Rover 620Ti netěsnost poradte prosím!!!

Daniel99
Příspěvky: 68
Registrován: úte dub 24, 2012 14:10

Rover 620Ti netěsnost poradte prosím!!!

Příspěvek od Daniel99 » pát črc 12, 2013 12:25

Ach jo tak dneska sem byl na jámě,věděl sem že bude potřeba přetěsnit ventilový víko ale tohle? :( Tak na první fotce to vypadá na gufero kliky asi zase a ta druhá co myslíte?Vypadá to jak ze sání kdyby to šlo,tam nema bejt olej nebo já nevim co myslíte,těsnění pod hlavou asi těžko,kompresi ma a jede pěkně?Myslel sem že chvíli pojezdim :( a ně že se vtom budu muset hned hrabat po koupi,co to bude?Předem dík :roll: snad to neni nic važnyho http://daniell1989.rajce.idnes.cz/Rover ... 12-664.jpg Tobias řikal že ho nechaval přetěsnovat a ted tohle,doufam že mi neřeknete nic cobych nechtěl slyšet

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18051
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 620Ti netěsnost poradte prosím!!!

Příspěvek od Trunda » pát črc 12, 2013 12:36

To spíš vypadá, že to tam z něčeho stříká.... no měl bys to umejt a pak koukat odkud to sákne....
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Daniel99
Příspěvky: 68
Registrován: úte dub 24, 2012 14:10

Re: Rover 620Ti netěsnost poradte prosím!!!

Příspěvek od Daniel99 » pát črc 12, 2013 12:47

No jo ale odkud,olej se trochu ztrací :( nenapada tě něco odkud by to mohlo jít? na to kouknout,jinak ten rozvodovej kryt zapraskanej asi bude gufero kliky vid?

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 5:58

Re: Rover 620Ti netěsnost poradte prosím!!!

Příspěvek od Roman620ti » pát črc 12, 2013 15:07

Čoveče ten kryt z venčí nemusí znamenat, že to tak je i uvnitř, zkus nějakej ten díl sundat, jestli je uvnitř sucho, může to chcát po celém motoru od vík dolů a tenhle kryt navazuje hned pod hlavou. Kdyby ti vyběhlo gufero uplně, teklo by ze spodního kryty moc oleje.

Jinak ta další fotka mi příjde, jak kdyby byla prdlá manžeta poloosy, je to takový nějaký divně hustej nástřik, nebo jestli neteče gufero z převodovky, je to spíš takové zafrkaný od poloosy.
2x Rover 620ti

Uživatelský avatar
tobias
Příspěvky: 1163
Registrován: úte říj 16, 2007 19:38
Bydliště: PRAHA

Re: Rover 620Ti netěsnost poradte prosím!!!

Příspěvek od tobias » pát črc 12, 2013 15:10

To bych tipoval na gufero kliky, kolem ktereho to teče a něco to rozstřikuje. Z motoru to nejde určitě, to by nebyly dobrý tlaky a nejelo by to. A hlava byla dělaná před dvěma lety, ale tak před 7 tisícema, možná míň.

Každopádně tady jsou fotky tý spojky, když to dělali, ale bohužel tam není to vidět, že to přetěsnovali. Max na jedný fotce nějaký těsnění, tak jestli poznáš co to je, já ne a už to je na mojí pamět moc dlouho.

http://tobka.rajce.idnes.cz/rover-servis/

Tipoval bych to na gufero kliky, byl s ním už předtím problém, že ho tam dávali na dvakrát...netuším proč, to sem byl ještě mladej a blbej a nechal se opít rohlíkem.

Zkus to umejt a chvíli jezdit.

Roman620ti: manžetu jsem nechal dát novou, protože byla prasklá, tak jí tam možná špatně utáhli, ale na to jsme už koukali.
prodany Rover 620ti :(
Mercedes 124-300 Coupe
Ochcafka na kazdy den

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 5:58

Re: Rover 620Ti netěsnost poradte prosím!!!

Příspěvek od Roman620ti » pát črc 12, 2013 15:22

Pokavaď mu fakt to gufero vyběhlo, byl by olej vidět i na uplně horním víku, jak je spoj předního dílu k zadnímu, tam to z těch škvír doslova stříkalo. Jinak to gufero bude stejně lepší vyměnit za originál, z té druhovýroby je to špatný, moc netěsnej a ještě dokážou i veběhnout.
2x Rover 620ti

Daniel99
Příspěvky: 68
Registrován: úte dub 24, 2012 14:10

Re: Rover 620Ti netěsnost poradte prosím!!!

Příspěvek od Daniel99 » pát črc 12, 2013 16:17

Jo asi bude jen častečně vyběhlí gufero kliky ale nevim zase sem snim docela jel a to si myslim ze by asi vyběhlo uplně a chcalo to hodně,ten kryt je zaprasanej ale neni vidět že by stoho aspon ukaplo coz na stribrnym neslo prehlidnout :lol: kdyz sem radil tak na 6500ot no jo tak si muzu znova zopaknout co sem delal na stribrnym,zkusim schodit kryt a uvidim.No jo jenom mě překvapuje že se ještě divim po zkusenostech se stříbrnym mě snad už nic nemuže překvapit
:lol: ,a ta manzeta to je mozny hlavne doufam že ne z převodovky at nemusi ven.Hold z Tíčkem se nikdy nenudíš

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18051
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 620Ti netěsnost poradte prosím!!!

Příspěvek od Trunda » pát črc 12, 2013 16:54

... těch dvěsta koní holt není zadara ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

J0hny
Příspěvky: 2121
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 620Ti netěsnost poradte prosím!!!

Příspěvek od J0hny » pát črc 12, 2013 17:14

Hele ten humus na druhý fotce na sání, to je stopro z poloosy a to jak je zahnusenej ten dekl rozvodů, to je normální, stejká to po celým motoru, možná gufera vaček jsou v háji a určitě ten dekl nikdo nikdy neměl venku, můj vypadal úplně stejně a nijak extra moc mi olej nikde netekl, je to tam za léta nashromážděný :roll:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

Daniel99
Příspěvky: 68
Registrován: úte dub 24, 2012 14:10

Re: Rover 620Ti netěsnost poradte prosím!!!

Příspěvek od Daniel99 » sob črc 13, 2013 9:04

Az bude čas tak na to musim kouknout ta poloosa to asi budeš mít pravdu.Stejně sem si ted chtěl koupit nějakou pěknou gola sadu o důvod víc :D Schodim kryt a uvidim ale myslim si že gufero kliky bude asi v pohodě to by bylo vidět jak to tam chčije asi.Spíš to bude prosakovat gufera vaček.Ty sem na stříbrnym měnil a kupoval sem je z druhovýroby myslim že corteco a držej do ted,nemam snim moc najeto no asi 4000km.Nebo tam davate taky origo?To bude asi lepší poslat so z UK nějakej větší balík najednou,hold to musim brat s rezervou :)

J0hny
Příspěvky: 2121
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 620Ti netěsnost poradte prosím!!!

Příspěvek od J0hny » sob črc 13, 2013 10:01

Já jsem tam musel dát origo, bral jsem je už pře léty od rimmeru a poslali mi dvě hnědý(podle mě origo) a dvě oranžový - ty tekly, tak jsem jim tam psal, že chci jedině origo...zatím 2000km bez problémů
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

Uživatelský avatar
tobias
Příspěvky: 1163
Registrován: úte říj 16, 2007 19:38
Bydliště: PRAHA

Re: Rover 620Ti netěsnost poradte prosím!!!

Příspěvek od tobias » ned črc 14, 2013 16:43

Tak se mi ulevilo, že to nebude nic velkýho weed:
prodany Rover 620ti :(
Mercedes 124-300 Coupe
Ochcafka na kazdy den

Daniel99
Příspěvky: 68
Registrován: úte dub 24, 2012 14:10

Re: Rover 620Ti netěsnost poradte prosím!!!

Příspěvek od Daniel99 » pon črc 15, 2013 11:54

To mě víc :) vypadato ze to nebude nic hroznyho,ještě manzeta poloosy,je prdla no,homokinet. to snad vydrzí a pak se bude pokračovat pomalu ale jistě :-D

Daniel99
Příspěvky: 68
Registrován: úte dub 24, 2012 14:10

Re: Rover 620Ti netěsnost poradte prosím!!!

Příspěvek od Daniel99 » stř črc 17, 2013 16:59

Tak dneska sem chtěl vyměnit manzetu poloosy ale zjistil sem ze na to nemam velkej vorech na naboj.jak sem pod tim lezel tak sem si vsimnul jeste protrhli prachovka řízení,vypadá to že mozna chcije i z prevodovky,omg to bude zas prace jak na kostele.Tak na to musim pomalu vlitnout,dneska objednam gufera vacek a kliky.No a střibrnýho muzu pomalu začít rozebírat na díly jak to tak vypadá :( No jo ale za to svezení to stojí drive: Chci se zeptat poznate nejakej rozdil kdyz tam date 100 okt. benal,jede to trochu lip?Vcera sem se pekně svezl mi to nedalo,přes těch 2OOkm/uz to leze docela pomalu co? :D Ještě prijde mi ze oproti stribrnymu ma oneco kratsi kvalty,je to mozny nebo se mi to jen zda na 5tku asi při 2OOOot/min 9okm/h

Uživatelský avatar
tobias
Příspěvky: 1163
Registrován: úte říj 16, 2007 19:38
Bydliště: PRAHA

Re: Rover 620Ti netěsnost poradte prosím!!!

Příspěvek od tobias » pon srp 05, 2013 21:53

Zdárek, teď sem se vrátil z dovči, tak hnedka sem.

Tak s tou manžetou to jsou pěkný štětky...nechával sem jí přesně proto měnit, dokonce si myslím, že v těch papírech za to je ještě účet, takže buďto jí tam nechali, nebo ji rovnou raději propíchli, pro sichr.

Jinak 100 oktan je znát, ne moc, ale je.

Kvalty by měly bejt stejný, už takhle jsou děsně dlouhý :)
prodany Rover 620ti :(
Mercedes 124-300 Coupe
Ochcafka na kazdy den

Odpovědět