homokinetický kloub 620 Ti

Odpovědět
Davidrtw
Příspěvky: 41
Registrován: pon zář 17, 2012 10:49

homokinetický kloub 620 Ti

Příspěvek od Davidrtw » čtv črc 04, 2013 20:52

Zdravim vas mam takovy dotaz když chci vyměnit homokinetický kloub musim sundat všechny 3 čepy ? a když je sundam neporušim je nějak? když tam dam stahovak jestli třeba neprorvu tu gumu na čepu diky moc za odpovědi chci se do toho pustit co nejdřive tak doufa že mi někdo poradi :)

J0hny
Příspěvky: 2121
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: homokinetický kloub 620 Ti

Příspěvek od J0hny » pát črc 05, 2013 13:11

Stačí povolit matku na poloose (homokyneťáku) a buď spodní čep a dostat ho z ramene (když to nahřeješ horkovzduškou jde to stokrát líp, jenom neuvař vazelínu v čepu) nebo povolit z nápravnice, stabilizánor a tzv. záchyt brzdný reakce (ta tyč co jde do přední nápravnice), potom jenom vymlátíš homokyneťák z tisícihranu v náboji, sundáš manžetu a srazíš ho kladivem z poloosy, musís ho vyklonit a mlátit do středu kloubu, na prachovku na čepu musíš prostě opatrně se stahovákem no :lol:
Stačí vyndat ten spodek a pak to jde vyklonit dost na vytáhnutí z toho náboje met:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

Davidrtw
Příspěvky: 41
Registrován: pon zář 17, 2012 10:49

Re: homokinetický kloub 620 Ti

Příspěvek od Davidrtw » pát črc 05, 2013 15:21

Ok diky moc zase sem o něco chytřejši :) met:

Odpovědět