620SDi, kouří bíle, špatně startuje, netočí se startér
620SDi, kouří bíle, špatně startuje, netočí se startér
Čus, chlapi, asi týden mám problém se studenými starty,buďto to nastartuje normálně, nebo to jako by roztočí startér a ten se hned jakoby zasejne, když to zkusím znova, tako buďto s pár zadrhnutím startéru se nastartuje nebo se zase zadrhne a pak se třeba baterka už KO, když se mi to podaří nastartovat, tak dokud se auto nezahřeje na provozní teplotu, tak to nezkutečně hulí bíle. Když sem stál na benzině, tak benzina byla celá zahulená. Když je auto už teplý, tak na volnoběh je to všechno ok, nic nekouří, teplý startuje normálně. Nebo občas při pořádným šlápnutí na plyn, taky trochu zakouří bíle. Ale u teplýho motoru je to většinou ok, jde mi spíš o to startování a kouření bíle když není zahřátej.... ještě dodám ztrácí se voda, už asi měsíc, ale tohle začalo dělat až tak před týdnem, co jsem koukal, tak to vypadá, že v oleji není..
Re: 620SDi, kouří bíle, špatně startuje, netočí se startér
Zdravím.
To startování nevím, ale co se týče bílého kouře z výfuku, tak zde můj tip:
- nadměrné množství bílého kouře z výfuku znamená přítomnost většího množství vody v palivu nebo ve spalovacím prostoru. Uvádíš, že se "ztrácí voda", to může znamenat propálené těsnění pod hlavou. Po zahřátí se vadné místo stáhne, proto to tak už moc nekouří. To, že chladící kapalina nejde do oleje, nic neznamená, je více možností, jak se defekt projeví. Někdy jde chladící kapalina do válců, někdy jde do oleje, případně olej do chladící kapaliny, teče to ven po bloku...případně kombinace uvedeného. Doporučuji nechat odborníkem prohlédnout a prověřit- někteří to i tlakují, takže většinou zjistí, že to třeba teče do válců....což je pak jasné....
A taky s tím raději moc nejezdit a co nejdříve to opravit
Je to jen můj osobní tip, já se v těchto motorech nevyznám a stejně to musí někdo v reálu opravit, virtuálně toho moc nepořešíš
To startování nevím, ale co se týče bílého kouře z výfuku, tak zde můj tip:
- nadměrné množství bílého kouře z výfuku znamená přítomnost většího množství vody v palivu nebo ve spalovacím prostoru. Uvádíš, že se "ztrácí voda", to může znamenat propálené těsnění pod hlavou. Po zahřátí se vadné místo stáhne, proto to tak už moc nekouří. To, že chladící kapalina nejde do oleje, nic neznamená, je více možností, jak se defekt projeví. Někdy jde chladící kapalina do válců, někdy jde do oleje, případně olej do chladící kapaliny, teče to ven po bloku...případně kombinace uvedeného. Doporučuji nechat odborníkem prohlédnout a prověřit- někteří to i tlakují, takže většinou zjistí, že to třeba teče do válců....což je pak jasné....
A taky s tím raději moc nejezdit a co nejdříve to opravit
Je to jen můj osobní tip, já se v těchto motorech nevyznám a stejně to musí někdo v reálu opravit, virtuálně toho moc nepořešíš
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: 620SDi, kouří bíle, špatně startuje, netočí se startér
A nehledě na ostatní to zasek.startéru jak se ti to jeví nemusí vůbec dělat startér,ale právě ta mizící kap.,která nateče do některého z válce při odstávce a startér pak nemůže překonat ten odpor,protože to nemá kudyma vyletět,radím odsavit a řešit . Poněkolikerém pokoušení startu se voda po kouskách vyfoukne,nicméně dál se pak jěště spaluje,než se to zatáhne zahřátím a tak hulíš. Jinak jak píše Pitrs....
R 400 SDI 99
Re: 620SDi, kouří bíle, špatně startuje, netočí se startér
Souhlasím, tady to smrdí ohnutou ojnicí, což zvládne voda ve válci úplně lehce.
Re: 620SDi, kouří bíle, špatně startuje, netočí se startér
A nejenom ohnutou ojnicí......
Ještě mě napadá prasklá hlava, ale to se asi zvenku poznat nedá, tak jako tak se takové závady řeší rozebráním a další kontrolou.
Pokud chladivo neuniká někde z hadic, tak je závada na hlavě dost pravděpodobná, takže skutečně raději dál nejezdit a když už, tak jedině na poslední cestu na místo, kde proběhne oprava.
Ještě mě napadá prasklá hlava, ale to se asi zvenku poznat nedá, tak jako tak se takové závady řeší rozebráním a další kontrolou.
Pokud chladivo neuniká někde z hadic, tak je závada na hlavě dost pravděpodobná, takže skutečně raději dál nejezdit a když už, tak jedině na poslední cestu na místo, kde proběhne oprava.
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: 620SDi, kouří bíle, špatně startuje, netočí se startér
Tak to na to kašlu, auto odstavuju a kdyby někdo chtěl, tak to ještě prodám...
Re: 620SDi, kouří bíle, špatně startuje, netočí se startér
Nemyslel jsem to tak, že je ojnice už ohnutá (to určitě není, to bys poznal), ale že se může kdykoli stát, že při startu se v tom válci, kde je voda ohne ojnice. Takže ještě to neprodávej, uvidíš až sundají hlavu.
Re: 620SDi, kouří bíle, špatně startuje, netočí se startér
Kdyby byla ohnutá ojnice, tak by se to chovalo jinak
Osobně bych neházel palnou zbraň do obilného porostu, vzal bych tyto rady v potaz a finálně bych se pak v reálu poradil s někým osobně, kdo to opravuje.
Z toho se pak dá udělat závěr.
Nebo závěť.
Osobně bych neházel palnou zbraň do obilného porostu, vzal bych tyto rady v potaz a finálně bych se pak v reálu poradil s někým osobně, kdo to opravuje.
Z toho se pak dá udělat závěr.
Nebo závěť.
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: 620SDi, kouří bíle, špatně startuje, netočí se startér
Nechám to okouknout, díky za rady.