Stránka 1 z 4

620Ti (Turbák)

Napsal: pát črc 05, 2013 11:59
od J0hny
Tak se taky po těch letech o něco podělím..."nebyl čas ptát se, kdo je kdo"
Rozepisovat se u každý fotky nebudu to bych u toho seděl tejden :D
Jenom něco o něm:
Rover 620Ti
R.v. 1996
Motor: 2.0 T16 Turbo 147kw/6000rpm (20T4G)
Hmotnost: 1385kg
Barva: Zlatá Metal
Najeto: 242000km :roll:
podle TP 4. majitel (asi 5.)


Nainvestováno: cca 80 000,- (bez práce)
Koupeno nepojízné (prasklá hlava, podpálený ventily... celkově totální vrak)






časem budou fotky výroby svodů a dalších ůprav a hlavně oprav msm:

Tak tady link na kompletní album reinkarnace https://imageshack.com/a/rIaF/1

Re: 620Ti (Turbák)

Napsal: pát črc 05, 2013 13:45
od Roman620ti
No konečně je tady taky něco o 620ti :-D , moc pěkný, těším se na další fotky vylepšování. Ta 600ka se anglánům fakt povedla, to je radost pohledět :P

Re: 620Ti (Turbák)

Napsal: pát črc 05, 2013 16:55
od J0hny
Je to luxusní kára :P

Re: 620Ti (Turbák)

Napsal: sob črc 06, 2013 6:05
od Trunda
Sem s tím ;-)

Re: 620Ti (Turbák)

Napsal: sob črc 06, 2013 20:56
od J0hny
070320131498.jpg
Nějaký dárečky :)
310320131533.jpg
Přepákování řazení repáslý, uložený v silonu "nová převodovka"
270220131484.jpg
Nový cvakátka :) a už po 2. nový gufera vaček...neorigo nebrat chčijou!!!
Je to RADOST...

Re: 620Ti (Turbák)

Napsal: sob črc 06, 2013 21:05
od J0hny
Takže včera jsem vrátil plnící tlak na 0.9baru a začaly foukat svody u 4. válce, byl tam špatnej závit už dlouho, bohužel když jsem je vyráběl, nedokázal jsem je udělat, tak aby šly vymontovat bez vyndání turba, tzn. turbo ven :( a musím počkat do pondělí na půjčení opravný sady na závity...
No nic, všechno špatný je k něčemu dobrý, rovnou si omotám svody termopáskou pěkně venku, kde se nebude nic plést.

Můžu říct, že to jelo pekelně :twisted: Radši sem to už pak jel uklidit...Velkou radost mi to dělá chlat:

Re: 620Ti (Turbák)

Napsal: ned črc 07, 2013 7:54
od Davidrtw
tak stěma zavitama na svodech mam taky problem ,taky mě to čeka znova ven a všechny zavity přeřezat no to bude radost navic mam jeden šroub zalomeny v hlavě takže odvrtat atd no to su nervy :shock: ale co tohle auto si to zaslouži se o něho dobře postarat :-D a chci se zeptat to jsou litinove svody neprasknou když je omotam tou paskou na svody?

Re: 620Ti (Turbák)

Napsal: ned črc 07, 2013 12:06
od J0hny
Jo štefty v hliníku na svodech je nemoc turbovejch aut, protože většina mr*alů, když vidí, že to začlo foukat, nedá nový těsnění ale veme půlmetrovou rouru a jde to utáhnout v domění že to zachrání.... :roll: neprasknou, svody by ti praskly třeba kdyby ti bouchla ta hadice co jde do chladiče a ta voda by je rychle schladila, budou se jenom hřát víc než teď no...lepší je asi vymyslet jenom krycí plech k altíku a pod ty hadice na vodu.
Ale u sériovýho turboše to nemá cenu omotávat je tam místa dost aby to netopilo tolik do těch hadic, jo a bude se ti víc hřát turbo, udělěj jenom z nerezu nějakej plech k tomu altíku


Tímhle jsem dělal už 3 závity před léty, tak teď jenom dodělám zbytek....
https://katalog.wuerth.cz/rucni-naradi/ ... time-sert/

Re: 620Ti (Turbák)

Napsal: pon črc 08, 2013 20:05
od Roman620ti
Nádherný díly, uplně mám chuť zas něco objednat, to je radost :P Jinak to vačkové mi taky jedno teklo a musel sem ho měnit a to sem dával corteco. Ty gufera sou hroznej postarch, takové práce...

Re: 620Ti (Turbák)

Napsal: pon črc 08, 2013 20:47
od Trunda
Jj, taky mi jedno teče.... ale není to tak hrozné a vyměním ho asi až s hydroštelama....

Re: 620Ti (Turbák)

Napsal: úte črc 09, 2013 11:33
od J0hny
Jj já teď nedávno dělal hlavu na 216Si cabrio a ty nový gufera namazaný olejíčkem krásně rovně usazený jedno a zrovna to pod rozdělovačem teče :roll:
Prostě jedině origoooooo MG Rover krabička to jistí
Na turbáka dávám i olejovej filtr jedině originál 8) To už je ale úchylnost

Re: 620Ti (Turbák)

Napsal: úte črc 09, 2013 11:40
od J0hny
IMG00010-20130512-1403.jpg
Velkej fén -> velký teplo -> velkej chladič
Příčka musela uhnout :? Romane nedívej se hi:
270420131542.jpg
Pár nutných šikmookých dílů, jak jinak než origo
270420131543.jpg
Hehe už leží na stole a vypadá nevinně
Tak takhle se to nějak vyvýjelo

Re: 620Ti (Turbák)

Napsal: úte črc 09, 2013 12:14
od Trunda
Ty vole :lol: ..... větší mezichladič už se dělá snad jen na kamióny, ne? :-D

Re: 620Ti (Turbák)

Napsal: úte črc 09, 2013 15:08
od J0hny
On neni zas tak velkej to jenom vypadá. Psali tam, že má kapacitu do 650koní :D nevim teda kde to vyčetli ale budiž :lol:

Re: 620Ti (Turbák)

Napsal: stř črc 10, 2013 18:33
od Roman620ti
Tak to je bejk, z něho už jde strach :lol: