicky, dobrý je že se nemůže posrat dopravní čerpadlo, o jednu věc, ke který musí jít el. a musí fungovat, míň , ale zase se stává že si někde po ceště může přisávat vzduch a pak se to může samo zavzdušnovat, ale zatím jsem to u rovera neviděl, spíš ucpaný trubky z nádrže nebo balónek s ventilkama bejvá zasranej a pak to blbne.