Stránka 1 z 4
620Ti (Turbák)
Napsal: pát črc 05, 2013 12:59
od J0hny
Tak se taky po těch letech o něco podělím..."nebyl čas ptát se, kdo je kdo"
Rozepisovat se u každý fotky nebudu to bych u toho seděl tejden
Jenom něco o něm:
Rover 620Ti
R.v. 1996
Motor: 2.0 T16 Turbo 147kw/6000rpm (20T4G)
Hmotnost: 1385kg
Barva: Zlatá Metal
Najeto: 242000km
podle TP 4. majitel (asi 5.)
Nainvestováno: cca 80 000,- (bez práce)
Koupeno nepojízné (prasklá hlava, podpálený ventily... celkově totální vrak)
časem budou fotky výroby svodů a dalších ůprav a hlavně oprav
Tak tady link na kompletní album reinkarnace https://imageshack.com/a/rIaF/1
Re: 620Ti (Turbák)
Napsal: pát črc 05, 2013 14:45
od Roman620ti
No konečně je tady taky něco o 620ti

, moc pěkný, těším se na další fotky vylepšování. Ta 600ka se anglánům fakt povedla, to je radost pohledět

Re: 620Ti (Turbák)
Napsal: pát črc 05, 2013 17:55
od J0hny
Je to luxusní kára

Re: 620Ti (Turbák)
Napsal: sob črc 06, 2013 7:05
od Trunda
Sem s tím

Re: 620Ti (Turbák)
Napsal: sob črc 06, 2013 21:56
od J0hny
Re: 620Ti (Turbák)
Napsal: sob črc 06, 2013 22:05
od J0hny
Takže včera jsem vrátil plnící tlak na 0.9baru a začaly foukat svody u 4. válce, byl tam špatnej závit už dlouho, bohužel když jsem je vyráběl, nedokázal jsem je udělat, tak aby šly vymontovat bez vyndání turba, tzn. turbo ven

a musím počkat do pondělí na půjčení opravný sady na závity...
No nic, všechno špatný je k něčemu dobrý, rovnou si omotám svody termopáskou pěkně venku, kde se nebude nic plést.
Můžu říct, že to jelo pekelně

Radši sem to už pak jel uklidit...Velkou radost mi to dělá

Re: 620Ti (Turbák)
Napsal: ned črc 07, 2013 8:54
od Davidrtw
tak stěma zavitama na svodech mam taky problem ,taky mě to čeka znova ven a všechny zavity přeřezat no to bude radost navic mam jeden šroub zalomeny v hlavě takže odvrtat atd no to su nervy

ale co tohle auto si to zaslouži se o něho dobře postarat

a chci se zeptat to jsou litinove svody neprasknou když je omotam tou paskou na svody?
Re: 620Ti (Turbák)
Napsal: ned črc 07, 2013 13:06
od J0hny
Jo štefty v hliníku na svodech je nemoc turbovejch aut, protože většina mr*alů, když vidí, že to začlo foukat, nedá nový těsnění ale veme půlmetrovou rouru a jde to utáhnout v domění že to zachrání....

neprasknou, svody by ti praskly třeba kdyby ti bouchla ta hadice co jde do chladiče a ta voda by je rychle schladila, budou se jenom hřát víc než teď no...lepší je asi vymyslet jenom krycí plech k altíku a pod ty hadice na vodu.
Ale u sériovýho turboše to nemá cenu omotávat je tam místa dost aby to netopilo tolik do těch hadic, jo a bude se ti víc hřát turbo, udělěj jenom z nerezu nějakej plech k tomu altíku
Tímhle jsem dělal už 3 závity před léty, tak teď jenom dodělám zbytek....
https://katalog.wuerth.cz/rucni-naradi/ ... time-sert/
Re: 620Ti (Turbák)
Napsal: pon črc 08, 2013 21:05
od Roman620ti
Nádherný díly, uplně mám chuť zas něco objednat, to je radost

Jinak to vačkové mi taky jedno teklo a musel sem ho měnit a to sem dával corteco. Ty gufera sou hroznej postarch, takové práce...
Re: 620Ti (Turbák)
Napsal: pon črc 08, 2013 21:47
od Trunda
Jj, taky mi jedno teče.... ale není to tak hrozné a vyměním ho asi až s hydroštelama....
Re: 620Ti (Turbák)
Napsal: úte črc 09, 2013 12:33
od J0hny
Jj já teď nedávno dělal hlavu na 216Si cabrio a ty nový gufera namazaný olejíčkem krásně rovně usazený jedno a zrovna to pod rozdělovačem teče
Prostě jedině origoooooo
MG Rover krabička to jistí
Na turbáka dávám i olejovej filtr jedině originál

To už je ale úchylnost
Re: 620Ti (Turbák)
Napsal: úte črc 09, 2013 12:40
od J0hny
Re: 620Ti (Turbák)
Napsal: úte črc 09, 2013 13:14
od Trunda
Ty vole

..... větší mezichladič už se dělá snad jen na kamióny, ne?

Re: 620Ti (Turbák)
Napsal: úte črc 09, 2013 16:08
od J0hny
On neni zas tak velkej to jenom vypadá. Psali tam, že má kapacitu do 650koní

nevim teda kde to vyčetli ale budiž

Re: 620Ti (Turbák)
Napsal: stř črc 10, 2013 19:33
od Roman620ti
Tak to je bejk, z něho už jde strach
